Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Контактна особа: |
Сорочан Максим Анатолійович +380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2020 19:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2020 13:26 |
Очікувана вартість: | 6 776 410,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 882,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 5 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2020 19:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2020 19:45 |
ТД.doc | |
29 жовтня 2020 19:45 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-24-000019 ● c4fc1e3cc17d4d1ca0ee5cb490fa746f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2020 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.11.2020 № 228
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.11.2020 № 228
Перелік процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-10-29-005272-b, 29.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-24 16:38:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція будівлі (спортивний зал) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради за адресою вул. Різдвяна, 60 в м. Черкаси» ДСТУ БД 1.1-1:2013»Правила визначення вартості будівництва» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-10-29-005272-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- чому переможцем вищезазначених відкритих торгів визнано ПП «Номекс» та 20.11.2020 оприлюднено в електронній системі повідомлення про намір укласти договір? Водночас, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема:
1. в складі тендерної пропозиції ПП «Номекс» міститься локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-10, де зазначені роботи з електроосвітлення спортивного залу, які не були передбачені у Додатку 1 до тендерної документації, що затверджена протокольним рішення уповноваженої особи Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради від 29.10.2020;
2. в складі тендерної пропозиції ПП «Номекс» міститься довідка № 66 від 03.11.2020 про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що ПП «Номекс» не мав раніше укладених договорів про закупівлю з цим самим замовником. При цьому, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, надає договір № 03 від 11.02.2020, укладений між ПП «Номекс» та Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради;
3. на підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, ПП «Номекс» надає Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 11.11.2020 № 87, згідно якої ПП «Номекс» залучає працівників за договорами підряду. При цьому, згідно п.1.3.2 частини 1 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, що затверджена протокольним рішення уповноваженої особи Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради від 29.10.2020, термін «Працівник» вживається у значенні, наведеному пунктом 14.1.195 статті14 Податкового кодексу України, тобто працівник – фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-26 15:14:39
Пояснення на запит
На Ваш запит в межах проведення моніторингу надаємо наступні пояснення:
Пропозицію ПП «Номекс» буде відхилено в звязку з виявленими порушеннями.
Дані відкриті торги буде відмінено відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» ( неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме допущення технічної помилки при формування технічного завдання (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) та необхідністю внесення до нього змін, що на даному етапі закупівлі не є можливим.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, з метою усунення порушення законодавства у сфері закупівель Замовником тендер відмінено, тобто порушення Замовником усунуто у повному обсязі. Замовник зобовязується ретельніше досліджувати тендерну пропозицію учасників та не допускати подібних порушень в майбутньому.
2020-12-11 16:46:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником тендер відмінено
2020-12-14 11:06:39
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "РАСАВА" #22810254 |
Відхилено |
5 244 008,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2020 15:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2020 18:03
|
ПП Номекс #32940648 |
Рішення скасоване |
6 776 410,80
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 15:24
|
|
ПП Номекс #32940648 |
Відхилено |
6 776 410,80
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 15:58
|