Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Старобільська обласна фізіотерапевтична лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01987959 |
Місцезнаходження: | 92700, Україна , Луганська обл., Старобільський район, місто Старобільськ, вул. Набережна, буд. 3 |
Контактна особа: |
Юлія Руденко +380509807152 softb@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2020 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2020 14:54 |
Очікувана вартість: | 599 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами видаткової накладної.Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати отримання товару на підставі видаткової накладної. Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - українська. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2020 17:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2020 17:35 |
ТД АВТО.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-20-000059 ● ac6ac7df502e48daa6ebb81db88936ba
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2022 16:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.01.2022 19
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 20.01.2022 № 19
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-10-30-007330-c 30.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-24 12:01:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 34110000-1 - Легкові автомобілі (легковий автомобіль RENAULT Duster або еквівалент, код ДК 021:2015 - 34114000-9) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-10-30-007330-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме: в ході проведення моніторингу встановлено, що Комунальним некомерційним підприємством Луганської обласної ради «Старобільська обласна фізіотерапевтична лікарня» (далі – Замовник) за результатами проведення процедури закупівлі з товариством з обмеженою відповідальністю «СОЛЛІ ПЛЮС» (далі – ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС») укладено договір про закупівлю від 02.12.2020 № 256 (далі - Договір), строком дії до 31.12.2020 року включно, а в частині розрахунків цей Договір діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати інформацію щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» за Договором.
Наголошуємо, що пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Антон РИБАЛКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-25 15:31:27
Відповідь
Надаємо інформацію щодо стану виконання договірних зобов'язань по договору № 256 від 02.12.2020 року. Оплата за легковий автомобіль RENAULT Duster в сумі 598 000,00 грн була здіснена 09.12.2020 р. згідно видаткової накладної № 7085 від 08.12.2020 р. (платіжне доручення № 320 від 09.12.2020 р.).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-02-02 16:18:34
Інформація про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Враховуючи те, що договір, який укладений Замовником за результатами торгів передбачає не тільки зобов’язання сторін у відношенні купівлі – продажу, а ще й гарантійні зобов’язання, які згідно з умовами п.2.3 договору складають три роки або 100 000 км пробігу (залежно від того яка подія наступить раніше). Договір не закрито та Звіт про виконання договору не сформовано в системі електронних закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" |
598 000,00
UAH з ПДВ
|
598 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АВТОГРУП КРОПИВНИЦЬКИЙ |
599 000,00
UAH з ПДВ
|
599 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" #35244815 |
Переможець |
598 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 18:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 11:44
|
Договір авто.pdf | укладений |
03 грудня 2020 10:42
|