Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи газопостачання гуртожитку № 1 Житомирського державного університету імені Івана Франка, за адресою вул. В. Бердичівська, 51 в м. Житомирі
Очікувана вартість
67 418,40 UAH
UA-2020-10-31-000171-b 58dc55ce88874348930719dc2294332c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюк Михайло Борисович


380412431522
energiya@zu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02125208
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Контактна особа: Романюк Михайло Борисович
,380412431522
energiya@zu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 13:24
Очікувана вартість: 67 418,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 337,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Зі здачею вузлів обліку газу в комерційну експлуатацію АТ "Житомиргаз".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція системи газопостачання гуртожитку № 1 Житомирського державного університету імені Івана Франка, за адресою вул. В. Бердичівська, 51 в м. Житомирі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В. Бердичівська, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за Договором проводиться Замовником після повного завершення робіт, включаючи усунення виявлених під час приймання недоліків, не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт (Форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (/та витрати/ (Форма № КБ-3) та здачі вузлів обліку газу в комерційну експлуатацію АТ "Житомиргаз". Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2020 16:48
Оголошення СП_реконструкція Г1_1020_.doc
31 жовтня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2020 16:48
Оголошення СП_реконструкція Г1_1020_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОГАЗСЕРВІС - ЖИТОМИР" 67 248,50
UAH з ПДВ
67 248,50
UAH з ПДВ
Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЖИТОМИРГАЗ" 67 418,40
UAH з ПДВ
67 418,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 16:17
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:17
Цінова пропозиція1.pdf
11 листопада 2020 16:17
Статут 2019 (з описом).pdf
11 листопада 2020 16:17
Проект договору1.pdf
11 листопада 2020 16:17
Про здачу в експлуатацію.pdf
11 листопада 2020 16:17
Про гарантійний строк.pdf
11 листопада 2020 16:17
Повноваження.pdf
11 листопада 2020 16:17
Лист-згода про витрати.pdf
11 листопада 2020 16:17
Лист про субпідрядників.pdf
11 листопада 2020 16:17
Кошторис1.pdf
11 листопада 2020 16:17
Досвід.zip
11 листопада 2020 16:17
Відомості про учасника.pdf
11 листопада 2020 16:17
Витяг з реєстру 2020-10-06.pdf

Публічні документи

07 листопада 2020 10:26
Електронний підпис
07 листопада 2020 09:38
Цінова пропозиція.PDF
07 листопада 2020 09:36
ліцензія.pdf
07 листопада 2020 09:36
ліцензія.pdf
07 листопада 2020 09:36
Статут 2019 АТ ЖИТОМИРГАЗ.pdf
07 листопада 2020 09:36
Довіреність Степанець.pdf
07 листопада 2020 09:36
Виписка з ЄДР.pdf
07 листопада 2020 09:36
Банківські реквізити.PDF
07 листопада 2020 09:36
Технічне завдання.PDF
07 листопада 2020 09:36
Договір підряду.PDF
07 листопада 2020 09:36
Договірна ціна.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОГАЗСЕРВІС - ЖИТОМИР"

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЖИТОМИРГАЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОГАЗСЕРВІС - ЖИТОМИР"
#34649956
Переможець 67 248,50
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 19:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 19:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОГАЗСЕРВІС - ЖИТОМИР"
#34649956
67 248,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 17:32
ДУ 4 до договора 199.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 17:31
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 12:18
ДУ 3 до договору 199.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 12:15
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 12:04
ДУ 2а до договору 199.pdf зміни до договору
29 січня 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 13:15
ДУ до договору 199.pdf зміни до договору
26 січня 2021 13:14
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:45
ДУ 1 до договору 199.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 21:11
Договор 199_реконструкція газ_Г1.pdf укладений
24 листопада 2020 21:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з продовженням співпраці внести зміни до договору: виконати роботи повністю до 28 лютого 2021 р. з правом дострокового виконання; договір діє до моменту його повного (належного) виконання, але не пізніше до 28 лютого 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 199
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На період пролонгації договору від 20 листопада 2020 р. №199 (згідно ДУ 1 від 30.12.2020 р.) сума договору на яку здійснюється виконання робіт складає 67 248,50 грн. (шістдесят сім тисяч двісті сорок вісім грн. 50 коп.), в тому числі ПДВ 11 208,08 грн.
Номер договору про закупівлю: 199
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна ціна Договору підряду №199 від 20 листопада 2020 р. складає 67248,50 грн. (шістдесят сім тисяч двісті сорок вісім грн. 50 коп.) в тому числі ПДВ 11208,08 грн. Сторони дійшли згоди, що на період пролонгації договору підряду №199 від 20 листопада 2020 р. до 28.02.2021 р. (згідно ДУ 1 від 30.12.2020 р.) сума договору на яку здійснюється виконання робіт складає 67248,50 грн. (шістдесят сім тисяч двісті сорок вісім грн. 50 коп.) в тому числі ПДВ 11208,08 грн.
Номер договору про закупівлю: 199
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із продовженням співпраці внести зміни до договору: виконати роботи повністю до 15 квітня 2021 р. з правом дострокового виконання; договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до моменту його повного (належного) виконання, але не пізніше до 15 квітні 2021 р. Загальна ціна Договору підряду № 199 від 20 листопада 2020 р. складає 67248,50 грн. (шістдесят сім тисяч двісті сорок вісім грн. 50 коп.) в тому числі ПДВ 11208,08 грн. Сторони дійшли згоди, що на період пролонгації договору підряду № 199 від 20 листопада 2020 р. до 15.04.2021 р. сума договору на яку здійснюється виконання робіт складає 67248,50 грн. (шістдесят сім тисяч двісті сорок вісім грн. 50 коп.) в тому числі ПДВ 11208,08 грн.
Номер договору про закупівлю: 199
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору. Загальна сума договору становить 63014,69 грн., у тому числі ПДВ 10502,45 грн.
Номер договору про закупівлю: 199
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 15 квітня 2021
Сума оплати за договором: 63 014,69
UAH (в тому числі ПДВ 10 502,45 UAH)