Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» за кодом ДК 021-2015: 77310000-6 (Послуги по комплексному догляду за зеленою зоною території порту).
"Services for landscaping and maintenance of greenery" the code DK 021-2015: 77310000-6 (Services for comprehensive care of the green area of the port).
Очікувана вартість
6 330 951,00 UAH
UA-2020-10-30-007466-c 83be7c6d3ee14c66a3b924dd40b8e919
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Тунєв Юрій Олександрович
(048) 729-34-77
ssinf@port.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
National ID: 38728457
Contact point: Kolesnik Viktoriia
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Additional contacts: Tunрv Yuriy Oleksandrovich
(048) 729-34-77
ssinf@port.odessa.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 10:30
Очікувана вартість: 6 330 951,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 309,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 189900 UAH
Publication date: 30 жовтня 2020 18:26
Enquiries until: 27 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 03 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 грудня 2020 10:30

Information

Estimated total value: 6 330 951 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 63 310 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Scope of the procurement
«Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» за кодом ДК 021-2015: 77310000-6 (Послуги по комплексному догляду за зеленою зоною території порту). Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
"Services for landscaping and maintenance of greenery" the code DK 021-2015: 77310000-6 (Services for comprehensive care of the green area of the port).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 посл.
Послуги по комплексному догляду за зеленою зоною території порту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Services for comprehensive care of the green area of the port
CPV: 77310000-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг . Розрахунки за надані Послуги проводяться шляхом оплати Замовником після надання Послуг та Акту здачі-приймання наданих Послуг на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку Виконавця, протягом 15-ти банківських днів від дати отримання рахунку банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця.Власні кошти підприємства Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 січня 2021
UA-2020-10-30-007466-c83be7c6d3ee14c66a3b924dd40b8e919
Найменування закупівельника: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження закупівельника: 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ГРІН-СЕРВІС УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРТПРОМСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2020 15:56

Документи

Публічні документи

06 грудня 2020 22:21
Електронний підпис
06 грудня 2020 22:20
Статут оригінал .pdf
06 грудня 2020 22:20
Сертифікат ISO 9001 НААУ.pdf
06 грудня 2020 22:20
Сертифікат ISO 9001 ВЕС.pdf
06 грудня 2020 22:20
Протокол повноваження.pdf
06 грудня 2020 22:20
Протокол директор.pdf
06 грудня 2020 22:20
Пояснювальна записка.pdf
06 грудня 2020 22:20
ліцензія.zip
06 грудня 2020 22:20
Лист щодо пролонгації.pdf
06 грудня 2020 22:20
Інформація ст.17.pdf
06 грудня 2020 22:20
дозвіл висота.pdf
06 грудня 2020 22:20
Довідка про довкілля.pdf
06 грудня 2020 22:20
Гарантійний лист вода.pdf
06 грудня 2020 22:20
Витяг ПДВ ГСУ 11.04.2016.pdf
06 грудня 2020 22:20
016-001-43938-2020.zip
06 грудня 2020 22:20
Лист про працівників.pdf
06 грудня 2020 22:20
Диплом Сакали агроном.pdf
06 грудня 2020 22:20
Диплом Нелюбов біолог.pdf
06 грудня 2020 22:20
Відгук ГСУ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1). перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В порушення вимог п.1 розділу ІІІ тендерної документації учасником надано довідку про уповноважену особу на підписання договору про закупівлю від 04.12.2020 №51/05-217 в якій зазначено, що у Чорного В.І. відсутні обмеження щодо можливості підписання договорів. При цьому п.6.3.14 розділу 6 Статуту ТОВ "Портпромсервіс" рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину перевищує 50 % вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно Загальними Зборами Учасників. Таким чином в довідці про уповноважену особу на підписання договору про закупівлю від 04.12.2020 №51/05-217 учасником зазначено недостовірні дані. 1.2. В порушення вимог пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено листом з інформацією про наявність в учасника ТОВ «Попртпромсервіс» необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 04.12.2020 №51/05-220 наявність в учасника висото різа. 1.3. В порушення вимог пп.1.2. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено листом з інформацією щодо наявності в учасника ТОВ «Попртпромсервіс» працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг від 04.12.2020 №51/05-225 наявність в штаті учасника відповідного спеціаліста – агронома. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджуються: 1. для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника (з наданням повноважень на вчинення правочину (укладання договору) в разі наявності обмежень щодо вчинення такого правочину (укладання договору) згідно установчих (статутних) документів): протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, строковий трудовий договір, міжнародний контракт тощо. 2. для особи (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: 2.1. документ, який підтверджує обрання/призначення керівника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, строковий трудовий договір, міжнародний контракт тощо); 2.2. довіреність із зазначенням обсягу повноважень, прізвіща, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії. Повноваження особи, яку уповноважено учасником-фізичною особою, представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі підверджуються довіреністю, посвідченою в установленому порядку. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договіру про закупівлю у разі перемоги учасника в торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком і т.і.) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, дозвіл, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.). 2.2. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У листі обов’язково зазначити інформацію про перелік основних засобів (газонокосарка, висоторіз, бензопила, кущоріз, мотокоса, тример, садовий пилосос тощо). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 2.3. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту). У листі обов’язково зазначити інформацію про наявність в штаті учасника відповідних спеціалістів (агроном, біолог тощо), які мають відношення до предмету закупівлі. Для підтвердження своєї відповідності такому критерієві учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. У такому випадкові складають окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в розрізі співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькових, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його співвиконавцем (в усіх інших випадках). 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати оновлену довідку про уповноважену особу на підписання договору про закупівлю з усіма вимогами відповідно до вимог тендерної документації. У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції. 3.2. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У листі обов’язково зазначити інформацію про перелік основних засобів (газонокосарка, висоторіз, бензопила, кущоріз, мотокоса, тример, садовий пилосос тощо). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції. 3.3. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту). У листі обов’язково зазначити інформацію про наявність в штаті учасника відповідних спеціалістів (агроном, біолог тощо), які мають відношення до предмету закупівлі. Для підтвердження своєї відповідності такому критерієві учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. У такому випадкові складають окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в розрізі співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькових, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його співвиконавцем (в усіх інших випадках). У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції.

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 15:02
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:02
Протокол тендер.pdf
24 грудня 2020 15:02
наказ директор.pdf
24 грудня 2020 15:02
Лист МТБ.pdf
24 грудня 2020 15:02
Довідка працівники.pdf
24 грудня 2020 15:02
Диплом Швалюк агроном.pdf
24 грудня 2020 15:02
Виписка МТБ.pdf
07 грудня 2020 09:01
Електронний підпис
07 грудня 2020 09:01
ISO 9001 СУЯ НААУ 2020.pdf
07 грудня 2020 09:01
ISO 9001 СУЯ 2020.pdf
07 грудня 2020 09:01
Статут.pdf
07 грудня 2020 09:01
Ст.17.pdf
07 грудня 2020 09:01
Протокол тендер.pdf
07 грудня 2020 09:01
Письмова згода.pdf
07 грудня 2020 09:01
наказ директор.pdf
07 грудня 2020 09:01
Лист-згода перс.дані.pdf
07 грудня 2020 09:01
Код доступу.pdf
07 грудня 2020 09:01
Дозвіл держпраці ППС.pdf
07 грудня 2020 09:01
Довідка довкілля.pdf
07 грудня 2020 09:01
Декларація ППС.pdf
07 грудня 2020 09:01
Гарант.лист роб.зміна.pdf
07 грудня 2020 09:01
Гарант.лист вода.pdf
07 грудня 2020 09:01
Витяг ПДВ 19.10.2015.pdf
07 грудня 2020 09:01
Лист працівники.pdf
07 грудня 2020 09:01
Лист МТБ ППС.pdf
07 грудня 2020 09:01
Лист аналог.досвід.pdf
07 грудня 2020 09:01
Диплом Швалюк агроном.pdf
07 грудня 2020 09:01
Відгук.pdf
07 грудня 2020 09:01
Виписка МТБ ППС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРІН-СЕРВІС УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРТПРОМСЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 січня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій