Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція будівлі (спортивний зал) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради за адресою вул.Різдв’яна, 60 в м.Черкаси» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
6 776 410,80 UAH
UA-2020-10-29-005272-b 00903b4d642541f29fbb54e15b4b7021
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорочан Максим Анатолійович

+380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Сорочан Максим Анатолійович
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 19:45
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 13:26
Очікувана вартість: 6 776 410,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 882,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст. 2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до абз. 1 п. 5 ч. 4 ст. 3 Закону; Інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції учасників – відповідно до тендерної документації; Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – відповідно до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція будівлі (спортивний зал) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради за адресою вул.Різдв’яна, 60 в м.Черкаси» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Різдв’яна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 19:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 19:45
ТД.doc
29 жовтня 2020 19:45
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-24-000019 ● c4fc1e3cc17d4d1ca0ee5cb490fa746f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2020 16:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.11.2020 № 228
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.11.2020 № 228

Перелік процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі

UA-2020-10-29-005272-b, 29.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-24 16:38:52

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція будівлі (спортивний зал) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради за адресою вул. Різдвяна, 60 в м. Черкаси» ДСТУ БД 1.1-1:2013»Правила визначення вартості будівництва» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-10-29-005272-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- чому переможцем вищезазначених відкритих торгів визнано ПП «Номекс» та 20.11.2020 оприлюднено в електронній системі повідомлення про намір укласти договір? Водночас, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема:
1. в складі тендерної пропозиції ПП «Номекс» міститься локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-10, де зазначені роботи з електроосвітлення спортивного залу, які не були передбачені у Додатку 1 до тендерної документації, що затверджена протокольним рішення уповноваженої особи Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради від 29.10.2020;
2. в складі тендерної пропозиції ПП «Номекс» міститься довідка № 66 від 03.11.2020 про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що ПП «Номекс» не мав раніше укладених договорів про закупівлю з цим самим замовником. При цьому, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, надає договір № 03 від 11.02.2020, укладений між ПП «Номекс» та Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради;
3. на підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, ПП «Номекс» надає Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 11.11.2020 № 87, згідно якої ПП «Номекс» залучає працівників за договорами підряду. При цьому, згідно п.1.3.2 частини 1 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, що затверджена протокольним рішення уповноваженої особи Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради від 29.10.2020, термін «Працівник» вживається у значенні, наведеному пунктом 14.1.195 статті14 Податкового кодексу України, тобто працівник – фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-26 15:14:39

Пояснення на запит

На Ваш запит в межах проведення моніторингу надаємо наступні пояснення:
Пропозицію ПП «Номекс» буде відхилено в звязку з виявленими порушеннями.
Дані відкриті торги буде відмінено відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» ( неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме допущення технічної помилки при формування технічного завдання (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) та необхідністю внесення до нього змін, що на даному етапі закупівлі не є можливим.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, з метою усунення порушення законодавства у сфері закупівель Замовником тендер відмінено, тобто порушення Замовником усунуто у повному обсязі. Замовник зобовязується ретельніше досліджувати тендерну пропозицію учасників та не допускати подібних порушень в майбутньому.

2020-12-11 16:46:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником тендер відмінено

2020-12-14 11:06:39

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "РАСАВА" 5 284 008,00
UAH з ПДВ
5 244 008,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Номекс 6 776 410,80
UAH з ПДВ
6 776 410,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 16:44
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:43
ЛИСТИ - згода.pdf
19 листопада 2020 16:42
Робітники.pdf
13 листопада 2020 22:24
Електронний підпис
13 листопада 2020 22:23
Тендерна пропозиція.pdf
13 листопада 2020 22:23
Працівники.pdf
13 листопада 2020 22:23
МТБ.pdf
13 листопада 2020 22:23
Кошторис 3.pdf
13 листопада 2020 22:23
Кошторис 2.pdf
13 листопада 2020 22:23
Кошторис 1.pdf
13 листопада 2020 22:23
Інші документи.pdf
13 листопада 2020 22:23
Графік викон роб.pdf
13 листопада 2020 22:23
Аналогічний договір.pdf
13 листопада 2020 22:23
183.imd

Публічні документи

13 листопада 2020 17:09
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:04
Статут та Опис.pdf
13 листопада 2020 17:04
Статут оригінал.pdf
13 листопада 2020 17:04
Повновпження директор.pdf
13 листопада 2020 17:04
Ліцензія.pdf
13 листопада 2020 17:04
Кошторис.rar
13 листопада 2020 17:04
завірений проект-договору.pdf
13 листопада 2020 17:04
довідки Пумб.pdf
13 листопада 2020 17:04
довідки Приватбанк.pdf
13 листопада 2020 17:04
Декларація відповідності.pdf
13 листопада 2020 17:04
33 спортзал 5.imd
13 листопада 2020 17:04
26.лист-згода карантин.pdf
13 листопада 2020 17:04
23.лист не змінення договору.pdf
13 листопада 2020 17:04
22.довідка ст.31.pdf
13 листопада 2020 17:04
21.довідка про відходи.pdf
13 листопада 2020 17:04
21. календарний графік.pdf
13 листопада 2020 17:04
20. субпідряд.pdf
13 листопада 2020 17:04
18. гарантійний термін.pdf
13 листопада 2020 17:04
17.гар.лист договірна ціна.pdf
13 листопада 2020 17:04
16.гар.лист ДБН_ ДСТУ.pdf
13 листопада 2020 17:04
15. відсутність підстав ст.17.pdf
13 листопада 2020 17:04
14.лист-згода ст. 17.pdf
13 листопада 2020 17:04
13.1 посвідчення ОП Петков.pdf
13 листопада 2020 17:04
11.4. ЦПД Терехов С.pdf
13 листопада 2020 17:04
11.3. ЦПД Костюк Д.pdf
13 листопада 2020 17:04
11.2. ЦПД Плахота А.pdf
13 листопада 2020 17:04
9.6.договір оренди складу.pdf
13 листопада 2020 17:04
11.1. ЦПД Плахота О.pdf
13 листопада 2020 17:04
9.4. надання послуг Бастіон.pdf
13 листопада 2020 17:04
9.3. оренда Гладкий.pdf
13 листопада 2020 17:04
10. довідка ремонт машин.pdf
13 листопада 2020 17:04
9.2. оренда Газбуд.pdf
13 листопада 2020 17:04
9.1. надання послуг Азот.pdf
13 листопада 2020 17:04
9 довідка мтб.pdf
13 листопада 2020 17:04
8.4. Акт 2 ДНЗ 29.pdf
13 листопада 2020 17:04
8.3. Акт 1 ДНЗ 29.pdf
13 листопада 2020 17:04
8.2. Договір ДНЗ 29.pdf
13 листопада 2020 17:04
8.1.Відгук днз 29.pdf
13 листопада 2020 17:04
8. довідка досвід.pdf
13 листопада 2020 17:04
5.пояснення ст.44.pdf
13 листопада 2020 17:04
4. уповноважена особа.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "РАСАВА"

ПП Номекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФІРМА "РАСАВА"
#22810254
Відхилено 5 244 008,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 15:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2020 18:03
ПП Номекс
#32940648
Рішення скасоване 6 776 410,80
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 15:24
ПП Номекс
#32940648
Відхилено 6 776 410,80
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 15:58

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей/посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності/перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1.5.1.2. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає: довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан у розрізі транспортних засобів, нерухомого майна, обладнання, іншої матеріально-технічної бази. Учасник ТОВ "ФІРМА РАСАВА" надавав довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт без зазначення кількості та відомостей про технічний стан, що суперечить умовам тендерної документації 2.5.1.3.На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених у технічному завданні (Додаток 1). Довідка має бути складена із зазначенням 1) посади; 2) ПІБ працівника 3) умов праці (тимчасово/на постійній основі); 4) стажу роботи за фахом; 5) досвіду роботи на займаній посаді (років). Перелік обов’язкових працівників для виконання робіт згідно з технічним завданням: - монтажник будівельник (не меньше двох осіб); - покрівельник рулонних покрівел; - верхолаз. Додатками до довідки є: документальне підтвердження трудових відносин, а саме копії розпорядчих документів про призначення на посаду працівників учасника та/або копій інших документів (наприклад трудових договорів, цивільно-правових договорів,тощо) листи-згоди про поширення персональних даних, працівників копії документів яких на підтвердження трудових відносин надаються у складі тендерної пропозиції. Учасник ТОВ "ФІРМА РАСАВА" у складі документів тендерної пропозиції надав: Довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікайії, які мають необхідні знання та досвід в якій відсутній обов’язковий перелік працівників для виконання робіт, а саме монтажник будівельник (не менше двох осіб) та верхолаз. Також учасник ТОВ "ФІРМА РАСАВА" всупереч вимогам тендерної документації не надав листи-згоди про поширення персональних даних, працівників копії документів яких на підтвердження трудових відносин надаються у складі тендерної пропозиції. На усунення даних невідповідностей просимо надати: На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівл-і довідку яка відповідає умовам тендерної документації, на підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідку з переліком обов’язкових працівників для виконання робіт зазначених у тендерній документації та зазначити досвід роботи на займаній посаді, згоди суб’єктів персональних даних, що адресовані замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю; Звертаємо увагу, що надання учасником інформації та/або документів з виправленими невідповідностями не має суперечити частині 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

20 листопада 2020 15:47
Електронний підпис
20 листопада 2020 15:45
Протокольне рішення
16 листопада 2020 13:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 листопада 2020 15:57
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:53
Протокольне рішення
26 листопада 2020 15:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
26 листопада 2020 15:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі