Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210102 Балаклія - Бригадирівка км 7+200 - км 14+700 у Харківській області
Current average repair of the public road network of local importance О-210102 Balakliia - Brihadyrivka km 7 + 200 - km 14 + 700 in Kharkiv region
Очікувана вартість
84 301 018,15 UAH
UA-2020-11-02-002928-b 0f6ce9830ba243ca88b3e6ea728fd243
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябокінь Ольга Олександрівна

380665366965 DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Рябокінь Ольга Олександрівна
380665366965
DOR.KH.TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Riabokin Olha
380665366965
DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 листопада 2020 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 13 січня 2021 15:35
Очікувана вартість: 84 301 018,15 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 686 020,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 843010 UAH
Publication date: 02 листопада 2020 14:13
Enquiries until: 23 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 29 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 грудня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 84 301 018 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 686 020 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова (крім російської мови), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.


Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Information on the language (s) in which the tender proposals should be made - During the procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian.
In case of participation of a Non-Resident Bidder, its tender offer shall be presented in the language of the non-resident State with obligatory translation into Ukrainian.
In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian (except Russian), such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.


Conditions for providing tender offers - The term of securing the tender offer must be not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement of open bidding on the web portal of the Authorized Agency.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210102 Балаклія - Бригадирівка км 7+200 - км 14+700 у Харківській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance О-210102 Balakliia - Brihadyrivka km 7 + 200 - km 14 + 700 in Kharkiv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Відповідно до п.4.25. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці, але що не перевищує останнього робочого дня поточного року." Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Відповідно до п.4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 14:10
ТД О-210102 Балаклія-Бригадирівка.docx
02 листопада 2020 14:10
Додаток №7 ДОГОВІР ТД О-210102.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 січня 2021
UA-2020-11-02-002928-b0f6ce9830ba243ca88b3e6ea728fd243
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 грудня 2020 10:44
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

21 січня 2021 09:16
Електронний підпис
21 січня 2021 09:16
Електронний підпис
21 січня 2021 09:15
Документи переможця.rar
02 грудня 2020 16:03
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:03
Електронний підпис
02 грудня 2020 15:55
2.2.4. Транспортна схема.pdf
02 грудня 2020 15:53
Банківська гарантія.rar
02 грудня 2020 15:53
8. Проект договору.pdf
02 грудня 2020 15:53
2.5.7. Відгук Замовника.pdf
02 грудня 2020 15:53
2.5.6. Відгук замовника.pdf
02 грудня 2020 15:53
2.4.1. Копії наказів.pdf
02 грудня 2020 15:53
1. Гарантійний лист.pdf
02 грудня 2020 15:53
2.5.8. Відгуки Замовника.pdf
02 грудня 2020 15:53
2.3.2. Гарантійний лист.pdf

Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 16:17
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:17
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 Тендерної документації. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. Надана довідка від 06.11.2020р. №3345/21, на підтвердження інформації вказаної в довідці надані накази на працівників строк дії трудових договорів, яких спливають 24.12.2020 р. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.4.4 Тендерної документації строк надання послуг до 31 грудня 2022 року та відповідно до п.2 Додатку №2 Тендерної документації «Інформаційна довідка про працівників для надання послуг відповідно до технічного завдання з дотриманням діючих норм і правил надання послуг. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які вказана в інформаційній довідці, Учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником ПІД ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГ або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Усунути невідповідності в наданій інформації та/або документах відповідно до п. 2 Додатку №2 до Тендерної документації. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 12:39
Електронний підпис
29 грудня 2020 12:38
Пояснення.PDF
02 грудня 2020 17:06
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:06
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:00
виписка по рахунку.pdf
02 грудня 2020 17:00
21884 ТОВ СЛАВДОРСТРОЙ p7s.zip
02 грудня 2020 16:24
1. Гарантійний лист.PDF
02 грудня 2020 16:24
6. Довідка про досвід.PDF
02 грудня 2020 16:24
4. Довідка МТО, ч.2.pdf
02 грудня 2020 16:24
4. Довідка МТО, ч.1.PDF
02 грудня 2020 16:24
3. АБЗ та лабораторія.PDF

Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 17:13
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:13
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:07
11. Інші документи.pdf
02 грудня 2020 17:07
FW_ Гарантія ШРБУ 33.zip
02 грудня 2020 17:07
1. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ Данко

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2021 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 73 088 982,74
UAH з ПДВ
73 088 982,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 73 740 000,00
UAH з ПДВ
73 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" 74 950 210,00
UAH з ПДВ
74 950 210,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 83 458 000,00
UAH з ПДВ
83 458 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 09:16
Електронний підпис
21 січня 2021 09:16
Електронний підпис
21 січня 2021 09:15
Документи переможця.rar
02 грудня 2020 16:03
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:03
Електронний підпис
02 грудня 2020 15:55
2.2.4. Транспортна схема.pdf
02 грудня 2020 15:53
Банківська гарантія.rar
02 грудня 2020 15:53
8. Проект договору.pdf
02 грудня 2020 15:53
2.5.7. Відгук Замовника.pdf
02 грудня 2020 15:53
2.5.6. Відгук замовника.pdf
02 грудня 2020 15:53
2.4.1. Копії наказів.pdf
02 грудня 2020 15:53
1. Гарантійний лист.pdf
02 грудня 2020 15:53
2.5.8. Відгуки Замовника.pdf
02 грудня 2020 15:53
2.3.2. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 16:17
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:17
Електронний підпис

Публічні документи

02 грудня 2020 17:13
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:13
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:07
11. Інші документи.pdf
02 грудня 2020 17:07
FW_ Гарантія ШРБУ 33.zip
02 грудня 2020 17:07
1. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

29 грудня 2020 12:39
Електронний підпис
29 грудня 2020 12:38
Пояснення.PDF
02 грудня 2020 17:06
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:06
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:00
виписка по рахунку.pdf
02 грудня 2020 17:00
21884 ТОВ СЛАВДОРСТРОЙ p7s.zip
02 грудня 2020 16:24
1. Гарантійний лист.PDF
02 грудня 2020 16:24
6. Довідка про досвід.PDF
02 грудня 2020 16:24
4. Довідка МТО, ч.2.pdf
02 грудня 2020 16:24
4. Довідка МТО, ч.1.PDF
02 грудня 2020 16:24
3. АБЗ та лабораторія.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ Данко

ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33"

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Переможець 73 088 982,74
UAH з ПДВ
14 січня 2021 10:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2021 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
73 088 982,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 16:00
ДУ№2 до Договору №07_02-21.pdf укладений
25 грудня 2023 16:00
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 14:59
ДУ№1 до Договору №07-02-21.pdf зміни до договору
04 січня 2023 14:58
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 09:51
Договір №07-02-21.pdf укладений
03 березня 2021 09:50
Протокол №19-Д.pdf укладений
03 березня 2021 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.4. чинного ДОГОВОРУ №07/02-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 26 лютого 2021р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 11.1. Договору та Додаток № 2 до Договору «Календарний план надання послуг» - викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 07/02-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Додаткова угода №2 від 25.12.2023р. до ДОГОВОРУ №07/02-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 26.02.2021р.