Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення капітального ремонту. Перепланування окремих приміщень Запорізької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів» за адресою: «69068, м. Запоріжжя, вул. Іванова, 95.».
Очікувана вартість
972 313,00 UAH
UA-2020-10-30-002704-b 525c36be64fb4fbc9c08075faac83d56
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старостюк Наталія Степанівна

+380612260963 zrdlvm_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАПОРІЗЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Код ЄДРПОУ: 00718507
Місцезнаходження: 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Іванова, 95
Контактна особа: Старостюк Наталія Степанівна
+380612260963
zrdlvm_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2020 14:00
Очікувана вартість: 972 313,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 723,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Здійснення капітального ремонту. Перепланування окремих приміщень Запорізької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів» за адресою: «69068, м. Запоріжжя, вул. Іванова, 95.».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Іванова, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 14:12
Проект_договору.docx
30 жовтня 2020 14:12
Оголошення.doc
30 жовтня 2020 14:12
Додаток_2_капремонт.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до учасників
Дата подання: 30 жовтня 2020 14:52
Дата відповіді: 02 листопада 2020 08:46
п.12 оголошення Ви вимагаєте від учасників --договір підряду (субпідряду) на участь у будівництві (чи переплануванні) ПЛР-лабораторії, підписані акти виконаних робіт по ньому, сертифікат про введення ПЛР-лабораторії (будівлі чи приміщення) в експлуатацію. Згідно Закону України Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ваша Вимога щодо надання -----договір підряду (субпідряду) на участь у будівництві (чи переплануванні) ПЛР-лабораторії, підписані акти виконаних робіт по ньому, сертифікат про введення ПЛР-лабораторії (будівлі чи приміщення) в експлуатацію.---- Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ВИМОГОЮ ДО УЧАСНИКІВ! Вимагаємо видалити дану вимогу щодо участь у будівництві (чи переплануванні) ПЛР-лабораторії, підписані акти виконаних робіт по ньому, сертифікат про введення ПЛР-лабораторії (будівлі чи приміщення) в експлуатацію!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роботи по будівництву ПЛР-лабораторії мають певну специфіку. Ми не можемо довірити таку роботу учаснику без відповідного досвіду. Якщо ви вважаєте цю вимогу дискримінаційною, ви маєте право оскаржити дії замовника в порядку, передбаченому п. 20 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" до суду.
Вимоги до учасників
Дата подання: 30 жовтня 2020 15:12
Дата відповіді: 02 листопада 2020 08:49
Згідно Закону України замовник повинен розділити які документи подає учасник а які переможець. Замовник в оголошені до закупівля вимагає документи згідно ст. 17 та не ставить розмеження "учасник" "переможець", та згідно Закону Замовниик не має права вимагати від учасників оригіналів довідок ст. 17. вони подаються ПЕРЕМОЖЦЕМ. Вимагаємо внести зміни в оголошені та опублікувати оновлене оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ви маєте право оскаржити дії замовника в порядку, передбаченому п. 20 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" до суду.
Тендерная документация
Дата подання: 30 жовтня 2020 15:27
Дата відповіді: 02 листопада 2020 08:53
Учасник надає замовнику забезпечення цінової пропозиції у вигляді банківської гарантії в розмірі 3 % від очікуваної вартості предмета закупівлі - 29169,39 грн. (двадцять дев’ять тисяч сто шістдесят дев’ять гривень 39 копійки). Замовник забов'язанний зазначити свої риквізити. Вимагаємо внести зміни та оновити оголошення.
Відповідь: Запорізька регіональна державна лабораторія
Державної служби України з питань безпечності
харчових продуктів та захисту споживачів
Місцезнаходження:
69068, м. Запоріжжя, вул. Іванова, 95
код ЄДРПОУ 00718507
Р/р UA308201720343141002200011765
Державна казначейська служба м. Київ
МФО 820172
ІПН 007185008300
Витяг з реєстру платників ПДВ № 1808304500130
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КІНТЕГРО" 972 313,00
UAH з ПДВ
972 313,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 09:37
Електронний підпис
10 листопада 2020 09:36
Статут.pdf
10 листопада 2020 09:36
Справка кред.Кинтегро пумб.pdf
10 листопада 2020 09:36
Справка Кинтегро кор 0911.pdf
10 листопада 2020 09:36
справка Аваль Кинтегро 487.pdf
10 листопада 2020 09:36
справка Аваль Кинтегро 486.pdf
10 листопада 2020 09:36
Сертифікат ГІП.pdf
10 листопада 2020 09:36
Сертифікат 3,4.pdf
10 листопада 2020 09:36
Сертифікат 2.pdf
10 листопада 2020 09:36
Сертифікат 1.pdf
10 листопада 2020 09:36
Перелік персоналу.pdf
10 листопада 2020 09:36
Опис до Статуту.pdf
10 листопада 2020 09:36
Ліцензія.pdf
10 листопада 2020 09:36
Додаток 3 Договір підряду.pdf
10 листопада 2020 09:36
Додаток 1 Цінова пропозиція.pdf
10 листопада 2020 09:36
Довідки АТ Укрексімбанк.pdf
10 листопада 2020 09:36
Довідка з МВСУ.PDF
10 листопада 2020 09:36
Витяг з ПДВ.pdf
10 листопада 2020 09:36
21892_КІНТЕГРО_Гарантія_09_11_20.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КІНТЕГРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КІНТЕГРО"
#36387610
Переможець 972 313,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 15:31

Документи

10 листопада 2020 15:30
договір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КІНТЕГРО"
#36387610
972 313,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2020 15:30
договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода укладений
25 листопада 2020 11:20
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 11:14
кінтегро.PDF зміни до договору
25 листопада 2020 11:12
ДОДАТК.PDF зміни до договору
25 листопада 2020 11:06
кінтегро.PDF укладений
16 листопада 2020 13:27

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2020 12:52
265 165,72 UAH UA308201720343141002200011765
Зап.рег.держ.лаб. Держпродспоживслужби
UA823808050000000026001536496
ТОВ "Кiнтегро"
Оплачений
29 грудня 2020 12:52
327 830,40 UAH UA308201720343141002200011765
Зап.рег.держ.лаб. Держпродспоживслужби
UA823808050000000026001536496
ТОВ "Кiнтегро"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 917 270,00
UAH (в тому числі ПДВ 152 878,33 UAH)