Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» за кодом ДК 021-2015: 50240000-9 (Ремонт т/х «НМС-23»)
Repair, maintenance and associated marine transport equipment and related services code DK 021-2015: 50240000-9 (Repair of a m/v «NMS-23»)
Очікувана вартість
3 480 000,00 UAH
UA-2020-10-30-004237-b d1eaed4171364333ac14f010f689398b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Глемязний Микола Іванович
(048) 729-47-69
gni@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
National ID: 38728457
Contact point: Kolesnik Viktoriia
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Additional contacts: Glemyazniy Mikola Ívanovich
(048) 729-47-69
gni@ods.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 12 січня 2021 13:29
Очікувана вартість: 3 480 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 104000 UAH
Publication date: 30 жовтня 2020 17:39
Enquiries until: 24 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 30 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 грудня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 3 480 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 34 800 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
«Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» за кодом ДК 021-2015: 50240000-9 (Ремонт т/х «НМС-23»).
Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Repair, maintenance and associated marine transport equipment and related services code DK 021-2015: 50240000-9 (Repair of a m/v «NMS-23»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт т/х «НМС-23»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Регіони України (судноремонтні, суднобудівні підприємства).
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Repair of a m/v «NMS-23»
CPV: 50240000-9
Період постачання: по 30 червня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія За умови надання Виконавцем Замовнику Гарантії відповідно до умов цього Договору Замовник здійснює попередню оплату (надає аванс) у розмірі _____ відсотків (зазначається на етапі укладення договору про закупівлю з урахуванням результату проведеного електронного аукціону відповідно до пропозиції учасника-переможця, але не більше 20% ціни договору) від ціни цього Договору, зазначеної в п. 4.1 цього Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання від Виконавця оригіналу належним чином оформленого рахунка на оплату. Рахунок на оплату надається Виконавцем після отримання від Замовника письмового повідомлення про заплановану дату постановки Судна в ремонт та підписання Акту приймання судна в ремонт. Власні кошти підприємства Аванс 10 Банківські 20
Iнша подія Після повного закриття попередньої оплати (авансу) (у разі наявності) Замовник може надати Виконавцю другу попередню оплату (аванс), розмір якої не перевищує _____ % відсотків від залишку по Договору (розмір другої попередньої оплати (авансу) визначається на етапі укладання договору про закупівлю, виходячи з фінансової можливості Замовника, але не більше 20% від залишку по Договору), протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання від Виконавця оригіналу належним чином оформленого рахунка на оплату за умови надання Виконавцем Гарантії, авізованої через банк Замовника, на суму попередньої оплати (авансу), оформленої відповідно до вимог п. 5.1. цього Договору. Другу попередню оплату (аванс) Виконавець зобов’язується використати протягом строку надання Послуг. Власні кошти підприємства Аванс 10 Банківські 20
Надання послуг Остаточний розрахунок за цим Договором за вирахуванням сплачених Замовником платежів (у разі наявності) здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг, Виконавчої ремонтної відомості та Акту приймання Судна з ремонту (для здійснення остаточного розрахунку) і отримання від Виконавця оригіналу належним чином оформленого рахунку (в залежності від того, яка дата є більш пізньою), з урахуванням обмежень, встановлених п. 4.5. цього Договору.Власні кошти підприємства Пiсляоплата 15 Банківські 60

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 17:36
2.3. Тендерна документація (Ремонт НМС-23).docx
30 жовтня 2020 17:36
Проєкт договору.docx
30 жовтня 2020 17:36
2.3. Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
30 жовтня 2020 17:36
2.3. Announcement of procurement.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 січня 2021
UA-2020-10-30-004237-bd1eaed4171364333ac14f010f689398b
Найменування закупівельника: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження закупівельника: 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ДП "Одеський морський торговельний порт" Документи
Відхилено
Документи
ФОП "ГОЛЕЦЬ ЮЛІЯ ВІТАЛІЇВНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 17:00
ПП МЕРОС Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 17:01
ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 17:02
ТОВ "АЛЬФА МАРИН" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 17:03
ТОВ "МОРРЕМСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 17:03
ТОВ Шіп Репейр Сервіс Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 16:31
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:26
БГ _476_2020_ООД-КБ-Г.pdf.p7s.p7s
03 грудня 2020 16:26
БГ _476_2020_ООД-КБ-Г.pdf
03 грудня 2020 16:26
ПОЯСН ЗАПИСКА 6-10.tiff
03 грудня 2020 16:26
ПОЯСН ЗАПИСКА 1-5.tiff
03 грудня 2020 15:49
ТД4.pdf
03 грудня 2020 15:49
ТД3.tiff
03 грудня 2020 15:49
ТД2.tiff
03 грудня 2020 15:49
ТД1.tiff
03 грудня 2020 13:46
Форма № 5 2019 рік.pdf
03 грудня 2020 13:46
Форма № 4 2019 рік.pdf
03 грудня 2020 13:46
Форма № 3 2019 рік.pdf
03 грудня 2020 13:46
Форма № 2 2019 рік.pdf
03 грудня 2020 13:46
Форма № 1 2019 рік.pdf
03 грудня 2020 13:46
Статут.pdf
03 грудня 2020 13:46
СВ СВП ПСМ-650.pdf
03 грудня 2020 13:46
ДОВІРЕНІСТЬ НМС.tif
03 грудня 2020 13:46
БГ _476_2020_ООД-КБ-Г.pdf.p7s.p7s
03 грудня 2020 13:46
БГ _476_2020_ООД-КБ-Г.pdf
03 грудня 2020 13:46
Банковская лицензия.pdf
03 грудня 2020 13:46
01_Баланс_ф._ 1 на 30.09.2020.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1). перелік виявлених невідповідностей: На вимогу пп.1.2. п1. Додатку 1 до тендерної документації учасником надано документ «Лист-довідка щодо наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг» від 03.12.2020 №03-12/81 в якому не зазначено досвід роботи Голець Юлії Віталіївни. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пп.1.2. п.1. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надається: «Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту).» 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.2. Надати/завантажити приведену у відповідність, з урахування виявлених Замовником невідповідностей, лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту). У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції.

Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 12:11
Електронний підпис
03 грудня 2020 19:12
Електронний підпис
03 грудня 2020 19:12
Електронний підпис
03 грудня 2020 19:10
Щодо субпідрядників.PDF
03 грудня 2020 19:10
Щодо Статуту.PDF
03 грудня 2020 19:10
ст 8 Персональні дані.PDF
03 грудня 2020 19:10
СВІДОЦТВО (ГОЛЕЦЬ).pdf
03 грудня 2020 19:10
Паспорт.pdf
03 грудня 2020 19:10
Инд код.pdf
03 грудня 2020 19:10
довідка ст 17 Закону.PDF
03 грудня 2020 19:10
витяг ЄДР Голець 24.11.2020.pdf
03 грудня 2020 19:10
Виписка ЄДР.pdf
03 грудня 2020 19:10
Наявність працівників.PDF
03 грудня 2020 19:10
наявність обладнання.PDF
03 грудня 2020 19:10
захист довкілля.PDF
03 грудня 2020 19:10
договір оренди майна.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

1). перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пп.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником Приватне підприємство «МЕРОС» надано документ «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі» №26/11-03 від 26.11.2020р., в якому учасник повинен зазначити інформацію про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) із обов’язковим зазначенням форми володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій. У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, учасником надано до листа Відомість про облік балансової вартості матеріальних активів та основних засобів за 3 квартал 2020 р., в якій не підтверджено в повному обсязі пункти 2,3,7,12,17,18 довідки №26/11-03 від 26.11.2020р. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику Приватне підприємство «МЕРОС» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника, з урахування виявлених замовником невідповідностей, лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, учасник повинен додати до листа виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів. Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 16:03
Електронний підпис
03 грудня 2020 20:00
Електронний підпис
03 грудня 2020 19:58
Інші документи.zip
03 грудня 2020 19:58
Додаток 3.1.zip
03 грудня 2020 19:58
Додаток 3.zip
03 грудня 2020 19:58
Додаток 2.zip
03 грудня 2020 19:58
Додаток 1.zip

Вимога про усунення невідповідностей

1). перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пп.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТЕЙТ ГРУП» надано документ «Інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази, та технологій» №30-11/20 від 30.11.2020р., в якому учасник повинен зазначити інформацію про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) із обов’язковим зазначенням форми володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій), проте наданий документ «Інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази, та технологій» №30-11/20 від 30.11.2020р. не містить інформації щодо використання/невикористання (власних/залучених) технологій. Зокрема, пропозиція учасника містить цю інформацію в документі «Інформація щодо використання власних/залучених технологій» №20-11/20 від 30.11.2020р., що не відповідає вимогам тендерної документації. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТЕЙТ ГРУП» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника, з урахування виявлених замовником невідповідностей, лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, учасник повинен додати до листа виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів. Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

Публічні документи

21 січня 2021 11:33
Електронний підпис
21 січня 2021 11:32
Щодо ліцензій.PDF
21 січня 2021 11:32
Цінова пропозиція.PDF
21 січня 2021 11:32
Регістр.PDF
21 січня 2021 11:32
Наказ директор.pdf
21 січня 2021 11:32
Довідки ст 17.PDF
21 січня 2021 11:32
Довідка поліція.PDF
31 грудня 2020 11:58
Електронний підпис
31 грудня 2020 11:55
Інформація МТБ.PDF
31 грудня 2020 11:55
Пояснення.PDF
04 грудня 2020 09:29
Електронний підпис
04 грудня 2020 09:29
Електронний підпис
03 грудня 2020 20:36
Електронний підпис
03 грудня 2020 20:36
Електронний підпис
03 грудня 2020 20:26
Регістр.PDF
03 грудня 2020 20:26
Наказ директор.pdf
03 грудня 2020 20:26
Інформація Статут.PDF
03 грудня 2020 20:26
Згода на обробку даних.PDF
03 грудня 2020 20:26
захист довкілля.PDF
03 грудня 2020 20:26
Договір оренди МТБ.PDF
03 грудня 2020 20:26
Довідки по ст. 17.PDF
03 грудня 2020 20:26
Довідка субпідрядники.PDF
03 грудня 2020 20:26
Довідка працівники.PDF
03 грудня 2020 20:26
Довідка мтб.PDF
03 грудня 2020 20:26
Выписка ЄДР.pdf
03 грудня 2020 20:26
витяг Будстейт.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1). перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В порушення вимог пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не вказано в інформації про наявність матеріально-технічної бази та обладнання необхідних для надання послуг за предметом закупівлі від 03.12.2020 №14-170/12-20 про використання/невикористання (власних/залучених) технологій. В порушення вимог пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено договором оренди обладнання №08/08-о від 03.08.2020 року наявність 1 од. шліфувальної машини прямої "ТЕМП" 1200 Вт, апарат піськотрумевій фарбувальний 1 од., апарат фарбувальний 1 од., вказаних в інформації про наявність матеріально-технічної бази та обладнання необхідних для надання послуг за предметом закупівлі від 03.12.2020 №14-170/12-20. 1.2. В порушення вимог пп.3.4. п.3 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено відсутність повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору, оскільки в Протоколі від 10.02.2020 №5 надано повноваження на укладання та підписання значних правочинів таких як: контракти (договори) реалізації, поставки, купівлі-продажу, оренди, суборенди, приміщень, при цьому не зазначено, що саме ці правочини є правочинами із заінтересованістю. Також, довідка від 03.12.2020 №14-174/12-20 містить недостовірну інформацію щодо відсутності обмежень, оскільки п.18 розділу "Вищий орган товариства" зазначено, що до виключної компетенції Загальних зборів належить прийняття рішень про надання згоди на вчинення правочинів із заінтересованістю. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). *У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 2.2. підпункт 3.4 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: документ, який підтверджує обрання/призначення керівника (з наданням повноважень на вчинення правочину (укладання договору) в разі наявності обмежень щодо вчинення такого правочину (укладання договору) згідно установчих (статутних) документів): протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, строковий трудовий договір, міжнародний контракт тощо. В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком і т.і.) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, дозвіл, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.). Інформація (довідка в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА МАРИН» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника, з урахування виявлених замовником невідповідностей, лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, учасник повинен додати до листа виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів. 3.2 Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА МАРИН» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника, з урахування виявлених замовником невідповідностей, документ, який підтверджує обрання/призначення керівника (з наданням повноважень на вчинення правочину (укладання договору) в разі наявності обмежень щодо вчинення такого правочину (укладання договору) згідно установчих (статутних) документів): протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, строковий трудовий договір, міжнародний контракт тощо. В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком і т.і.) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, дозвіл, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.). Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 23:05
Електронний підпис
03 грудня 2020 23:02
Інші довідки.pdf
03 грудня 2020 23:02
Ст. 17.pdf
03 грудня 2020 23:02
Статутні документи.pdf
03 грудня 2020 23:02
Дозвільні документи.pdf
03 грудня 2020 23:02
Довідка працівників.pdf
03 грудня 2020 23:02
Тех.вимоги.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1). перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пп.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «МОРРЕМСЕРВІС» надано документ «Довідка про наявність у учасника ТОВ «Морремсервіс» обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» за кодом ДК 021-2015: 50240000-9 (Ремонт т/х «НМС-23»)» №01-07/721 від 03.12.2020р., в якому учасник повинен зазначити інформацію про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) із обов’язковим зазначенням форми володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій, проте наданий документ №01-07/721 від 03.12.2020р. та пропозиція в цілому не містить інформації щодо використання/невикористання (власних/залучених) технологій. Також, на підтвердження права користування майном, зазначеним в документі №01-07/721 від 03.12.2020р., учасником надано Договір оренди обладнання №001 від 15.01.2020р. та не надано акт приймання-передавання за орендованим обладнанням відповідно до п.5.2 Договору. 1.2. На вимогу пп.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «МОРРЕМСЕРВІС» повинен надати лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, також, у разі залучення до надання послуг потужності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, учасник складає окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в розрізі співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькових, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його співвиконавцем (в усіх інших випадках). Так, учасником зазначено в документі №01-07/733 від 03.12.2020р., що від планує залучити до надання послуг для підйому судна на стапель та спуску судна на воду підприємство ДП «Одеський порт» (код ЄДРПОУ 01125666) не більше 15 %, отже, пропозиція учасника не містить окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в розрізі співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей ДП «Одеський порт». 1.3. На вимогу пп.3.4 п.3 Додатку 1 до тендерної документації учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «МОРРЕМСЕРВІС» надано документ «Довідка про уповноважену особу на підписання договору про закупівлю послуг з ремонту т/х «НМС-23» у разі перемоги ТОВ «МОРРЕМСЕРВІС» у торгах» №01-07/726 від 03.12.2020р., в якому учасник повинен зазначити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. Проте, вищевказаний документ не містить інформації щодо наявності чи відсутності обмежень щодо можливості підписання договорів та зразку підпису уповноваженої на підписання договорів особи. Учасником надано Протокол №27-11-1 від 27.11.2020р. щодо надання згоди на укладення договору директору на послуги з ремонту т/х «НМС-23», в якому йдеться посилання на некоректний номер закупівлі. Зокрема, учасником надано окремий документ «Довідка про наявність обмежень вчинення правочинів в статуті» №01-07/731 від 03.12.2020р., щодо відсутності будь-яких обмежень щодо вчинення правочинів в директора, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 2.2. підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: довідка в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в розрізі співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькових, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його співвиконавцем (в усіх інших випадках). 2.3. підпункт 3.4 п.3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: інформація (довідка в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «МОРРЕМСЕРВІС» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, учасник повинен додати до листа виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 3.2. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «МОРРЕМСЕРВІС» надати/завантажити приведену у відповідність до вимог замовника довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в розрізі співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькових, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його співвиконавцем (в усіх інших випадках). 3.3. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «МОРРЕМСЕРВІС» надати/завантажити приведену у відповідність до вимог замовника інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. В довідці учасник повинен зазначити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 09:40
Електронний підпис
04 грудня 2020 03:12
Якість.pdf
04 грудня 2020 03:12
Тех специфікація.pdf
04 грудня 2020 03:12
субпідрядники.pdf
04 грудня 2020 03:12
Статут.pdf
04 грудня 2020 03:12
ст 17.pdf
04 грудня 2020 03:12
СВП РСУ.pdf
04 грудня 2020 03:12
проект договору.pdf
04 грудня 2020 03:12
працівники.pdf
04 грудня 2020 03:12
повноваження підпис.pdf
04 грудня 2020 03:12
ПДВ.pdf
04 грудня 2020 03:12
Опис.pdf
04 грудня 2020 03:12
обрання директора.pdf
04 грудня 2020 03:12
мат тех база.pdf
04 грудня 2020 03:12
код доступу.pdf
04 грудня 2020 03:12
зобовязання.pdf
04 грудня 2020 03:12
згода персональні.pdf
04 грудня 2020 03:12
згода дод 3.pdf
04 грудня 2020 03:12
Єдиний податок.pdf
04 грудня 2020 03:12
Договір ОМТП.pdf
04 грудня 2020 03:12
довкілля.pdf
04 грудня 2020 03:12
довідка інфо.pdf
04 грудня 2020 03:12
відсутність підстав.pdf
04 грудня 2020 03:12
відсутність обмежень.pdf

Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 09:43
Електронний підпис
04 грудня 2020 09:42
Статут. копия pdf.pdf
04 грудня 2020 09:42
Проект Договору.pdf
04 грудня 2020 09:42
Статут Оригинал_compressed.pdf
04 грудня 2020 09:42
Статут Оригинал.pdf
04 грудня 2020 09:42
Протоколу №1 (1).pdf
04 грудня 2020 09:42
Лiцензiя.zip
04 грудня 2020 09:42
Довiренiсть_Рижий.zip
04 грудня 2020 09:42
Лiцензiя_скан.pdf
04 грудня 2020 09:42
Гарантия_8779.zip
04 грудня 2020 09:42
Довiренiсть_скан.pdf
04 грудня 2020 09:42
ТехВимоги.pdf
04 грудня 2020 09:41
ДоговірАренди.pdf
04 грудня 2020 09:41
Выписка .pdf
04 грудня 2020 09:41
Витяг.pdf
04 грудня 2020 09:41
Наказ№1.pdf
04 грудня 2020 09:41
ТехВимоги.pdf
04 грудня 2020 09:41
Довідка відмова.pdf
04 грудня 2020 09:41
Довідка Дозвола.pdf
04 грудня 2020 09:41
Відсутність підстав .pdf
04 грудня 2020 09:41
Довідка Активи .pdf
04 грудня 2020 09:41
Відсутність Обмежень.pdf
04 грудня 2020 09:41
Гарантія Свідоцтва.pdf
04 грудня 2020 09:41
ДовікаПроУчастника.pdf
04 грудня 2020 09:41
Код Доступу .pdf
04 грудня 2020 09:41
Працівникі.pdf
04 грудня 2020 09:41
Персональні Дані.pdf
04 грудня 2020 09:41
Витяг ПДВ.pdf
04 грудня 2020 09:41
Наказ№1 (1).pdf
04 грудня 2020 09:41
Наказ бухгалтер.pdf
04 грудня 2020 09:41
ОПИС (1).pdf
04 грудня 2020 09:41
Довідка МТБ .pdf
04 грудня 2020 09:41
Довідка співвиконавця.pdf
04 грудня 2020 09:41
Лиман до 2021 года .pdf
04 грудня 2020 09:41
Виписка.pdf
04 грудня 2020 09:41
ПротоколУчасть.pdf
04 грудня 2020 09:41
ГарантЛіман.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Одеський морський торговельний порт"

ФОП "ГОЛЕЦЬ ЮЛІЯ ВІТАЛІЇВНА"

ПП МЕРОС

ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП"

ТОВ "АЛЬФА МАРИН"

ТОВ "МОРРЕМСЕРВІС"

ТОВ Шіп Репейр Сервіс

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 січня 2021 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП" 3 400 000,00
UAH
3 346 000,00
UAH
Документи
ФОП "ГОЛЕЦЬ ЮЛІЯ ВІТАЛІЇВНА" 3 350 000,00
UAH
3 350 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 11:33
Електронний підпис
21 січня 2021 11:32
Щодо ліцензій.PDF
21 січня 2021 11:32
Цінова пропозиція.PDF
21 січня 2021 11:32
Регістр.PDF
21 січня 2021 11:32
Наказ директор.pdf
21 січня 2021 11:32
Довідки ст 17.PDF
21 січня 2021 11:32
Довідка поліція.PDF
31 грудня 2020 11:58
Електронний підпис
31 грудня 2020 11:55
Інформація МТБ.PDF
31 грудня 2020 11:55
Пояснення.PDF
04 грудня 2020 09:29
Електронний підпис
04 грудня 2020 09:29
Електронний підпис
03 грудня 2020 20:36
Електронний підпис
03 грудня 2020 20:36
Електронний підпис
03 грудня 2020 20:26
Регістр.PDF
03 грудня 2020 20:26
Наказ директор.pdf
03 грудня 2020 20:26
Інформація Статут.PDF
03 грудня 2020 20:26
Згода на обробку даних.PDF
03 грудня 2020 20:26
захист довкілля.PDF
03 грудня 2020 20:26
Договір оренди МТБ.PDF
03 грудня 2020 20:26
Довідки по ст. 17.PDF
03 грудня 2020 20:26
Довідка субпідрядники.PDF
03 грудня 2020 20:26
Довідка працівники.PDF
03 грудня 2020 20:26
Довідка мтб.PDF
03 грудня 2020 20:26
Выписка ЄДР.pdf
03 грудня 2020 20:26
витяг Будстейт.pdf

Публічні документи

31 грудня 2020 12:11
Електронний підпис
03 грудня 2020 19:12
Електронний підпис
03 грудня 2020 19:12
Електронний підпис
03 грудня 2020 19:10
Щодо субпідрядників.PDF
03 грудня 2020 19:10
Щодо Статуту.PDF
03 грудня 2020 19:10
ст 8 Персональні дані.PDF
03 грудня 2020 19:10
СВІДОЦТВО (ГОЛЕЦЬ).pdf
03 грудня 2020 19:10
Паспорт.pdf
03 грудня 2020 19:10
Инд код.pdf
03 грудня 2020 19:10
довідка ст 17 Закону.PDF
03 грудня 2020 19:10
витяг ЄДР Голець 24.11.2020.pdf
03 грудня 2020 19:10
Виписка ЄДР.pdf
03 грудня 2020 19:10
Наявність працівників.PDF
03 грудня 2020 19:10
наявність обладнання.PDF
03 грудня 2020 19:10
захист довкілля.PDF
03 грудня 2020 19:10
договір оренди майна.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП"

ФОП "ГОЛЕЦЬ ЮЛІЯ ВІТАЛІЇВНА"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2021 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП"
#42382898
3 346 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 18:17
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 16:00
2934-В-ОДФ-21.pdf укладений
05 лютого 2021 15:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2021 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 3 858 456,30
UAH (в тому числі ПДВ 643 076,05 UAH)