Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із вивезення твердих побутових відходів, їх утилізація та знешкодження
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-10-29-005557-c 5a50817d175742248fd4ff63abe8bd99
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради

+380665258959
+380970766875
z.vodypr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36916734
Місцезнаходження: 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, бульвар Свободи 56/128
Контактна особа: Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради
+380665258959,+380970766875
z.vodypr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2020 17:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із вивезення твердих побутових відходів, їх утилізація та знешкодження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52204, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, територія м. Жовті Води, Дніпропетровська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 14:14
Технічне завдання.docx
29 жовтня 2020 14:14
Кваліфікаційні вимоги.doc
29 жовтня 2020 14:14
Договір вивезення та захонення ТПВ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "ЧИСТЕ МІСТО" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 149 988,62
UAH з ПДВ
149 988,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 14:39
Електронний підпис
05 листопада 2020 14:11
Аналогічні договори.pdf
05 листопада 2020 14:11
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 листопада 2020 14:11
документ на полігон.pdf
05 листопада 2020 14:11
Калькуляції.pdf
05 листопада 2020 14:11
Наявніть працівників.pdf
05 листопада 2020 14:11
Погоджений проект договору.pdf
05 листопада 2020 14:11
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 листопада 2020 14:11
Статут.pdf
05 листопада 2020 14:11
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ЧИСТЕ МІСТО" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "ЧИСТЕ МІСТО" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#38641065
Переможець 149 988,62
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 14:00

Документи

12 листопада 2020 14:00
Електронний підпис
12 листопада 2020 13:59
протокол 88.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "ЧИСТЕ МІСТО" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#38641065
149 988,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2020 14:00
Електронний підпис
12 листопада 2020 13:59
протокол 88.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 13:32
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 13:31
дод.уг5дог183.pdf зміни до договору
02 березня 2021 13:30
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 14:09
ДОД УГОДА 4 ДО ДОГОВОРУ 183.jpg зміни до договору
26 січня 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 10:40
Дод.захоронення.pdf зміни до договору
13 січня 2021 10:39
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 10:28
Дод.уг1дог183.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 10:27
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 15:32
договір 183.pdf укладений
17 листопада 2020 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виконанням договору Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 206,62 грн. Загальна сума договору складає 149 782,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи частину 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк до 28.02.2021р., достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору. 2. Сторони дійшли згоди про внесення змін до умов Договору, а саме пункт 5.1. та пункт 11.1 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг – до 31 грудня 2020 року та з 01 січня 2021 року до 28 лютого 2021 року.» «11.1 Договір діє з моменту його підписання сторонами і діє до 28.02.2021 року, а в частині взаєморозрахунків Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи частину 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, у зв’язку з чим збільшується вартість послуги на 29 956,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят шість грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 4 992,67 грн., в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в Договорі, відповідно пункт 2.1. Договору викласти у новій редакції наступного змісту: «2.1. Оплата виконаних Виконавцем послуг здійснюється на підставі акту здачі-приймання наданих послуг. Загальна сума договору складає 179 738,00 грн. (сто сімдесят дев’ять тисяч сімсот тридцять вісім грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 29 956,33 грн. в тому числі на 2020 рік – 149 782 грн. (сто сорок дев’ять тисяч сімсот вісімдесят дві грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 24 963,67 грн., та на 2021 рік - 29 956,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят шість грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 4 992,67 грн.»
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виконанням договору в повному обсязі сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 33,20 грн. Загальна сума договору складає 179704,80 грн.
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 179 704,80
UAH (в тому числі ПДВ 29 950,80 UAH)