Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вхідні двері (код 44220000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
9 865,00 UAH
UA-2020-11-02-003618-c a714d3d459e640c29664476c17d65941
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуменюк Наталя Олексіївна

+380334293331 ustylugmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Устилузька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04051388
Місцезнаходження: 44731, Україна , Волинська обл., Устилуг, вул. Володимирська 40
Контактна особа: Гуменюк Наталя Олексіївна
+380334293331
ustylugmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Устилузька міська рада оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Інформація про технічні та якісні характеристики наведена в договорі. Строк поставки відповідно до умов договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Вхідні двері (код 44220000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44733, Україна, Волинська область, Рогожани, Молодіжна,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем коштів на реєстраційний рахунок Продавця після отримання товару на підставі видаткових накладних Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

02 листопада 2020 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Богун Олег Петрович
#2959612030
Переможець 9 865,00
UAH
02 листопада 2020 12:30

Документи

02 листопада 2020 12:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 12:31