Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшет полістериловий для ПЛР (комплект 5плашок/гребінка) (код НК 024:2019: 61298 - Планшет з ємностями для лабораторного аналізатора ІВД)
Очікувана вартість
293 400,00 UAH
UA-2020-10-30-001019-b 8124e5c70ccc4cc58710715f6068f815
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карасьова Ірина Олегівна

+380673822278 karasova.prozoro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Хмельницький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38481979
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Пилипчука, буд. 55
Контактна особа: Карасьова Ірина Олегівна
+380673822278
karasova.prozoro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Кінцевий бенефіціарт: Гуска Володимир Іванович
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 наб
Ціна за одиницю: 978UAH без ПДВ
Планшет полістериловий для ПЛР (комплект 5плашок/гребінка) (код НК 024:2019: 61298 - Планшет з ємностями для лабораторного аналізатора ІВД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Пилипчука 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється на підставі накладної. Фінансування закупівлі здійснюється за кошти державний бюджет України Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

30 жовтня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП - Гуска Володимир Іванович
#2466311531
Переможець 293 400,00
UAH
30 жовтня 2020 10:52

Документи

30 жовтня 2020 10:52
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:47
бенефіціарт
30 жовтня 2020 10:47
протокол
30 жовтня 2020 10:46
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 15:20
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 10:56
договір укладений
30 жовтня 2020 10:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Планшет полістериловий для ПЛР (комплект 5плашок/гребінка) (код НК 024:2019: 61298 - Планшет з ємностями для лабораторного аналізатора ІВД) 300 наб 978,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 293 400,00
UAH