Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-23 Ананьїв – Троїцьке – Березівка – Вікторівка на ділянці км 79+666 – км 108+298
Очікувана вартість
9 400 000,00 UAH
UA-2020-10-30-007401-c 9b1eef8aca6544c0a6e240fee4c62376
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 17 листопада 2020 11:15
Очікувана вартість: 9 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Умови надання забезпечення: 2.1. Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а саме: Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою, з обов’язковим накладенням ЕЦП (далі – банківська гарантія). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. 2.1.1. В банківській гарантії обов’язково мають значитися: - предмет закупівлі - номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу; - строк дії банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції. 2.2. Розмір банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції 7 000,00 грн. 2.3. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). 2.4. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. 2.5. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання пропоицій. 2.6. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації 2.7. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. 2.8. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг в Одеській області код ЄДРПОУ:25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577в ДКСУ, м. Київ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-23 Ананьїв – Троїцьке – Березівка – Вікторівка на ділянці км 79+666 – км 108+298 (джерело фінансування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 3.1 Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи.3.4 Замовник здійснює оплату на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 10 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету) (детально викладено в проекті договору) Пiсляоплата 5 Робочі 60
Виконання робіт 3.4 Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). 3.5 Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи. Пiсляоплата 5 Робочі 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 15:25
ТД НР ПКД КР Т-16-23 79-108 06 11 20.docx
06 листопада 2020 15:25
Перелік змін ПКД 06 11 20.docx
06 листопада 2020 13:44
ТД НР ПКД КР Т-16-23 79-108 05 11 20.docx
06 листопада 2020 13:44
Перелік змін ПКД КР Т-16-23 79-108 05 11 20.docx
30 жовтня 2020 17:59
ТД ПКД КР Т-16-23 79-108 29 10 20.docx
30 жовтня 2020 17:59
проект договору.doc
06 листопада 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 15:25
ТД НР ПКД КР Т-16-23 79-108 06 11 20.docx
06 листопада 2020 15:25
Перелік змін ПКД 06 11 20.docx
06 листопада 2020 13:44
ТД НР ПКД КР Т-16-23 79-108 05 11 20.docx
06 листопада 2020 13:44
Перелік змін ПКД КР Т-16-23 79-108 05 11 20.docx
30 жовтня 2020 17:59
ТД ПКД КР Т-16-23 79-108 29 10 20.docx
30 жовтня 2020 17:59
проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ 7 518 000,00
UAH з ПДВ
7 518 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 8 271 000,00
UAH з ПДВ
8 271 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" 8 400 000,00
UAH з ПДВ
8 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 12:34
Електронний підпис
01 грудня 2020 12:30
Бухгалтерська довідка.rar
01 грудня 2020 12:30
8. Опис.pdf
01 грудня 2020 12:30
7. Довідка з МВС.jpeg
01 грудня 2020 12:29
3. Довідка про ст 17.PDF
01 грудня 2020 12:29
2. Довідка про ст 17 ч.2.PDF
01 грудня 2020 12:29
1. Довідка про ст 17 ч.1.PDF
14 листопада 2020 12:37
Електронний підпис
14 листопада 2020 12:31
20. Проект договору.pdf
14 листопада 2020 12:31
25. Статут.pdf
14 листопада 2020 12:31
24. Протокол.pdf
14 листопада 2020 12:31
10. Довідка про субпровід.pdf
14 листопада 2020 12:31
21. Технічне завдання.pdf
14 листопада 2020 12:31
13. Довідка про санкції.pdf
14 листопада 2020 12:31
12. Гарантійний лист.pdf
14 листопада 2020 12:31
11. Довідка про ст.17.pdf
14 листопада 2020 12:31
7. Довідка про підприємство.pdf
14 листопада 2020 12:31
6. Довідка від ГІПа.pdf
14 листопада 2020 12:31
5. Довідка про ГІПа.pdf
14 листопада 2020 12:31
4.2. відгук до Договору 57-19.pdf
14 листопада 2020 12:31
3.12. Наказ Шеремет А.В..PDF
14 листопада 2020 12:31
3.11. Наказ Пархоменко К.Ю..PDF
14 листопада 2020 12:31
3.10. Наказ Сичук О.С..pdf
14 листопада 2020 12:31
3.9. Наказ Гудима О.І..PDF
14 листопада 2020 12:31
3.8. Наказ Буженко В.Р..PDF
14 листопада 2020 12:31
3.7. Наказ Брусановський О.О..PDF
14 листопада 2020 12:31
3.6. Наказ Барабанчук О.І..PDF
14 листопада 2020 12:31
3.5. Наказ Некрасов М.М..pdf
14 листопада 2020 12:31
3.3. ЦПУ Храмов Я.А..pdf
14 листопада 2020 12:31
3.2. ЦПУ Фурман В.В..pdf
14 листопада 2020 12:30
3.1. ЦПУ Осадчук М.О..pdf
14 листопада 2020 12:30
3. Довідка про працівників.pdf
14 листопада 2020 12:30
2. Бухгалтерска довідка.pdf
14 листопада 2020 12:30
1. Довідка про обладнання.pdf

Публічні документи

14 листопада 2020 19:48
Електронний підпис
14 листопада 2020 19:28
G8588.20.7z
14 листопада 2020 19:28
ліцензія.pdf
14 листопада 2020 19:28
лист банкрутство.pdf
14 листопада 2020 19:28
доверенность Блудова.pdf
14 листопада 2020 19:28
23_Гарантіи_нии_ лист 79.pdf
14 листопада 2020 19:28
20 Аналогічнии_ договір КР.zip
14 листопада 2020 19:28
18_Довідка Згода ГІПа 79.pdf
14 листопада 2020 19:28
16_Кваліфікація працівників.pdf
14 листопада 2020 19:28
15_Договори_на_ПЗ_та_оренди.zip
14 листопада 2020 19:28
13_Довідка МТБ.pdf
14 листопада 2020 19:28
12_Довідка за ст. 17.pdf
14 листопада 2020 19:28
11_Довідка про код доступу.pdf
14 листопада 2020 19:28
08 Рішення ради директорів.pdf
14 листопада 2020 19:28
07_Статут.pdf
14 листопада 2020 19:28
01_Довідка про підприємство.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 09:28
Електронний підпис
16 листопада 2020 09:28
Лiцензiя_Повноваження_УБIБ.zip
15 листопада 2020 17:45
установчі документи.rar
15 листопада 2020 17:45
рішення 70.PDF
15 листопада 2020 17:45
проект договору.PDF
15 листопада 2020 17:45
лист-пояснення ліцензія.PDF
15 листопада 2020 17:45
довідка субпідряд.PDF
15 листопада 2020 17:45
довідка санкції.PDF
15 листопада 2020 17:45
довідка про підприємство.PDF
15 листопада 2020 17:45
довідка не було обставин.PDF
15 листопада 2020 17:45
довідка довкілля.PDF
15 листопада 2020 17:45
дані працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ
#36404096
Переможець 7 518 000,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 13:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ
#36404096
7 518 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2023 16:10
43ПКД ДУ5 Т-16-23 79-108 ТЕРРА 06.12.2023.PDF зміни до договору
08 грудня 2023 16:09
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 16:02
43ПКД ДУ3 Т-16-23 79-108 Терра Інжиніринг 19 12 22.PDF зміни до договору
20 грудня 2022 16:02
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 15:20
43ПКД ДУ1 31 05 21 (1).pdf зміни до договору
01 червня 2021 15:20
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 11:40
43ПКД Т-16-23 79-108 Тера 14 12 20.pdf укладений
17 грудня 2020 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз. 3. пункту 9.4. та пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість послуг» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін надання послуг - з дати підписання до 31 грудня 2022 року, відповідно до календарного плану (додаток № 2). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 43ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 9.2., п/п 3. пункту 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2023 року, відповідно до Календарного плану. п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 43ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 9.2., п/п 3. пункту 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2024 року, відповідно до Календарного плану (Додаток №2). 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 43ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML