Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп'ютерного обладнання (ноутбук, БФП, інтерактивна дошка)
Очікувана вартість
64 500,00 UAH
UA-2020-10-30-004160-b cdcf3fc446e64006b0e4a69590f79691
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барова Вікторія Віталіївна

380456561354 vik.barova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143844
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., Фастів, пл. Соборна, 1
Контактна особа: Барова Вікторія Віталіївна
380456561354
vik.barova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 10:00
Очікувана вартість: 64 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 322,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Ноутбук, БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, Фастів, вул. Л.Толстого, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплект
Ноутбук, інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, Фастів, вул. Комарова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, Фастів, вул. О. Зінченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються після його фактичного отримання відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності фінансування протягом 15 робочих днів на умовах можливості відстрочки платежу до 60 календарних днів. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету (спеціальний фонд). Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 21:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 21:02
Зміни 06.11.20.doc
06 листопада 2020 21:02
Додаток 2 технічна специфікація (зі змінами).docx
06 листопада 2020 21:01
ТД комп'ютерне обладнання (зі змінами).docx
30 жовтня 2020 17:12
Додаток 5 відомості про учасника.docx
30 жовтня 2020 17:12
Додаток 6 лист-згода.docx
30 жовтня 2020 17:12
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx
30 жовтня 2020 17:12
Додаток 3 проєкт договору.docx
30 жовтня 2020 17:11
Додаток 1 ст.16, 17.docx
06 листопада 2020 21:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 21:02
Зміни 06.11.20.doc
06 листопада 2020 21:02
Додаток 2 технічна специфікація (зі змінами).docx
30 жовтня 2020 17:11
Додаток 2 технічна специфікація.docx
06 листопада 2020 21:01
ТД комп'ютерне обладнання (зі змінами).docx
30 жовтня 2020 17:12
ТД комп'ютерне обладнання.docx
30 жовтня 2020 17:12
Додаток 5 відомості про учасника.docx
30 жовтня 2020 17:12
Додаток 6 лист-згода.docx
30 жовтня 2020 17:12
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx
30 жовтня 2020 17:12
Додаток 3 проєкт договору.docx
30 жовтня 2020 17:11
Додаток 1 ст.16, 17.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Рекомендація щодо внесення змін до Додатку 2
Дата подання: 03 листопада 2020 15:19
Дата відповіді: 06 листопада 2020 15:15
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. 4. Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання (Обов’язкова надати копію Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання у складі тендерної пропозиції). Обгрунтування: вказаний документ забезпечить безпечність здійснення робіт щодо встановлення обладнання, гарантуватиме якість і надійність таких робіт, а також здійснення їх кваліфікованими спеціалістами. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше звернення опрацьовується. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни в установленому порядку.
Уточнення
Дата подання: 03 листопада 2020 15:57
Дата відповіді: 06 листопада 2020 15:15
Доброго дня! Шановний Замовнику, в описі технічних характеристик Інтерактивної дошки Ви вказуєте: "Матеріал поверхні: Алюміній зі спеціальним антибліковим покриттям або керамічним напиленням (на вибір)" Але, звертаємо Вашу увагу, що такий матеріал мають лише дошки вказаного Вами виробника. Скажіть, будь ласка, чи будете Ви розглядати Інтерактивні дошки з керамічною поверхнею? Якщо так, внесіть відповідні зміни до документації. Невнесення змін призведе до того, що більшість учасників не зможуть взяти участь у Вашій закупівлі та запропонувати Вам еквіваленти, які є не гіршими від вказаного Вами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше звернення опрацьовується. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни в установленому порядку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 63 999,88
UAH
63 999,88
UAH
Документи

Публічні документи

15 листопада 2020 18:34
Електронний підпис
15 листопада 2020 18:34
Установчі документи.pdf
15 листопада 2020 18:34
Уповноважена особа.pdf
15 листопада 2020 18:34
Технічні характеристики.pdf
15 листопада 2020 18:34
Тендерна пропозиція.pdf
15 листопада 2020 18:34
Проект договору.pdf
15 листопада 2020 18:34
Лист-гарантія технічні.pdf
15 листопада 2020 18:34
Лист щодо сертифікації.pdf
15 листопада 2020 18:34
Згода на обробку ПД.pdf
15 листопада 2020 18:34
Документи якості.pdf
15 листопада 2020 18:34
Довідка стаття 17.pdf
15 листопада 2020 18:34
Довідка сервіс центр.pdf
15 листопада 2020 18:34
Довідка погодження умов.pdf
15 листопада 2020 18:34
Довідка ліцензування.pdf
15 листопада 2020 18:34
Довідка досвід.pdf
15 листопада 2020 18:34
Довідка довкілля.pdf
15 листопада 2020 18:34
Гарантійний лист санкції.pdf
15 листопада 2020 18:34
Гарантійний лист пакування.pdf
15 листопада 2020 18:34
Гарантійний лист новий.pdf
15 листопада 2020 18:34
Гарантійний лист зразок.pdf
15 листопада 2020 18:34
Гарантійний лист документи.pdf
15 листопада 2020 18:34
Гарантійний лист гарантія.pdf
15 листопада 2020 18:34
Відомості про Учасника.pdf
15 листопада 2020 18:34
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Інформація про відміну

Дата відміни
16 листопада 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій