Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вальниці (тендер №UA-2020-09-14-001180-a)
Очікувана вартість
297 420,00 UAH
UA-2020-11-02-002285-c 0a924968b0c34460962798581e921e1d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савінський Олександр

380686042782 VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"
Код ЄДРПОУ: 08029701
Місцезнаходження: 43006, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ КІВЕРЦІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Савінський Олександр
380686042782
VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт.
6-80027Т2С4 Шарикопідшипник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2020  —  25 грудня 2020
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
10 шт.
74-276203БТ2 Шарикопідшипник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2020  —  25 грудня 2020
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
10 шт.
75-7000103БТ2 Шарикопідшипник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2020  —  25 грудня 2020
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
5 шт.
86-105ЛТ2 Шарикопідшипник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2020  —  25 грудня 2020
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
5 шт.
6-292202Б2 Роликопідшипник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2020  —  25 грудня 2020
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем партії Продукції здійснюється після підписання видаткової накладної на Продукцію, яка пройшла вхідний контроль і визнана кондиційною на підставі карти якості на деталі 1-ої категорії, на підставі виставлених рахунків шляхом перерахування 100% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів з дати виставлення рахунку, але не раніше дати реєстрації податкової накладної в єдиному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

02 листопада 2020 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Радіоелектронний комплекс (ТОВ "РАДЕК")
#39838827
Переможець 297 420,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 11:18

Документи

02 листопада 2020 11:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 11:53
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 11:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взаємна згода сторін
Номер договору про закупівлю: 440
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML