Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт крісел машиніста електропоїздів HRCS2
Repair of seats of the driver of electric trains HRCS2
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-10-30-000852-a fcee1e6097834fc08e136ea9a12616da
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каплуненко Світлана

044-406-99-42 KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Каплуненко Світлана
044-406-99-42
KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: branch "Ukrainian railway speed company" of joint stock company Ukrainian Railway"
National ID: 40123444
Contact point: Kaplunenko Svitlana
044-406-99-42
KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 14:06
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36000 UAH
Publication date: 30 жовтня 2020 12:04
Enquiries until: 20 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 26 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 листопада 2020 17:00

Information

Estimated total value: 1 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 12 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання. Допускається без перекладу бланк підприємства /установи/організації та штампи в кресленнях або тому подібне. Умови забезпечення тендерної пропозиції вказані в розділі "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
The language (languages) of the bids: The tender proposal and all documents stipulated by the requirements of the tender documentation and its appendices shall be drawn up in the Ukrainian language.
Documents or their copies (provided by the requirements of the bidding documents and annexes hereto), submitted by the Bidder as a part of the competitive bid, set forth in the other languages, must be submitted together with their authentic translation into the Ukrainian language.
Translation must be signed or certified by the person, authorized to sign the competitive bid and may be certified by the stamp of the Bidder, if used.
Enterprise/institution/organization letterheads and stamps in the drawings etc. are allowed without translation.
The conditions for providing security for the tender offer are specified in the Section "Instructions for preparation of the tender offer" of the Tender documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 посл.
Ремонт крісел машиніста електропоїздів HRCS2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50224100-2 — Послуги з реставрації сидінь рухомого складу

Repair of seats of the driver of electric trains HRCS2
CPV: 50224100-2
Період постачання: по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник після підписання Сторонами Акта прийому-передачі наданих послуг, протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% вартості фактично наданих Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури (термін оплати рахується з дати реєстрації податкової накладної для платників ПДВ; для неплатників ПДВ термін оплати рахується з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг) (інформація про податкову накладну зазначається у разі, якщо Виконавець є платником ПДВ)*. After signing the act of acceptance -transfer of services rendered by the Parties, within 45 (forty five) banking days from the date of registration of the tax invoice, the Customer transfers to the current account of the Contractor 100% of the cost of services actually provided on the basis of the invoice provided by the Contractor (payment term is calculated from the date of registration of the tax invoice for VAT payers; for non-VAT payers the payment term is calculated from the date of signing the Act of services provided by the Parties) (information on the tax invoice is indicated if the Contractor is a VAT payer) *. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 14:56
Зміни_Ремонт крісел_2.doc
13 листопада 2020 14:56
ТД_Ремонт_крісел_Зміни 2.doc
30 жовтня 2020 12:01
Оголошення_Ремонт_крісел_eng.docx
13 листопада 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 14:56
Зміни_Ремонт крісел_2.doc
13 листопада 2020 14:56
ТД_Ремонт_крісел_Зміни 2.doc
30 жовтня 2020 12:01
ТД_Ремонт_крісел.doc
30 жовтня 2020 12:01
Оголошення_Ремонт_крісел_eng.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутність документу
Дата подання: 09 листопада 2020 09:27
Дата відповіді: 11 листопада 2020 15:23
В Додатку 1 до ТД відсутня Таблиця 3 на яку є посилання в п.5 Додатку 3 до ТД.
Відповідь: Добрий день! Ваше питання розглянуто та повідомляємо, що до тендерної документації буде внесено зміни.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 грудня 2020
UA-2020-10-30-000852-afcee1e6097834fc08e136ea9a12616da
Найменування: ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна, Київська область обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОР КОНСАЛТІНГ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Браш" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРОБЕЦЬ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 грудня 2020 14:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП ГАЙКО ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 грудня 2020 14:53

Документи

30 листопада 2020 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 листопада 2020 14:16
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:16
№837 Лист на УЗШК.pdf
30 листопада 2020 14:16
№219 Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2020 14:16
№218 Лист код доступу.pdf
30 листопада 2020 14:16
№217 Лист.pdf
30 листопада 2020 14:16
№216 Довідка.pdf
30 листопада 2020 14:16
№215 Лист.pdf
30 листопада 2020 14:16
№210 Відомості про учасника.pdf
30 листопада 2020 14:16
Статут_Колнсалтінг (1).pdf
30 листопада 2020 14:16
Свідоцтво Четверик.pdf
30 листопада 2020 14:16
Рішення _Консалтінг.pdf
30 листопада 2020 14:16
Протокол Н1.7Z
30 листопада 2020 14:16
Протокол Конс 08-11 26.1.20.pdf
30 листопада 2020 14:16
Протокол 04-07.pdf
30 листопада 2020 14:16
Податковий розрахунок АТОР.pdf
30 листопада 2020 14:16
опис на статут.pdf
30 листопада 2020 14:16
Наказ№1.pdf
30 листопада 2020 14:16
Наказ Фролова Ю.1.7Z
30 листопада 2020 14:16
Лист для клієнті1.7z
30 листопада 2020 14:16
Диплом Телейчук.pdf
30 листопада 2020 14:16
Диплом Борисенко.pdf
30 листопада 2020 14:16
Гарантія 11353-20.7z
30 листопада 2020 14:16
Витяг_НДС.pdf
30 листопада 2020 14:16
Витяг із Статут1.7z
30 листопада 2020 14:16
Банківська ліцензі1.7z

Документи

30 листопада 2020 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 грудня 2020 16:21
Електронний підпис
23 грудня 2020 16:21
Електронний підпис
23 грудня 2020 16:11
Довідка договора.pdf
23 грудня 2020 16:11
Довідка МВС.pdf
23 грудня 2020 16:11
Довідка право підпису.pdf
23 грудня 2020 16:11
Довідка податки.pdf
23 грудня 2020 16:11
Комерційна пропозиція.pdf
30 листопада 2020 15:05
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:05
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:03
201066_DKBO_Гарантия.pdf
30 листопада 2020 15:03
201066_DKBO_Гарантия.pdf.p7s
30 листопада 2020 15:03
24 Довідка фінанси.pdf
30 листопада 2020 15:02
22 Диплом Войтович Зірчик.pdf
30 листопада 2020 15:02
23 Лист.pdf
30 листопада 2020 15:02
21 Диплом Шутяк.pdf
30 листопада 2020 15:02
20 Довідка працівники.pdf
30 листопада 2020 15:02
19 Звіт1-ДФ та квитанція.pdf
30 листопада 2020 15:02
15 Довідка співвиконавці.pdf
30 листопада 2020 15:02
Дов Крамар_Грищенко.pdf
30 листопада 2020 15:02
17 Ст 17.pdf
30 листопада 2020 15:02
14 Технічна частина.pdf
30 листопада 2020 15:02
13 Протокол 14.pdf
30 листопада 2020 15:02
16 Ст 17 1.pdf
30 листопада 2020 15:02
8 Статут.pdf
30 листопада 2020 15:02
1 Висновок СЕС ППУ.pdf
30 листопада 2020 15:02
2 Висновок СЕС тканина.pdf
30 листопада 2020 15:02
7 Сертифікати.pdf
30 листопада 2020 15:02
3 Відомості про учасника.pdf
30 листопада 2020 15:02
5 Опис до статуту.pdf
30 листопада 2020 15:02
4 Наказ 20 призначення.pdf
30 листопада 2020 15:02
10 Довідкка суди.pdf
30 листопада 2020 15:02
11 Довідка захист довкілля.pdf
30 листопада 2020 15:02
9 Довідка штрафи збитки.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах наступного змісту: На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією зі Змінами від 13.11.2020 № 51/20 (далі – Тендерна документація). Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно умов пп. 3 п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасником НЕ дотримано вимогу Тендерної документації Замовника. Тобто, учаснику необхідно надати інформацію про відповідність Учасника кваліфікаційному критерію встановленого Замовником згідно ст. 16 Закону. Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації. Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

30 листопада 2020 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 грудня 2020 09:14
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:07
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:05
Свідоцтво Четверик (2).pdf
30 листопада 2020 16:05
Протокол Н1.7Z
30 листопада 2020 16:05
Податковий розрахунок (1).pdf
30 листопада 2020 16:05
паспорт код Горобець О.В (1).pdf
30 листопада 2020 16:05
Наказ Фролова Ю.1.7Z
30 листопада 2020 16:05
Лист для клієнті1.7z
30 листопада 2020 16:05
Диплом Телейчук (2).pdf
30 листопада 2020 16:05
Диплом Борисенко (2).pdf
30 листопада 2020 16:05
Гарантія 11605-20.7z
30 листопада 2020 16:05
Витяг із Статут1.7z
30 листопада 2020 16:05
Висновки (2).pdf
30 листопада 2020 16:05
Банківська ліцензі1.7z
30 листопада 2020 16:05
840 Лист .pdf
30 листопада 2020 16:05
27-9 Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2020 16:05
27-8 Лист.pdf
30 листопада 2020 16:05
27-7 Лист.pdf
30 листопада 2020 16:05
27-4 Лист.pdf
30 листопада 2020 16:05
27-2 Довідка про відсутність.pdf
30 листопада 2020 16:05
27-1 Відомості про учасника.pdf

Документи

30 листопада 2020 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 листопада 2020 16:37
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:37
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:34
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2020 16:34
Фін звітність 3 квартал 2020.pdf
30 листопада 2020 16:34
Фін звітність 2019.pdf
30 листопада 2020 16:34
Статут.pdf
30 листопада 2020 16:34
Рішення значний правочин.pdf
30 листопада 2020 16:34
Протокол.pdf
30 листопада 2020 16:34
Опис з кодом доступу.pdf
30 листопада 2020 16:34
Наказ.pdf
30 листопада 2020 16:34
копія виписки КП.pdf
30 листопада 2020 16:34
Довідки кваліфікації.pdf
30 листопада 2020 16:34
Довідка про працівників КП.pdf
30 листопада 2020 16:34
Довідка про МТБ КП.pdf
30 листопада 2020 16:34
Диплом.pdf
30 листопада 2020 16:34
Диплом фоп.pdf
30 листопада 2020 16:34
Диплом інженера.pdf
30 листопада 2020 16:34
Диплом інженера завір.pdf
30 листопада 2020 16:34
Диплом закрійник.pdf
30 листопада 2020 16:34
Гарантія 36 000,00 грн.zip
30 листопада 2020 16:34
Гарантія 36 000,00 грн..pdf.p7s.p7s
30 листопада 2020 16:34
Гарантія 36 000,00 грн..pdf
30 листопада 2020 16:34
Витяг ПДВ.pdf
30 листопада 2020 16:34
Висновок СЕС поролон.pdf
30 листопада 2020 16:34
Висновки СЕС тканина.pdf
30 листопада 2020 16:34
Виписка.pdf
30 листопада 2020 16:34
Виписка фоп.pdf
30 листопада 2020 16:34
1-ДФ, квитанція.pdf
30 листопада 2020 16:34
1 ДФ та квитанція КП.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах наступного змісту: На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією зі Змінами від 13.11.2020 № 51/20 (далі – Тендерна документація). Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно умов пп. 2 п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати лист довільної форми з інформацією про працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід у кількості не менше двадцяти працівників. Учасником у довідці вих.№ 31 від 30.11.2020 надано перелік із 9-ти працівників субпідрядної організації. Тобто, учасник повинен виконати вимоги Тендерної документації та надати відповідну довідку. 2. Відповідно умов пп. 3 п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасником НЕ дотримано вимогу Тендерної документації Замовника. Тобто, учаснику необхідно надати інформацію про відповідність Учасника кваліфікаційному критерію встановленого Замовником згідно ст. 16 Закону. 3. Відповідно вимог п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документи, що розміщуються учасником в системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. Наданий учасником диплом у файлі «Диплом_нженер.pdf» дуже поганої якості, ідентифікувати кваліфікацію працівника неможливо. Тобто, учасник на вимогу Замовника повинен надати документи належної якості. Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації. Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

30 листопада 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 листопада 2020 16:54
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:53
Паспорт ІПН.pdf
30 листопада 2020 16:53
Єд.податок.pdf
30 листопада 2020 16:53
Довідка працівники.pdf
30 листопада 2020 16:53
Довідка підписант.pdf
30 листопада 2020 16:53
Довідка мтб.pdf
30 листопада 2020 16:53
Довідка Вайлекс.pdf
30 листопада 2020 16:53
Диплом швея.pdf
30 листопада 2020 16:53
Диплом інженер.pdf
30 листопада 2020 16:53
Диплом закрійник.pdf
30 листопада 2020 16:53
Гарантійний лист.pdf
30 листопада 2020 16:53
высновок 6.pdf
30 листопада 2020 16:53
высновок 5.pdf
30 листопада 2020 16:53
высновок 4.pdf
30 листопада 2020 16:53
высновок 3.pdf
30 листопада 2020 16:53
высновок 2.pdf
30 листопада 2020 16:53
высновок 1.pdf
30 листопада 2020 16:53
Виписка.pdf
30 листопада 2020 16:53
1-ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОР КОНСАЛТІНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Браш"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРОБЕЦЬ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А"

ФОП ГАЙКО ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Браш" 1 080 000,00
UAH з ПДВ
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А" 1 184 640,00
UAH з ПДВ
1 184 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 16:21
Електронний підпис
23 грудня 2020 16:21
Електронний підпис
23 грудня 2020 16:11
Довідка договора.pdf
23 грудня 2020 16:11
Довідка МВС.pdf
23 грудня 2020 16:11
Довідка право підпису.pdf
23 грудня 2020 16:11
Довідка податки.pdf
23 грудня 2020 16:11
Комерційна пропозиція.pdf
30 листопада 2020 15:05
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:05
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:03
201066_DKBO_Гарантия.pdf
30 листопада 2020 15:03
201066_DKBO_Гарантия.pdf.p7s
30 листопада 2020 15:03
24 Довідка фінанси.pdf
30 листопада 2020 15:02
22 Диплом Войтович Зірчик.pdf
30 листопада 2020 15:02
23 Лист.pdf
30 листопада 2020 15:02
21 Диплом Шутяк.pdf
30 листопада 2020 15:02
20 Довідка працівники.pdf
30 листопада 2020 15:02
19 Звіт1-ДФ та квитанція.pdf
30 листопада 2020 15:02
15 Довідка співвиконавці.pdf
30 листопада 2020 15:02
Дов Крамар_Грищенко.pdf
30 листопада 2020 15:02
17 Ст 17.pdf
30 листопада 2020 15:02
14 Технічна частина.pdf
30 листопада 2020 15:02
13 Протокол 14.pdf
30 листопада 2020 15:02
16 Ст 17 1.pdf
30 листопада 2020 15:02
8 Статут.pdf
30 листопада 2020 15:02
1 Висновок СЕС ППУ.pdf
30 листопада 2020 15:02
2 Висновок СЕС тканина.pdf
30 листопада 2020 15:02
7 Сертифікати.pdf
30 листопада 2020 15:02
3 Відомості про учасника.pdf
30 листопада 2020 15:02
5 Опис до статуту.pdf
30 листопада 2020 15:02
4 Наказ 20 призначення.pdf
30 листопада 2020 15:02
10 Довідкка суди.pdf
30 листопада 2020 15:02
11 Довідка захист довкілля.pdf
30 листопада 2020 15:02
9 Довідка штрафи збитки.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 16:37
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:37
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:34
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2020 16:34
Фін звітність 3 квартал 2020.pdf
30 листопада 2020 16:34
Фін звітність 2019.pdf
30 листопада 2020 16:34
Статут.pdf
30 листопада 2020 16:34
Рішення значний правочин.pdf
30 листопада 2020 16:34
Протокол.pdf
30 листопада 2020 16:34
Опис з кодом доступу.pdf
30 листопада 2020 16:34
Наказ.pdf
30 листопада 2020 16:34
копія виписки КП.pdf
30 листопада 2020 16:34
Довідки кваліфікації.pdf
30 листопада 2020 16:34
Довідка про працівників КП.pdf
30 листопада 2020 16:34
Довідка про МТБ КП.pdf
30 листопада 2020 16:34
Диплом.pdf
30 листопада 2020 16:34
Диплом фоп.pdf
30 листопада 2020 16:34
Диплом інженера.pdf
30 листопада 2020 16:34
Диплом інженера завір.pdf
30 листопада 2020 16:34
Диплом закрійник.pdf
30 листопада 2020 16:34
Гарантія 36 000,00 грн.zip
30 листопада 2020 16:34
Гарантія 36 000,00 грн..pdf.p7s.p7s
30 листопада 2020 16:34
Гарантія 36 000,00 грн..pdf
30 листопада 2020 16:34
Витяг ПДВ.pdf
30 листопада 2020 16:34
Висновок СЕС поролон.pdf
30 листопада 2020 16:34
Висновки СЕС тканина.pdf
30 листопада 2020 16:34
Виписка.pdf
30 листопада 2020 16:34
Виписка фоп.pdf
30 листопада 2020 16:34
1-ДФ, квитанція.pdf
30 листопада 2020 16:34
1 ДФ та квитанція КП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Браш"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Браш"
#33914746
Переможець 1 080 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 13:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Браш"
#33914746
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 09:05
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 15:31
Договір 2021_Ремонт крісел (БРАШ).pdf укладений
06 січня 2021 15:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 079 999,76
UAH (в тому числі ПДВ 179 999,96 UAH)