Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
395 041,00 UAH
UA-2020-10-30-001730-c c17bd4f24d634ceaa7ec45ddbef83e15
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Плетенюк

+380665242869 kreslova1984@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Річківської сільської ради Білопільського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 43379747
Місцезнаходження: 41832, Україна , Сумська обл., Білопільський р-н, с. Річки, вул. Центральна, буд. 8
Контактна особа: Юлія Плетенюк
+380665242869
kreslova1984@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 13:44
Очікувана вартість: 395 041,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 975,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Всі документи, що готуються безпосередньо Учасником та надаються в складі тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.
Документи, які не готуються безпосередньо Учасником та надаються в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і будь якою іншою мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, Учасник надає переклад цього документа на українську мову. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Місце поставки товару: загальноосвітні заклади Річківської сільської ради:
Вирівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, с.Вири, вул. Шкільна,22
Біланівська ЗОШ І-ІІ ступенів, с. Білани, вул. Лесі Українки, 9
Річківський НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів -ДНЗ, с.Річки, вул.Шкільна,6.

Умови постачання природного газу замовнику повинні відповідати наступним нормативно-правовим актам:
• Закон України «Про ринок природного газу» ;
• Правила постачання природного газу, затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 №2496.
Вимоги щодо якості товару:
Фізико-хімічні показники газу природного, котрий постачається Замовнику, повинні відповідати міждержавному ГОСТ 5542-87, положенням Кодексу газотранспортної системи, Кодексу газорозподільних систем.

Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «ціна» включно з податком на додану вартість (ПДВ)(якщо учасник є платником ПДВ). Інші критерії оцінки тендерних пропозицій Замовником не застосовуються.
Питома вага критерію «ціна» - 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39504 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41832, Україна, Сумська область, Загальноосвітні заклади Річківської ОТГ, Загальноосвітні заклади Річківської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата газу здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника в наступному порядку: - Обсяг газу сплачується до 25 числа місяця постачання газу згідно рахунку-фактури. Остаточний розрахунок за фактично переданий Постачальником газ здійснюється Споживачем до 10 (десятого) числа, наступного за звітним місяцем згідно рахунку-фактури. Оплата за природний газ, який постачається в грудні місяці, здійснюється Споживачем: - до 28 числа звітного місяця, шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок (зазначений в рахунку-фактурі) Постачальника суми, визначеної двостороннім актом прийому-передачі газу, який складають уповноважені представники сторін з 21 по 26 числа звітного місяця; - до 10 числа місяця, наступного за звітним, шляхом перерахування на розрахунковий рахунок (зазначений в рахунку-фактурі) Постачальника залишку суми, визначеної двостороннім актом прийому-передачі газу, який складають уповноважені представники сторін з 01 по 03 числа наступного за звітним місяця, виходячи з кількості газу, поставленого у звітному місяці. Датою оплати (здійснення розрахунку) є дата зарахування коштів на банківський рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 16:46
ТД.odt
03 листопада 2020 16:46
Перелік змін.odt
30 жовтня 2020 10:43
Проект договору.odt
03 листопада 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 16:46
ТД.odt
02 листопада 2020 11:39
ТД.odt
30 жовтня 2020 11:40
ТД.odt
30 жовтня 2020 10:43
ТД.odt
03 листопада 2020 16:46
Перелік змін.odt
02 листопада 2020 11:39
Перелік змін.odt
30 жовтня 2020 10:43
Проект договору.odt

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ISO
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:12
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 11:34
Шановний Замовник ! Так як документація не містить вимог, які би стримували демпінг цін і велика кількість учасників-махінаторів цим скористаються, то прошу вимагати від учасників сертифікат ISO 9001:2015, а також ISO 14001:2015, також ISO 45001:2018, ISO 50001:2018. Це дасть змогу надійним учасникам, що не занижують ціни й чесно змагаються взяти участь в тендері і укласти договір з висококваліфікованим суб’єктом газового ринку і не допустити участі тендерних махінаторів. Прошу внести зміни в документацію. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за виправлення. Доповнення внесені в ТД.
Вимога на умови закупівлі
Дата подання: 30 жовтня 2020 16:01
Дата відповіді: 02 листопада 2020 10:37
Шановний Замовнику! Додатом 2 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" передбачена вимога до учасника щодо використання системи управління якістю стосовно послуг торгівлі газоподібним паливом. Звертаємо увагу Замовника, що жодним нормативним актом у сфері газопостачання не закріплено даний обов'язок постачальників природного газу використовувати дану систему на своєму підприємстві. Тому, не всі постачальники мають діючі сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 50001:2018. Наявність даної вимоги в умовах тендерної документації порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Просимо надати законодавчі підстави вищезазначених вимог або виключити з умов тендерної документації дискримінаційні вимоги.Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Зміни внесені до ТД
вимога про внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 03 листопада 2020 15:30
Дата відповіді: 03 листопада 2020 16:06
Шановний Замовнику! Просимо уточнити одиниці виміру в п. 1.4.3 розділу 1 тендерної документації та Додатку 5 до тендерної документації. Наявна розбіжність з електронною формою оголошення про проведення відкритих торгів. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. Зміни в тендерну документацію будуть внесені.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-30-001730-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39586236
Дата подання: 30 жовтня 2020 15:42
Вимога на умови закупівлі
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 3.5. розділу 3 тендерної документації до закупівлі "Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: - Скановану копію оригіналу або копії довідки, видана Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України (надається учасником - юридичною особою, а також учасником - фізичною особою, у тому числі фізичною особою-підприємцем), що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Таким чином, переможець процедури закупівлі має лише 10 днів для замовлення та отримання вищевказаної довідки для надання її Замовнику. Відповідно до ч. 1, 5 ст. 16 Закону України "Про захист персональних даних" порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб’єкта персональних даних на обробку цих даних, наданої володільцю персональних даних, або відповідно до вимог закону. Порядок доступу третіх осіб до персональних даних, які перебувають у володінні розпорядника публічної інформації, визначається Законом України "Про доступ до публічної інформації", крім даних, що отримує від інших органів центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, під час здійснення верифікації та моніторингу державних виплат. Запит задовольняється протягом тридцяти календарних днів з дня його надходження, якщо інше не передбачено законом. Відповідно до п. 18, 19 Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом МВС України від 29.11.2016 №1256, надання Довідки здійснюється безоплатно в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту. Довідка видається станом на дату здійснення перевірки фізичної особи за персонально-довідковим обліком. Отже, термін для отримання довідки, виданої МВС, зазначений в тендерній документації до закупівлі, значно скорочений та не відповідає чинному законодавству України. Наявність вищевказаної умови в тендерній документації до закупівлі порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які визначені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", що, у свою чергу, є підставою для відміни тендеру. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 листопада 2020 11:10
Внести зміни в ТД до пункту 3.5. розділу 3 в такій редакції "Скановану копію оригіналу або копії довідки, видана Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України (надається учасником - юридичною особою, а також учасником - фізичною особою, у тому числі фізичною особою-підприємцем), що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оголошення про проведення відкритих торгів про закупівлю в електронній системі закупівель".

Документи

02 листопада 2020 11:10
Перелік змін.odt

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 14:39
Кінець періоду оскарження: 16 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 16 листопада 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Невірно визначено предмет закупівлі
Документи:
05 листопада 2020 14:39
Електронний підпис
05 листопада 2020 14:38
Скасування процедури.odt