Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система відеоспостереження
Очікувана вартість
37 270,00 UAH
UA-2020-10-30-003694-b 5cd2690db2b240649a8a68ff5a5534cf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорноштан Ольга Вікторівна

+380634601032 CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41303988
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ СВЯТОШИНСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Чорноштан Ольга Вікторівна
+380634601032
CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2020 12:00
Очікувана вартість: 37 270,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 372,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Система відеоспостереження
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
система відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату поставленого Товару протягом 45(сорока п’яти) банківських днів з дня поставки Товару та отримання Покупцем належним чином оформленої видаткової накладної та рахунку-фактури, але не раніше реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по наданому Товару, які підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлені чинним законодавством строки Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 15:47
ТД система відеоспостереження.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток №4, перелік сертифікатів
Дата подання: 02 листопада 2020 15:32
Дата відповіді: 03 листопада 2020 09:06
У документі зазаначаються надання сертифікату відповідності.Якщо термін дії сертифікатів закінчився, але від офіційного постачальника ще не надано нових (не має в наявності у період проведення тендерної закупілві).Чи підходить на заміну сертифікатів - лист-гарантія щодо якості від Учасника (з підписом і печаткою).?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Додатку №4 тендерної документації, учасник повинен надати сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або його копію, що видана органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, що має дійсний термін дії на дату розкриття пропозиції. Тобто лист-гарантія від учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що учасник повинен надати копію одного з наступних документів про відповідність:
- сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або його копія, що видана органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, що має дійсний термін дії на дату розкриття пропозиції;
або
- декларацію про відповідність технічному регламенту;
або
декларацію постачальника про відповідність, складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006.
Тобто, у Учасника є можливість замість сертифікату відповідності надати один з інших, зазначених у тендерній документації, документів.

Інформація про відміну

Дата відміни
15 листопада 2020 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій