Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт спортивного майданчику для Початкової школи «Один два, три» Львівської міської ради на вул. Любінській, 89в»
Очікувана вартість
3 074 733,60 UAH
UA-2020-10-30-001009-a 460bfbba5fc7482b8bd0231396c025cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кобко Тарас Вікторович

+380322622012 lnvk123@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Початкова школа "Один, два, три"
Код ЄДРПОУ: 23885337
Місцезнаходження: 79054, Україна , Львівська обл., Львів, Любінська, 89в
Контактна особа: Кобко Тарас Вікторович
+380322622012
lnvk123@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 21:00
Початок аукціону: 17 листопада 2020 13:22
Очікувана вартість: 3 074 733,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 373,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова підготовки тендерних пропозицій - українська. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Умови надання передбачено ч. 2 та ч. 3 розділу 3 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт спортивного майданчику для Початкової школи «Один два, три» Львівської міської ради на вул. Любінській, 89в»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79054, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Любінська, 89в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70
Iнша подія Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Пiсляоплата 7 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 12:49
Тендерна документація.docx
30 жовтня 2020 12:49
Додаток _ 5 Проект договору.docx
30 жовтня 2020 12:49
Додаток _ 4 Тендерна пропозиція.docx
30 жовтня 2020 12:49
Додаток _ 3 стаття 17.docx
30 жовтня 2020 12:49
Додаток _ 2 Технічна специфікація.docx
30 жовтня 2020 12:49
Додаток _ 1 КК.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-11-000029 ● 719d2f0e1bfc4502b24a3a45e6edc501
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2021 09:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.01.2021 № 5

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.01.2021 № 5.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-30-001009-a, 30.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Арт-Модуль" 2 998 675,00
UAH з ПДВ
2 998 675,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 3 010 800,00
UAH з ПДВ
3 010 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 13:02
Електронний підпис
01 грудня 2020 12:57
1606476984840955.pdf
01 грудня 2020 12:57
ст.17.jpg
16 листопада 2020 16:16
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:13
Банк гарантія.rar
16 листопада 2020 16:13
Договір техніка.rar
16 листопада 2020 16:13
Лист авторизації матеріали.rar
16 листопада 2020 16:13
Аналогічні договори.rar
16 листопада 2020 16:13
Згода кран.pdf
16 листопада 2020 16:13
Зміни до гарантії 3474-20.zip
16 листопада 2020 16:13
Довідка ШРП.jpg
16 листопада 2020 16:13
Наказ ІТР.jpeg
16 листопада 2020 16:13
Наказ виконроб.jpeg
16 листопада 2020 16:13
Наявніст МТБ.jpg
16 листопада 2020 16:13
Техпаспорт.JPG
16 листопада 2020 16:13
Форма №2-мс.jpeg
16 листопада 2020 16:13
Фін.звіт.rar
16 листопада 2020 16:13
ст.17.jpg
16 листопада 2020 16:13
Довідка кредити.jpeg
16 листопада 2020 16:13
Дипломи, трудові ІТР.rar
16 листопада 2020 16:13
ОП.rar
16 листопада 2020 16:13
Субпідрядники.jpg
16 листопада 2020 16:13
Лист-пояснення.jpg
16 листопада 2020 16:13
ІТР.jpg
16 листопада 2020 16:13
Згода персональні дані.jpg
16 листопада 2020 16:13
Лист відсутність підстав.jpg
16 листопада 2020 16:13
Гарантія на експлуатацію.jpg
16 листопада 2020 16:13
Відомість про учасника.jpeg
16 листопада 2020 16:13
Аналогічні договори.jpg
16 листопада 2020 16:13
1 ДФ 3кв.rar
16 листопада 2020 16:13
Проект договору.rar
16 листопада 2020 16:13
Статут (1).pdf
16 листопада 2020 16:12
Копія ліцензії.PDF
16 листопада 2020 16:12
Захист довкілля.jpg
16 листопада 2020 16:12
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
16 листопада 2020 16:12
Т.З.rar
16 листопада 2020 16:12
Графік виконання робіт.jpg
16 листопада 2020 16:12
Пропозиція.jpg
16 листопада 2020 16:12
Техпаспорт.JPG2.jpeg
16 листопада 2020 16:12
Форма №1-мс.jpeg
16 листопада 2020 16:12
Штатний роспис.jpeg
16 листопада 2020 16:12
Довідка відкриття рахунку.jpeg
16 листопада 2020 16:12
Платіжка.jpeg
16 листопада 2020 16:12
Робітники.jpg
16 листопада 2020 16:12
Довідка зарплата.jpg
16 листопада 2020 16:12
Оподаткування.jpg
16 листопада 2020 16:12
Декларація відповідності.pdf
16 листопада 2020 16:12
Рішення директор.pdf
16 листопада 2020 16:12
Рішення №1.pdf
16 листопада 2020 16:12
Право підпису (1).jpeg
16 листопада 2020 16:12
Наказ про керівника.pdf
16 листопада 2020 16:12
Наказ Право підпису.jpeg
16 листопада 2020 16:12
Лист врахування податків.jpg
16 листопада 2020 16:12
Згода формальні помилки.jpg
16 листопада 2020 16:12
Згода з умовами договору.jpg
16 листопада 2020 16:12
Кошторис на тендер.rar

Публічні документи

13 листопада 2020 15:15
Електронний підпис
13 листопада 2020 13:23
59. Лист - згода.pdf
13 листопада 2020 13:23
53. Наявність спецтехніки.pdf
13 листопада 2020 13:23
45.6. Дані про посадову особу.pdf
13 листопада 2020 13:23
47. Виписка ЄДР.pdf
13 листопада 2020 13:23
50. Відомості про учасника.pdf
13 листопада 2020 13:23
45.5. Дані про посадову особу.pdf
13 листопада 2020 13:23
51. Дов.про класифікацію п-ва.pdf
13 листопада 2020 13:23
49. Витяг пл. ПДВ.pdf
13 листопада 2020 13:23
44. Проект договору.pdf
13 листопада 2020 13:23
45.4.Протокол Заг.зборів.pdf
13 листопада 2020 13:23
45.3. Лист про уповноваж.осіб.pdf
13 листопада 2020 13:23
41.1. Відсутність санкцій.pdf
13 листопада 2020 13:23
41.2. Відсутність санкцій.pdf
13 листопада 2020 13:23
36. Захист довкілля.pdf
13 листопада 2020 13:23
35.4. Декларація ОП.pdf
13 листопада 2020 13:23
35.2. Ліцензія підприємства.pdf
13 листопада 2020 13:23
32. Згода з ТЗ.pdf
13 листопада 2020 13:23
30.1.Гарант.термін на вик.роб..pdf
13 листопада 2020 13:22
19.1. ВПВ 17.pdf
13 листопада 2020 13:22
19.8. ВПВ 17.pdf
13 листопада 2020 13:22
19.6. ВПВ 17.pdf
13 листопада 2020 13:22
19.2. ВПВ 17.pdf
13 листопада 2020 13:22
19.3. ВПВ 17.pdf
13 листопада 2020 13:22
15. Фін.звітність.pdf
13 листопада 2020 13:22
10. Штатний розпис.pdf
13 листопада 2020 13:22
46.1. Лист з кодом про Статут.pdf
13 листопада 2020 13:22
30.2.Гарант.термін на вик.роб..pdf
13 листопада 2020 13:22
19.5. ВПВ 17.pdf
13 листопада 2020 13:22
19.4 ВПВ 17.pdf
13 листопада 2020 13:22
5.2. Лист-пояснення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Арт-Модуль"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Арт-Модуль"
#32052573
Переможець 2 998 675,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 14:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Арт-Модуль"
#32052573
2 998 675,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 20:14
календарний план.jpeg зміни до договору
29 грудня 2023 20:12
Додаткова угода _11 до Договору _902020 від 14.12.2020.jpeg зміни до договору
29 грудня 2023 20:12
Додаткова угода _10 до Договору _902020 від 14.12.2020.jpeg зміни до договору
29 грудня 2023 20:12
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 14:52
Додаток 1 Календарнии_ план.pdf зміни до договору
04 січня 2023 14:49
Додаткова угода 9 (1).pdf зміни до договору
04 січня 2023 14:49
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 15:57
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
02 січня 2023 15:53
Електронний підпис укладений
28 листопада 2022 18:00
Додаткова угода _ 6.pdf зміни до договору
28 листопада 2022 17:58
Електронний підпис укладений
25 листопада 2022 16:21
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
25 листопада 2022 16:20
Електронний підпис укладений
21 листопада 2022 17:17
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 17:14
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:59
ДУ _4.pdf зміни до договору
05 січня 2022 15:58
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 09:51
ДУ _3.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 17:19
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 15:01
Додаткова угода.pdf зміни до договору
12 серпня 2021 14:57
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:02
додаткова угода.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:51
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 17:03
підписаний контракт укладений
17 грудня 2020 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 90/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт через відстутність фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 90/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, пов'язане з відсутністю повного фінансування та виконання робіт згідно договору у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 90/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору приведена у відповідність до бюджетних асигнувань
Номер договору про закупівлю: 90/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору приведена у відповідність до бюджетних асигнувань
Номер договору про закупівлю: 90/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода із зміненими реквізитами Підрядника
Номер договору про закупівлю: 90/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 90/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 90/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору приведена у відповідність до бюджетних асигнувань
Номер договору про закупівлю: 90/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт через відсутність фінансування
Номер договору про закупівлю: 90/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 10, 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML