Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 - 30190000 – 7 (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
35 100,00 UAH
UA-2020-10-30-006355-c 22da3eac60464b4cba67ddc59cf8f40d
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єрьоменко Зоя Юріївна

+380577519223 fevhasud@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 42261368
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Героїв Небесної Сотні, буд. 36
Контактна особа: Єрьоменко Зоя Юріївна
+380577519223
fevhasud@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 35 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3805 шт
Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 - 30190000 – 7 (Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні, буд. 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 15:42
Додаток 3 Проект договору.docx
30 жовтня 2020 15:42
Додаток 2 форма пропозиції.doc
30 жовтня 2020 15:42
Додаток 1 Технічне завдання.docx
30 жовтня 2020 15:42
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнения по номенклатуре
Дата подання: 03 листопада 2020 12:29
Скажите, пожалуйста, подставка органайзер это стакан для ручек и карандашей или там есть и для скрепок место и для резинки и много., Ручка синяя – кульковая или автоматическая, ампулки выбирать к этим же ручкам, папка планшет – она открывается с левой стороны и есть зажим вверху по горизонтали?
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 листопада 2020 16:40
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч. 17 ст. 14 Закону України про «Публічні закупівлі», замовник відміняє спрощену закупівлю в разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Документи:
04 листопада 2020 16:39
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:37
Протокол