Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лічильник тепла
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2020-10-30-000501-c ec82e26c88dc4d3c8434970c13d218f0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спірідончук Віктор Миколайович

+380965105294 tender.ugkh.mlt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 25490034
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, вул. Чернишевського, буд. 26, каб. 1
Контактна особа: Спірідончук Віктор Миколайович
+380965105294
tender.ugkh.mlt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 09:15
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 09:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2020 09:20
Початок аукціону: 11 листопада 2020 15:18
Очікувана вартість: 49 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38550000-5: Лічильники


лічильник тепла
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од
лічильник тепла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Чернишевського, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов’язаний здійснити оплату згідно рахунку Постачальника в повному обсязі, яка повинна бути проведена у гривнях банківським переказом на банківський рахунок Постачальника, що вказується у даному Договорі, протягом 15 п’ятнадцяти календарних днів з моменту передачі товару, згідно видаткової накладної Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток № 1 - просимо уточнити комплектацію теплолічильників!
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:31
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 14:45
Просимо уточнити комплектацію теплолічильників: 1) довжина приєднувальних шнурів = 5м (чи така сама потрібна і до термодатчиків?) 2) чи потрібні у складі приладів: гільзи під термодатчики, бобишки під термодатчики, модуль M-Bus? 3) неправильно вказане маркування теплолічильника - для Ду40 фланцевого типу повинно бути B61R, а не B64R!. Також просимо вказати ПОВНЕ маркування приладів відповідно до Карти замовлення виробника, для запобігання виникнення непорозумінь між Покупцем та Постачальником, оскільки товар закордонного виробника!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Довжина приєднувальних шнурів = 5м потрібна і до термодатчиків.
2) У складі приладів потрібні: гільзи під термодатчики - монтажною довжиною 300мм, бобишки під термодатчики, архіватор Datenlogger.
3) У вказаному маркуванні теплолічильника - для Ду40 фланцевого типу допущена техічна помилка фактично - B61R, а не B64R! в оголошення внесено зміни.
Щодо карти замовлення виробника, повідосммляємо, що є проектне рішення з якого складалися технічні вимоги до оголошення.
Додаток № 1, п.1.4 - щодо 2020-го року виготовлення приладів!
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:32
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 14:49
У зв'язку із пандемією коронавірусу та тривалим процесом розмитнення та доставки із Німеччини, Постачальникам дуже важко мати на складі прилади із поточним роком виготовлення (тобто 2020й рік). Чи можна запропонувати Замовнику прилади 2019-го року виготовлення, які є новими, із виконаною позачерговою метрологічною повіркою у поточному 2020-му році?
Відповідь: Щодо року виготовлення повідомляємо, що термін служби елементів живлення встановлених у лічильнику складає 4 (чотири) роки, процедура оголошена 30.10.2020 Замовник у разі постачання товару 2019 року виготовлення втрачає 1 (один) рік у безперервній роботі приладу. на підставі вищевикладеного встановлено рік виготовлення 2020.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Аква Україна 35 997,22
UAH з ПДВ
35 997,22
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КРАУФСТРОЙМАРКЕТ" 49 000,00
UAH з ПДВ
49 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 10:44
Електронний підпис
05 листопада 2020 10:41
АУ_Пропозиция_УЖКГ Меліт МР.rar

Публічні документи

09 листопада 2020 17:37
Проект-договора.pdf
09 листопада 2020 17:37
Лист-згода з договором.pdf
09 листопада 2020 17:37
Лист на обробку даних.pdf
09 листопада 2020 17:37
Реквизиты (1).pdf
09 листопада 2020 17:37
Свидетельство НДС.pdf
09 листопада 2020 17:37
протокол Е.В..pdf
09 листопада 2020 17:37
приказ назначения Е.В..pdf
09 листопада 2020 17:37
паспорт1.jpg
09 листопада 2020 17:37
Витяг з ЕДР.pdf
09 листопада 2020 17:37
11 - устав.pdf
09 листопада 2020 17:37
Цена (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Аква Україна

ПП "КРАУФСТРОЙМАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Аква Україна
#31305690
Переможець 35 997,22
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 13:18

Документи

17 листопада 2020 13:18
Електронний підпис
17 листопада 2020 13:17
85 від 16.11.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Аква Україна
#31305690
35 997,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2020 13:18
Електронний підпис
17 листопада 2020 13:17
85 від 16.11.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
д-у 1 до 97-20 від 27.11.2020 станом на 01.12.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:41
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 11:10
97-20 від 27.11.2020.pdf укладений
27 листопада 2020 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною реквізитів покупця та для покращення якості предмета закупівлі, відповідно до п.3) ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та згідно та згідно п.11.1. договору:
Номер договору про закупівлю: 97/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML