Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Поточний відновлювальний ремонт ультразвукового сканеру My Lab Seven"
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2020-10-29-008734-c 824953fc0078463d8a5d4c36fb0ceec4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рукомеда Тетяна Миколаївна

+380432560639 goldsystem.market@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 05484161
Вебсайт: http://prco.com.ua/
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84
Контактна особа: Рукомеда Тетяна Миколаївна
+380432560639
goldsystem.market@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


Причина 1: поломка обладнання та необхідність проведення відновлювальних ремонтних робіт (поточний ремонт та/або відновлювальний ремонт), коли замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю послуг з проведення ремонтних робіт, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок фінансового (бюджетного) року, оскільки таке обладнання на початок робу було справним та знаходилось у робочому стані. Обґрунтування: правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлюються також Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – Закон) набрав чинності 20.10.2019 та введений в дію з 19.04.2020. Згідно із п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону предмет закупівлі − товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Разом з тим відповідно до ч. 10 ст. 3 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень ч. 3 ст. 10 цього Закону. Поряд з цим п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону визначено, що спрощеною закупівлею є придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у п. п. 1 і 2 ч. 1 ст. 3 цього Закону. Таким чином, в залежності від предмета закупівлі товарів, робіт або послуг, визначених у порядку, встановленому Уповноваженим органом, замовник здійснює таке придбання з дотриманням вартісних меж, визначених п. 28 ч. 1 ст. 1, п. п. 1 і 2 ч. 1 ст. 3 та ч. 3 ст. 3 Закону. У свою чергу, згідно з ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Водночас ч. 1 ст. 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені. Таким чином, замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків. Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів/робіт/послуг у разі: 1) виникнення додаткової потреб у товарах/роботах/послугах, яку замовник не міг передбачити (ремонти, усунення недоліків, тощо…), можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у ч. 1 ст. 3 цього Закону, оскільки, виходячи зі змісту п. 22 ч. 1 ст. 1 цього Закону та з урахуванням БК України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Отже: - у разі необхідності здійснення закупівель замовником у випадку виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах (аварії, відновні/поточні ремонти, невідкладні заходи направлені на ліквідацію наслідків стихійних лих, інших випадках додаткових потреб), яку він не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. Таким чином беручи до уваги вимоги вказаних вище норм закону слід оголосити нову закупівлю. Ураховуючи те що Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку, та беручи до уваги викладене вище, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких встановлена ч. 3 ст. 3 цього Закону. Аналогічна правова позиція викладена у роз’ясненнях (листах) Мінекономрозвитку України від 14.09.2016 року за вих. № 3302-06/29640-06 та від 03.09.2020 за вих. № 3304-04/54160-06; у відповідях на запити за № № 366/2020, 657/2020, 1251/2020.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
"Поточний відновлювальний ремонт ультразвукового сканеру My Lab Seven"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, м. Вінниця вул. Хмельницьке шосе 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 19:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 17:09
Add5 Iнформацiя про Учасника.docx
29 жовтня 2020 17:09
Add4 Проект договору.docx
29 жовтня 2020 17:09
Add3 КВУСП.docx
29 жовтня 2020 17:09
Add2 ТОПЗ.docx
29 жовтня 2020 17:09
Add1 Пропозиція.docx
29 жовтня 2020 17:09
Оголошення.docx
29 жовтня 2020 19:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 17:09
Add5 Iнформацiя про Учасника.docx
29 жовтня 2020 17:09
Add4 Проект договору.docx
29 жовтня 2020 17:09
Add3 КВУСП.docx
29 жовтня 2020 17:09
Add2 ТОПЗ.docx
29 жовтня 2020 17:09
Add1 Пропозиція.docx
29 жовтня 2020 17:09
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СН МЕДСЕРВІС" 62 016,00
UAH з ПДВ
62 016,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 14:17
Електронний підпис
05 листопада 2020 14:14
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СН МЕДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СН МЕДСЕРВІС"
#39425166
Переможець 62 016,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 12:36

Документи

13 листопада 2020 12:36
141.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СН МЕДСЕРВІС"
#39425166
62 016,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2020 12:36
141.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 13:10
Сканокопія_0004.pdf укладений
02 грудня 2020 13:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 62 016,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 336,00 UAH)