Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4)
Очікувана вартість
153 000,00 UAH
UA-2020-10-30-001365-c ● 75d84a5d3b524f1991d019908e52388a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця" |
Код ЄДРПОУ: | 02010787 |
Вебсайт: | http://nmuofficial.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13 |
Контактна особа: |
Едуард Мельник +380442348177 universitet_kiev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2020 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2020 12:35 |
Очікувана вартість: | 153 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 765,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 пачок
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Учасники подають пропозиції українською мовою. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2020 10:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2020 10:21 |
ТД папір 30102020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-30-001365-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 03 листопада 2020 14:23
Технічні показники предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-10-30-001365-с на закупівлю ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4), де Замовником виступає Національний медичний університет ім. О.О. Богомольця , нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу для друку офісний формату А4, були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники до Паперу для друку офісний формату А4: Яскравість, % (ISO 2470) – не нижче 107; Непрозорість, % (ISO 2471) – не нижче 91. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу для друку офісний формату А4: Яскравість, % (ISO 2470) – не нижче 95; Непрозорість, % (ISO 2471) – не нижче 90 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас зробити зміни до Паперу для друку офісний формату А4: Яскравість, % (ISO 2470) – не нижче 95; Непрозорість, % (ISO 2471) – не нижче 90 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2020 09:25
Шановний учасник! Повідомляю, що на ринку офісного паперу України присутні достатньо варіантів паперу різних виробників, що задовольняють вимоги, які поставлені в тендерній документації. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
152 760,00
UAH з ПДВ
|
152 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАЛІНІНА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА" |
153 000,00
UAH з ПДВ
|
153 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 17:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 10:19
|
804.pdf | укладений |
03 грудня 2020 10:18
|