Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт житлового фонду: модернізація ліфта п.7 житлового будинку №22 по вул. Інтернаціоналістів м. Суми
Очікувана вартість
554 878,80 UAH
UA-2020-11-02-000139-b c53f1dfcd9774d80ae1951c6337480ab
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020 08:52
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 11:59
Очікувана вартість: 554 878,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 774,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт житлового фонду: модернізація ліфта п.7 житлового будинку №22 по вул. Інтернаціоналістів м. Суми.
• Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: ліфта п.7 житлового будинку №22 по вул. Інтернаціоналістів м. Суми (детально викладена в Додатку 2).
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 15.12.2020 р.
• Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в з можливістю відстрочення платежу на 5 календарних днів. Підрядник надає акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) з видатковими накладними на матеріали, актами на обладнання, акта приймання виконаних будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості (форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) на суму загальної вартості робіт та окремо на суми часток фінансування, що визначено Порядком, затвердженого рішенням Сумської міської ради від 29.01.2020 року № 6369-МР (зі змінами). Форма розрахунків: за фактом виконання робіт Замовник оплачує виконані за цим Договором роботи у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та бюджетних відносин Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Виконання робіт Підрядником проводиться без авансування.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 554 878 грн. 80 коп. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 06.11.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 16.11.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 2 774,40 грн. (0,5%).
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Додаток №3 - Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт житлового фонду: модернізація ліфта п.7 житлового будинку №22 по вул. Інтернаціоналістів м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 11:55
Додаток №3 (нова редакція).docx
02 листопада 2020 08:53
Додаток №1 Проект договору.docx
02 листопада 2020 08:53
Оголошення.doc
02 листопада 2020 08:53
Додаток №2.docx
04 листопада 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 08:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 11:55
Додаток №3 (нова редакція).docx
02 листопада 2020 08:53
Додаток №3.docx
02 листопада 2020 08:53
Додаток №1 Проект договору.docx
02 листопада 2020 08:53
Оголошення.doc
02 листопада 2020 08:53
Додаток №2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 02 листопада 2020 09:39
Дата відповіді: 02 листопада 2020 15:55
Відповідно до п. 11 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагає надання Підрядником гарантії якості виконаних монтажних робіт строком не менше ніж 10 років. Чинними нормативно-правовими актами України, які регулюють відносини у даній сфері, встановлення вище обумовленого Замовником строку гарантії не передбачається. Обгрунтувань висунення таких вимог в оголошенні не вбачається. Така вимога порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, що закріплений у ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а також виходить поза межі положення п. 4 тієї ж статті Закону. Враховуючи зазначене, просимо надати роз"яснення з приводу встановлення таких вимог з посиланнями на норми закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 884. «Гарантії якості у договорі будівельного підряду» Цивільного кодексу України: Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Підрядник відповідає за дефекти, виявлені у межах гарантійного строку, якщо він не доведе, що вони сталися внаслідок: природного зносу об'єкта або його частин; неправильної його експлуатації або неправильності інструкцій щодо його експлуатації, розроблених самим замовником або залученими ним іншими особами; неналежного ремонту об'єкта, який здійснено самим замовником або залученими ним третіми особами. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого об'єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, за які відповідає підрядник. У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків замовник повинен заявити про них підрядникові в розумний строк після їх виявлення. Договором будівельного підряду може бути встановлено право замовника сплатити передбачену договором частину ціни робіт, визначеної у кошторисі, після закінчення гарантійного строку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне ремонтно-будівельне підпиємство "Рембуд" 497 681,81
UAH з ПДВ
471 223,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАКРУМ" 554 749,75
UAH з ПДВ
471 224,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2020 21:15
Електронний підпис
15 листопада 2020 20:38
Електронний підпис
15 листопада 2020 19:28
Установчі.pdf
15 листопада 2020 15:00
Прибуткові накладні.pdf
15 листопада 2020 15:00
Установчі документи.pdf
15 листопада 2020 15:00
Погоджений договір.pdf
15 листопада 2020 15:00
Двідка додаток 2.pdf
15 листопада 2020 15:00
ТЗ техпаспорти.pdf
15 листопада 2020 15:00
Посвідчення.pdf
15 листопада 2020 15:00
Накази по механікам.pdf
15 листопада 2020 15:00
Дозвіл.pdf
15 листопада 2020 15:00
Договор оренди приміщення.pdf
15 листопада 2020 15:00
Договірна ціна з додатками .pdf
15 листопада 2020 15:00
Довідка транспорт.pdf
15 листопада 2020 15:00
Довідка робітники.pdf
15 листопада 2020 15:00
Довідка МТБ.pdf
15 листопада 2020 15:00
ГЛ довкілля.pdf

Публічні документи

14 листопада 2020 11:52
Електронний підпис
14 листопада 2020 09:50
погодження з умовами.PDF
14 листопада 2020 09:50
Статут, виписка, витяг.pdf
14 листопада 2020 09:50
свідоцтва про присвоєння.pdf
14 листопада 2020 09:50
проєкт договору.pdf
14 листопада 2020 09:50
Обладнання_2.pdf
14 листопада 2020 09:50
Обладнання_1.pdf
14 листопада 2020 09:50
Накази на працівників.pdf
14 листопада 2020 09:50
на матеріали.PDF
14 листопада 2020 09:50
На директора.pdf
14 листопада 2020 09:50
кошторис.PDF
14 листопада 2020 09:50
кошторис 2.PDF
14 листопада 2020 09:50
Дозвільні документи.pdf
14 листопада 2020 09:50
Довідки та гарантії.pdf
14 листопада 2020 09:50
аналогічні акти.PDF
14 листопада 2020 09:50
аналогічний договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне ремонтно-будівельне підпиємство "Рембуд"

ТОВ "МАКРУМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне ремонтно-будівельне підпиємство "Рембуд"
#21116965
Очікує рішення 471 223,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 12:20

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 листопада 2020 10:27
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт.
Документи:
17 листопада 2020 10:27
Електронний підпис
17 листопада 2020 10:26
Протокол №675_0001.pdf