Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Автомобільні шини) Код ДК 021:2015 34350000-5
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2020-10-30-000622-c 4e4ac411f02047d4827519fcb95861d1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександр Томків

+380382755005 tomkivomy@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Хмельницьке обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09315357
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Кам’янецька, 46
Контактна особа: Олександр Томків
+380382755005
tomkivomy@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 09:27
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2020 16:00
Початок аукціону: 11 листопада 2020 11:54
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Автомобільні шини) Код ДК 021:2015 34350000-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Кам’янецька, буд.46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату відповідної вартості поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Продавця і Покупця видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем відповідного оригіналу рахунку. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Антоненко І.А. 91 848,22
UAH з ПДВ
88 981,84
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА 92 200,00
UAH з ПДВ
89 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК" 94 759,10
UAH з ПДВ
90 674,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХАНДЛОПЕКС" 91 625,60
UAH з ПДВ
90 675,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 15:54
Електронний підпис
10 листопада 2020 15:54
Фінансова звітність.pdf
10 листопада 2020 15:54
Установчі документи.pdf
10 листопада 2020 15:54
Пропозиція.pdf
10 листопада 2020 15:54
Лист згода Павлова.pdf
10 листопада 2020 15:54
Лист згода Каленик.pdf
10 листопада 2020 15:54
Кваліфікаційні документи.pdf
10 листопада 2020 15:54
Документи з довідками.pdf
10 листопада 2020 15:54
Договір.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 17:02
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:02
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
06 листопада 2020 17:02
Технічне завдання.pdf
06 листопада 2020 17:02
Згода на обробку даних.pdf
06 листопада 2020 17:02
ДОГОВІР.pdf
06 листопада 2020 17:02
Витяг ЄДР.pdf
06 листопада 2020 17:02
Альфа Статут 2019.pdf
06 листопада 2020 17:02
Альфа Рішення.pdf
06 листопада 2020 17:02
Альфа ПДВ.pdf
06 листопада 2020 17:02
Альфа Опис Статуту.pdf
06 листопада 2020 17:02
Альфа Наказ.pdf
06 листопада 2020 17:02
Альфа Виписка.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 12:24
Пропозиція.pdf
10 листопада 2020 12:24
Технічні характеристики.pdf
10 листопада 2020 12:24
Згода на оброб даних.pdf
10 листопада 2020 12:24
Гарантія поставок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Антоненко І.А.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА

ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК"

ТОВ "ХАНДЛОПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Антоненко І.А.
#2791317831
Переможець 88 981,84
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 16:14

Документи

11 листопада 2020 16:14
05_акцепт_БУСИ_шини_11112020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Антоненко І.А.
#2791317831
88 981,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2020 16:14
05_акцепт_БУСИ_шини_11112020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
oschadbank_khm_fop_antonenko.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 08:49
oschadbank_khm_fop_antonenko additional.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 11:08
oschadbank_khm_fop_antonenko.pdf укладений
18 листопада 2020 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни п.5.3 щодо поставки Товару, а саме: за №1 - в термін до 20.12.2020р.; за №2 та №3 - в термін до 30.11.2020р.. Зміни п.10.1 - продовжено строк дії договору до 20.12.2020р..
Номер договору про закупівлю: 01/18-11-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості Предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми та продовження строку дії договору про закупівлю на 3 (три) календарних дні.
Номер договору про закупівлю: 01/18-11-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML