Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Склопакет та двері
Очікувана вартість
1 885 916,67 UAH
UA-2020-10-29-004785-b 0a4c0fe8ded94328ac68a4baa096eaf3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергийчук Оксана Викторовна

(044) 281-78-81 o.serhiichuk@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Сергийчук Оксана Викторовна
(044) 281-78-81
o.serhiichuk@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 25 листопада 2020 12:46
Очікувана вартість: 1 885 916,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 56577 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Детальний опис наведено в Додатку 1 Тендерної документації (додається)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт.
Двері двостворчаті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, вулиця Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
3 шт.
Двері в приміщення для паління
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
16 шт.
Двері в кабіни паспортного контролю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет трапеція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет трапеція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет трапеція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
2 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
2 шт.
Автоматичні двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
1 шт.
Автоматичні двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
1 шт.
Скло триплекс (козирок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет стулки автоматичних дверей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за Товар: Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після отримання від Постачальника рахунку-фактури виставленого на підставі письмової заявки від Замовника, перераховує на поточний рахунок Постачальника попередню оплату у розмірі 50% від загальної ціни Товару. Постачальник надає рахунок-фактуру відповідно до письмової заявки Замовника. Датою перерахування вважається день перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Інші умови: 1. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську або на російську мову. Умови стосовно перекладу зазначено в Розділі «Загальні положення» Тендерної документації. 2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозиції зазначено в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Аванс 15 Календарні 50
Iнша подія 50% від загальної ціни Товару Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на фактично поставлений Товар. Оплата за Послуги: Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акта наданих послуг перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично наданих Послуг Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 14:37
Перелік змін до ТД_від 13.11.2020.doc
13 листопада 2020 14:37
Тендерна документація від 13.11.2020_редакція 02.doc
29 жовтня 2020 16:52
Тендерна документація від 28.10.2020_редакція 01.doc
13 листопада 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 14:37
Перелік змін до ТД_від 13.11.2020.doc
13 листопада 2020 14:37
Тендерна документація від 13.11.2020_редакція 02.doc
29 жовтня 2020 16:52
Тендерна документація від 28.10.2020_редакція 01.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови закупівлі товару
Дата подання: 05 листопада 2020 12:15
Дата відповіді: 06 листопада 2020 15:01
Доброго дня! Наша компанія зацікавлена взяти участь у тендері склопакет та двері, код ДК 021:2015 - 44220000-8 - Столярні вироби. Для нас є можливим подання тендерної пропозиції за умови можливої передоплати 50% від загальної вартості закупівлі товару на виконання умов поставки товару та послуг демонтажу, монтажу. Чи можливо розглянути нашу пропозицію за умови передоплати 50% від загальної вартості товару? З повагою, Директор ТОВ "Фастех Сістем" Сергій Безкоровайний
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Ваше запитання за своєю суттю не є зверненням роз'ясненнями щодо тендерної документації та умови оплати, зазначені в тендерній документації, не порушують вимог законодавства, також, неможливо вважати умови оплати, зазначені в тендерній документації, дискримінаційними з огляду на той факт, що запитання не містить в собі доказів неможливості Учасника їх дотриматись. За своєю суттю Ваше запитання є пропозицією про зміну.
Тому вважаємо за необхідне повідомити Вас, що з метою задоволення попиту учасників, які бажають прийняти участь в процедурі закупівлі, замовником вивчається можливість здійснення оплати на умовах попередньої оплати. Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів.
З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої пропозиції, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації стосовно здійснення оплати на умовах попередньої оплати з викладенням в проекті договору прийнятних для аеропорту умов. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом. Не оприлюднення змін до кінцевого строку подання тендерних пропозицій свідчитиме про неможливість прийняти пропозицію про зміну умов оплати.
Відповідно до ч. 7 ст. 179 Господарського кодексу України (далі – ГКУ): Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених ГКУ, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Так, згідно положень Цивільного кодексу України:
відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ч. 1 ст. 627);
покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару (ч. 1 ст. 692).
Так, відповідно до політики ДП МА «Бориспіль» в частині взаєморозрахунків з контрагентами та з метою забезпечення дотримання інтересів останнього при закупівлі товарів, робіт та послуг у ДП МА «Бориспіль» передбачено здійснення оплати за Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару, оплати за Послуги протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих Послуг.
Дані умови були прийняті з метою захисту інтересів державного підприємства, насамперед, забезпечення своєчасності платежів за отримані товари/послуги.
Дані умови є обґрунтованими та жодним чином не порушують вимоги чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 1 792 900,00
UAH
1 783 400,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТЕХ СІСТЕМ" 1 885 916,67
UAH
1 783 470,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМТЕКС ЛТД" 1 885 916,67
UAH
1 829 336,67
UAH
Документи

Публічні документи

28 листопада 2020 11:44
Електронний підпис
28 листопада 2020 10:59
P13.Фінзвітність за 2019 рiк.pdf
24 листопада 2020 11:33
Електронний підпис
24 листопада 2020 11:25
018.Відомості про учасника.pdf
24 листопада 2020 11:25
013.Сертифікат ДСТУ ISO 9001 2015.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 10:01
Електронний підпис
24 листопада 2020 09:44
Статут.pdf
24 листопада 2020 09:44
банк.ліцензія.7z
24 листопада 2020 09:44
Фiнансова_звiтнiсть.pdf
24 листопада 2020 09:44
Рiшення_учасника.pdf
24 листопада 2020 09:44
Опис_документiв.pdf
24 листопада 2020 09:44
наказ.7z
24 листопада 2020 09:44
Довiдка_про_вiдповiднiсть.pdf
24 листопада 2020 09:44
GuaranteeKredobank201118_145.pdf
24 листопада 2020 09:44
Довідка_про_згоду.pdf
24 листопада 2020 09:44
ВИТЯГ_ПДВ.pdf
24 листопада 2020 09:44
GuaranteeKredobank201118_145.7z
24 листопада 2020 09:44
статут.7z
24 листопада 2020 09:44
ВІДОМОСТІ_ЄДРПОУ.pdf
24 листопада 2020 09:44
Договір_автовишка.pdf
24 листопада 2020 09:44
Довідка_про_обладнання.pdf
24 листопада 2020 09:44
Договір_маніпулятор.pdf
24 листопада 2020 09:44
Протокол.pdf
24 листопада 2020 09:44
Фiнансова_звiтнiсть_на01.10.2020.pdf
24 листопада 2020 09:44
Наказ_про_призначення.pdf
24 листопада 2020 09:43
Дозвiл.pdf
24 листопада 2020 09:43
Декларація.pdf
24 листопада 2020 09:43
Довiдка_МВС.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 10:42
Електронний підпис
24 листопада 2020 10:41
Статут Амтекс.pdf
24 листопада 2020 10:41
Рішення_про_участь.pdf
24 листопада 2020 10:41
Протокол Амтекс.pdf
24 листопада 2020 10:41
Витяг ПДВ.pdf
24 листопада 2020 10:41
Виписка Амтекс.pdf
24 листопада 2020 10:41
Наказ Амтекс.pdf
24 листопада 2020 10:41
Довідка учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"

ТОВ "ФАСТЕХ СІСТЕМ"

ТОВ "АМТЕКС ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
#37696239
Очікує рішення 1 783 400,00
UAH
25 листопада 2020 13:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2020 12:27

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ Про усунення невідповідностей Дійсним повідомляємо, що ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасником якої є ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» (далі – Учасник). Інформація про предмет закупівлі: «Склопакет та двері, код ДК 021:2015 - 44220000-8 - Столярні вироби». Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-10-29-004785-b. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 13.11.2020 №15-03-308 (редакція 02) (далі також – Тендерна документація). Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником надано документ «Лист про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Вих. № 10199/Т-20 від 24.11.2020 р., в якому не зазначена наступна інформація: - наявність (власного або залученого) автомобілю з маніпулятором з вильотом стріли до 18 метрів в кількості не менше 1 (одного) (Учасником зазначено до 20 метрів); - найменування, модель (марку) або таке інше подібне автовишки з вильотом стріли до 50 метрів. 2) На підтвердження наявності залучених машин, механізмів та техніки надано: - договір оренди обладнання №23/11/1 від 23.11.2020 року без Акту про приймання/передачу та надано не всі додатки до вищенаведеного договору; - договір про надання послуг № 23/11/20 від 23.11.2020 року який не підтверджує, що він стосується саме тих машин, механізмів та техніки, яка зазначена в листі Вих. № 10199/Т-20 від 24.11.2020 р. 3) Учасником не надано інформацію про фінансову спроможність та не надано підтверджуючі документи. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) частина 2.2 підпункту 2 пункту 1 розділу «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» ДОДАТКУ 2 Тендерної документації; 2) частина 2.2 підпункту 2 пункту 1 розділу «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» ДОДАТКУ 2 Тендерної документації; 3) підпункт 3 пункту 1 розділу «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» ДОДАТКУ 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель): 1) лист про наявність у Учасника (власних або залучених) машин, механізмів та техніки, а саме: - автомобіль з маніпулятором з вильотом стріли до 18 метрів в кількості не менше 1 (одного), - автовишка з вильотом стріли до 50 метрів в кількості не менше 1 (одного). В листі зазначити інформацію про: - автомобіль з маніпулятором з вильотом стріли до 18 метрів в кількості не менше 1 (одного): найменування, модель (марку) або таке інше подібне та кількість машин, механізмів та техніки, - належність машин, механізмів та техніки (зазначити «власні» чи «залучені»» (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо), яка залучається до надання Послуг. У випадку залучених – зазначити правові підстави, на яких Учасник залучає машини, механізми та техніку; - автовишка з вильотом стріли до 50 метрів в кількості не менше 1 (одного): найменування, модель (марку) або таке інше подібне та кількість машин, механізмів та техніки, - належність машин, механізмів та техніки (зазначити «власні» чи «залучені»» (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо), яка залучається до надання Послуг. У випадку залучених – зазначити правові підстави, на яких Учасник залучає машини, механізми та техніку. 2) Акт про приймання/передачу та всі додатки до договору №23/11/1 від 23.11.2020 року та діючий на кінцевий строк подання тендерної пропозиції або договір оренди, або договір про надання послуг тощо з усіма додатками, передбаченими таким договором та які є його невід’ємною частиною, а також для орендованих Акт про приймання / передачу або таке інше, на автомобіль з маніпулятором з вильотом стріли до 18 метрів та автовишки з вильотом стріли до 50 метрів. 3) Інформацію про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. ПОКАЗНИК фінансової спроможності учасника: річний дохід (виручка) (за даними останньої річної звітності) у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмету закупівлі. коефіцієнт поточної ліквідності (покриття) (нормативним значенням для показника є > 1 ). Звітним періодом для показника 1 вважається останній звітний рік , а для показника 2 останній звітній квартал. На підтвердження вищенаведеної інформації необхідно надати: Звіт про фінансовий стан (Баланс) (за останній звітний рік та останній звітний квартал) з підтвердженням до надання до органів статистики або ДПІ; Звіт про фінансові результати (за останній звітний рік та останній звітний квартал) з підтвердженням до надання до органів статистики або ДПІ. Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації від 13.11.2020 №15-03-308 (редакція 02). Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

25 листопада 2020 13:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 16:19
Кінець періоду оскарження: 13 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 13 грудня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити тендер «Склопакет та двері, код ДК 021:2015 - 44220000-8 - Столярні вироби» на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Документи:
02 грудня 2020 16:19
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:16
Протокол розгляду (скасування).pdf