Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код НК 024:2019 11407 - Електрокардіограф основного призначення (Електрокардіограф "Біомед" ВЕ300A; Електрокардіограф "Біомед" ВЕ300)
Очікувана вартість
63 417,00 UAH
UA-2020-10-30-003440-b a8ccd37196e242b19bfdbc52159a6f6a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігнатова Ірина

380456367363 centr.pmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1"
Код ЄДРПОУ: 22208209
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Івана Мазепи, 65а
Контактна особа: Ігнатова Ірина
380456367363
centr.pmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 15:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 16:30
Очікувана вартість: 63 417,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 317,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
код НК 024:2019 11407 - Електрокардіограф основного призначення (Електрокардіограф "Біомед" ВЕ300A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Івана Мазепи, 65а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 11407 — Електрокардіограф основного призначення
1 штуки
код НК 024:2019 11407 - Електрокардіограф основного призначення (Електрокардіограф "Біомед" ВЕ300)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Івана Мазепи, 65а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 11407 — Електрокардіограф основного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з моменту отримання Товару. Місцезнаходження замовника - 09100, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи, буд. 65а. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тараненко Ірина Миколаївна 63 100,00
UAH з ПДВ
63 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 13:39
Електронний підпис
11 листопада 2020 13:16
6-Гарант.лист виробника .pdf
11 листопада 2020 13:16
6-Сертификат серв.центру.pdf
11 листопада 2020 13:16
6-Сертификат серв.інженера.pdf
11 листопада 2020 13:16
3-МТВ BE300А.pdf
11 листопада 2020 13:16
6-Декларация_ сертифікат.pdf
11 листопада 2020 13:16
3-Інструкція BE300A.pdf
11 листопада 2020 13:16
4-Паспорт_ ІПН.pdf
11 листопада 2020 13:16
2-МТВ BE300.pdf
11 листопада 2020 13:16
4-Витяг ЄДР Тараненко І.М.pdf
11 листопада 2020 13:16
2-Інструкція BE300.pdf
11 листопада 2020 13:16
1-Ан.договір-1 3312 Тараненко.pdf
11 листопада 2020 13:16
1-Ан.договір-2 3312 Тараненко.pdf
11 листопада 2020 13:16
1-Довідка КК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тараненко Ірина Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тараненко Ірина Миколаївна
#2863709449
Переможець 63 100,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 11:43

Документи

13 листопада 2020 11:40
Протокол 48.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тараненко Ірина Миколаївна
#2863709449
63 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2020 11:40
Протокол 48.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 16:02
Додаткова угода.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 16:57
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 09:05
Договір 438.pdf укладений
23 листопада 2020 09:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою поставки товару через причини, які не залежать від волі Виконавця, а саме: затримка поставки товару від виробника та керуючись п.11.1 Договору Сторони дійшли згоди продовжити термін поставки товару та Пункт 5.2. Договору викласти в наступній редакції: «5.2. Строк поставки Товарів: до 12 грудня 2020 року.» (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі»).
Номер договору про закупівлю: 438
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 63 100,00
UAH