Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з діагностики поломок і несправностей та поточного ремонту пристроїв для друку «Toppan CP500»
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-11-02-003344-b 7302679707044d74ad40473f2346901b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сідорова Ніна

380552334384 nsidorova769@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Херсонській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611912
Місцезнаходження: 73034, Україна , Херсонська обл., Херсон, вулиця Вишнева, будинок 22
Контактна особа: Сідорова Ніна
380552334384
nsidorova769@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
З метою організації даної закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону.
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені у ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована через відсутність конкуренції з технічних причин (п.2 ч.2 ст. 40).
Відповідно до довідки торгово-промислової палати України від 19 серпня 2019 року № 2054/08.0-7.3 «Довідка про єдиного вітчизняного постачальника товарів «СР500» та виконавця послуг з технічного обслуговування, ремонту принтерів TOPPAN CP500 виробництва TOPPAN PRINTING CO., LTD. Японія» було проведено аналіз наданих ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК» копій документів та інформації з інших джерел відкритого користування. Інша альтернатива з технічних причин відсутня. Тому ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК» (код ЄДРПОУ 39342787) є єдиним вітчизняним постачальником принтерiв TOPPAN СР500 та надає послуги з технічного обслуговування та ремонту.
Отже, Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Херсонській області (філія ГСЦ МВС), що є замовником за даною процедурою закупівлі, через відсутність конкуренції, в тому числі з технічних причин, не має можливості здійснювати закупівлю Послуг з діагностики поломок і несправностей та поточного ремонту пристроїв для друку «Toppan CP500»CP500 в інших організацій.
Враховуючи вищевикладене, є підстави для проведення переговорної процедури закупівлі послуг за предметом «Послуги з діагностики поломок і несправностей та поточного ремонту пристроїв для друку «Toppan CP500»» за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, з підстави визначеної пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону, а саме послуги можуть бути надані лише одним суб’єктом господарювання через відсутність конкуренції з технічних причин.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020 15:53
Оскарження наміру укласти договір: 13 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з діагностики поломок і несправностей та поточного ремонту пристроїв для друку «Toppan CP500»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

02 листопада 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОППТЕК"
#39342787
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 15:53

Документи

02 листопада 2020 15:52
Електронний підпис
02 листопада 2020 15:52
Протокол про рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 15:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОППТЕК"
#39342787
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2020 15:52
Електронний підпис
02 листопада 2020 15:52
Протокол про рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 11:21
Дод_угода_0001.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 16:15
Дод_угода1-22-20.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 16:13
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 12:39
ПРОТОКОЛ164-20-20.pdf укладений
16 листопада 2020 12:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились внести зміни до договору №164/20-20 від 16 листопада 2020 р., а саме доповнили п. 2.8. Договору та заключили Додаткову угоду
Номер договору про закупівлю: 164/20-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/22-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підписаних актів наданих послуг Сторони домовились зменшити вартість Договору на 7,56 грн. (сім гривень 56 коп.) та заключили Додаткову угоду
Номер договору про закупівлю: 164/20-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/35-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 179 992,44
UAH (в тому числі ПДВ 29 998,74 UAH)