Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі (столи, шафи, тумби)
Очікувана вартість
63 700,00 UAH
UA-2020-10-30-003418-b c8785b039b764b7eaac3f93a9194f2bb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новікова Валентина Іванівна

380445371002 rudik.desna2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2"Деснянського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 21467676
Місцезнаходження: 02225, Україна , Київська обл., Київ, Драйзера, 19
Контактна особа: Новікова Валентина Іванівна
380445371002
rudik.desna2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 14:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 12:01
Очікувана вартість: 63 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 637,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Шафа двох дверна внутрішньою перегородкою, верхньою полицею та штангами для вішаків Ширина-900 мм Глибина-400 мм Висота-1900 мм Матеріал: ДСП Колір: дуб білений, молочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, м. Київ, Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 39122000-3 — Серванти та книжкові шафи
13 штуки
Шафа для паперів Шафа - стелаж з дверцятами в нижній частині Ширина-800 мм Глибина-400 мм Висота-1900 мм Матеріал: ДСП Колір: дуб білений, молочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, м. Київ, Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 39122000-3 — Серванти та книжкові шафи
14 штуки
Стіл письмовий Ширина-1100 мм Глибина-750 мм Висота-750 мм Матеріал: ДСП Колір: дуб білений, молочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, м. Київ, Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
14 штуки
Тумба на колесах Тумба з 3-ма шухлядами Ширина-450 мм Глибина-550 мм Висота-600 мм Матеріал: ДСП Колір: дуб білений, молочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, м. Київ, Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи
6 штуки
Тумба з дверцятами та полицею Ширина-450 мм Глибина-500 мм Висота-750 мм Матеріал: ДСП Колір: дуб білений, молочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, м. Київ, Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 15:42
ПРОЕКТ Договору - меблі.docx
30 жовтня 2020 15:41
Оголошення.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-30-003418-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Веремієнко Максим Петрович, Код ЄДРПОУ:3146811473
Дата подання: 16 листопада 2020 13:13
Скарга
Відповідно до протоколу Замовника про відхилення пропозиції № 89 від 16.11.2020 року про відхилення пропозиції ФОП Веремієнко Максима Петровича, моя пропозиція була відхилена у зв’язку з тим, що в моїй тендерній пропозиції відсутній документ «паспорт на вироби».
З даним рішенням я, фізична особа підприємець Веремієнко Максим Петрович не можу погодитись з наступних підстав: відповідно до вимог п. 5.10 тендерної документації Замовника учасник повинен надати: «Копії документів що підтверджують якість Товару/Матеріалу –
*висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності або якісне посвідчення на товар;
*паспорта на вироби;
*свідоцтво про державну реєстрацію товару.»
Згідно із вимог тендерної документації замовника, в разі якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати/надавати вказані документи, такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі.
В складі своєї тендерної пропозиції мною була надана «Інформаційна довідка щодо сертифікації товару» №10-11 від 11.11.2020 в якій було чітко зазначено, що паспорти на вироби будуть надані Учасником при поставці товару. Додатково повідомляю, що паспорти на товар не є обов’язковим документом щодо визначення/підтвердження якості товару, відповідно діючого законодавства в сфері публічних закупівель. Також додатково звертаю увагу що п.5.10 вимагає підтвердження якості «Товару» або «Матеріалу». В свою чергу в складі тендерної пропозиції учасника були надані документи, які підтверджують якість матеріалів з яких будуть виготовлені меблі.
На підставі вище наведеного, прошу повторно розглянути мою пропозицію з урахуванням норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 листопада 2020 13:00
Шановний учаснику!
За результатом розгляду поставленого запитання у вашому зверненні повідомляємо наступне.
Згідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі одним з документів, що обов’язково повинен бути поданий у складі документації э «паспорт на вироби», з чим Ви у зверненні погоджуєтесь.
Так само Ви підтверджуєте, що у складі пропозиції не надано примірника паспортів на вироби, але надано довідку що вони БУДУТЬ надані під час постачання. Тобто, фактично пропозиція учасника НЕ МІСТИТЬ документу, який запитувався замовником для здійснення закупівлі та оцінки поданих документів. Також на вимогу оголошення замовника у складі документації, зокрема листом від 11.11.2020 № 10-11, не наведено підстав, з яких відповідно до норм чинного законодавства учасник не зобов’язаний складати/надавати паспорт на вироби.
В той же час паспорт хоч і не є документом, що прямо підтверджує якість товару/матеріалів щодо їх складу та відповідності нормативам і нормам, але повинен мати опис того товару, який придбає замовник у разі визначення переможцем відповідного учасника. Відсутність такого документу не дає об’єктивної змоги встановити відповідності товару, що пропонується, вимогам замовника.
Окремо слід зазначити, що чинна редакція Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачає таких прав замовника, як перегляд рішення щодо визнання переможцем, як того вимагає заявник. Враховуючи зазначене КНП «ЦПМСД № 2» не має жодних технічних або юридичних підстав для задоволення викладених в заяві вимог та змушені її відхилити.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Веремієнко Максим Петрович 58 200,00
UAH з ПДВ
58 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА" 60 239,00
UAH з ПДВ
60 239,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 11:19
Електронний підпис
11 листопада 2020 11:17
Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 11:17
Паспорт код.pdf
11 листопада 2020 11:17
Лист сертифікації якості.pdf
11 листопада 2020 11:17
Інформація про учасника.pdf
11 листопада 2020 11:17
Довідка щодо Статуту.pdf
11 листопада 2020 11:17
Довідка про уповноваженого.pdf
11 листопада 2020 11:17
Довідка про печатку.pdf
11 листопада 2020 11:17
Довідка ліцензування.pdf
11 листопада 2020 11:17
Виписка.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 13:32
Гарантийный лист.pdf
11 листопада 2020 13:32
ДСП серт видпов 2021.pdf
11 листопада 2020 13:32
Гигиенич высновок rehau.pdf
11 листопада 2020 13:31
Довідка про право підпису.pdf
11 листопада 2020 13:31
Копія паспорту.pdf
11 листопада 2020 13:31
ІПН.pdf
11 листопада 2020 13:26
Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 13:26
Паспорта на вироби.pdf
11 листопада 2020 11:31
згода з умовами договору.pdf
11 листопада 2020 11:31
вытяг 12-10-2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Веремієнко Максим Петрович

ФОП "ПРИХОДЬКО ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Веремієнко Максим Петрович
#3146811473
Відхилено 58 200,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 10:00
ФОП "ПРИХОДЬКО ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА"
#2271314447
Переможець 60 239,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 11:02

Документи

16 листопада 2020 09:55
Електронний підпис
16 листопада 2020 09:54
Протокол.PDF

Документи

18 листопада 2020 11:02
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:00
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА"
#2271314447
60 239,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2020 11:02
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:00
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:32
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 16:10
Специфікація.PDF укладений
24 листопада 2020 15:34
Договір.PDF укладений
24 листопада 2020 15:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 60 239,00
UAH