Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
2 495,00 UAH
UA-2020-11-02-001956-b 59762db8e5cc44ddb41c5a017fae12f1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Філімонов

0619498489 school7707@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Новомиколаївська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 20518940
Місцезнаходження: 72353, Україна , Запорізька обл., Новомиколаївка, Україна ,вул Миру (Леніна) 5,Мелітопольський район
Контактна особа: Олег Філімонов
0619498489
school7707@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Річний план на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Папір А4 500арк Xerox Marathon 80/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
Файл для документів А4+ Economix фактура «глянець» (100шт/уп.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Папка – швидкозшивач пл. в асортименті 4.50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату товарів протягом 20 банківських днів після поставки товару згідно із накладними Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

02 листопада 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Коверзнєв Максим Сергійович
#3240401678
Переможець 2 495,00
UAH
02 листопада 2020 12:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 12:41