Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (меблі, ДК 021:2015 – 39160000-1- Шкільні меблі)
Очікувана вартість
14 798,00 UAH
UA-2020-10-30-003954-c b18ada9f4b3a4b8390f283a2d7dbf9f3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі - п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання переговорної процедури закупівлі: Замовником двічі було відмінено закупівлю у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (закупівля 1 - UA-2020-07-28-002293-c, закупівлю 2 - UA-2020-07-06-006923-a)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 13:19
Оскарження наміру укласти договір: 10 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
меблі, ДК 021:2015 – 39160000-1- Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «СЗШ «84» ДМР, вул. Юрія Кондратюка, 264
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару але не пізніше 25 грудня 2020 року Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

30 жовтня 2020 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 13:14
22 ГЛ ст 17 ч.1.pdf
30 жовтня 2020 13:14
0_sodoh MBC RI TOU No 124 A 10.11108 AunT. oner.pdf
30 жовтня 2020 13:14
Скан 27 окт. 2020 г..pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#3152523803
Переможець 14 798,00
UAH
30 жовтня 2020 13:19

Документи

30 жовтня 2020 13:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 13:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#3152523803
14 798,00
UAH
Документи

Документи

30 жовтня 2020 13:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:12
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 15:30
Договір № 42Д-20 від 13.11.2020.FR12.pdf укладений
13 листопада 2020 15:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 798,00
UAH