Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Склопакет та двері
Очікувана вартість
1 885 916,67 UAH
UA-2020-10-29-004785-b ● 0a4c0fe8ded94328ac68a4baa096eaf3
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Вебсайт: | http://www.kbp.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Сергийчук Оксана Викторовна (044) 281-78-81 o.serhiichuk@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2020 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2020 12:46 |
Очікувана вартість: | 1 885 916,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 56577 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Детальний опис наведено в Додатку 1 Тендерної документації (додається)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт.
Двері двостворчаті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, вулиця Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
3 шт.
Двері в приміщення для паління
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
16 шт.
Двері в кабіни паспортного контролю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет трапеція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет трапеція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет трапеція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
2 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
2 шт.
Автоматичні двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
1 шт.
Автоматичні двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
1 шт.
Скло триплекс (козирок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 шт.
Склопакет стулки автоматичних дверей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспыльський район, вулиця Бориспыль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за Товар: Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після отримання від Постачальника рахунку-фактури виставленого на підставі письмової заявки від Замовника, перераховує на поточний рахунок Постачальника попередню оплату у розмірі 50% від загальної ціни Товару. Постачальник надає рахунок-фактуру відповідно до письмової заявки Замовника. Датою перерахування вважається день перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Інші умови: 1. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську або на російську мову. Умови стосовно перекладу зазначено в Розділі «Загальні положення» Тендерної документації. 2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозиції зазначено в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. | Аванс | 15 | Календарні | 50 |
Iнша подія | 50% від загальної ціни Товару Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на фактично поставлений Товар. Оплата за Послуги: Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акта наданих послуг перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично наданих Послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2020 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2020 14:37 |
Перелік змін до ТД_від 13.11.2020.doc | |
13 листопада 2020 14:37 |
Тендерна документація від 13.11.2020_редакція 02.doc | |
29 жовтня 2020 16:52 |
Тендерна документація від 28.10.2020_редакція 01.doc |
13 листопада 2020 14:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 листопада 2020 14:37 |
Перелік змін до ТД_від 13.11.2020.doc
|
|||
13 листопада 2020 14:37 |
Тендерна документація від 13.11.2020_редакція 02.doc
|
|||
29 жовтня 2020 16:52 |
Тендерна документація від 28.10.2020_редакція 01.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови закупівлі товару
Дата подання: 05 листопада 2020 12:15
Дата відповіді: 06 листопада 2020 15:01
Доброго дня!
Наша компанія зацікавлена взяти участь у тендері склопакет та двері, код ДК 021:2015 - 44220000-8 - Столярні вироби. Для нас є можливим подання тендерної пропозиції за умови можливої передоплати 50% від загальної вартості закупівлі товару на виконання умов поставки товару та послуг демонтажу, монтажу.
Чи можливо розглянути нашу пропозицію за умови передоплати 50% від загальної вартості товару?
З повагою,
Директор ТОВ "Фастех Сістем"
Сергій Безкоровайний
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Ваше запитання за своєю суттю не є зверненням роз'ясненнями щодо тендерної документації та умови оплати, зазначені в тендерній документації, не порушують вимог законодавства, також, неможливо вважати умови оплати, зазначені в тендерній документації, дискримінаційними з огляду на той факт, що запитання не містить в собі доказів неможливості Учасника їх дотриматись. За своєю суттю Ваше запитання є пропозицією про зміну.
Тому вважаємо за необхідне повідомити Вас, що з метою задоволення попиту учасників, які бажають прийняти участь в процедурі закупівлі, замовником вивчається можливість здійснення оплати на умовах попередньої оплати. Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів.
З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої пропозиції, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації стосовно здійснення оплати на умовах попередньої оплати з викладенням в проекті договору прийнятних для аеропорту умов. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом. Не оприлюднення змін до кінцевого строку подання тендерних пропозицій свідчитиме про неможливість прийняти пропозицію про зміну умов оплати.
Відповідно до ч. 7 ст. 179 Господарського кодексу України (далі – ГКУ): Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених ГКУ, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Так, згідно положень Цивільного кодексу України:
відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ч. 1 ст. 627);
покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару (ч. 1 ст. 692).
Так, відповідно до політики ДП МА «Бориспіль» в частині взаєморозрахунків з контрагентами та з метою забезпечення дотримання інтересів останнього при закупівлі товарів, робіт та послуг у ДП МА «Бориспіль» передбачено здійснення оплати за Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару, оплати за Послуги протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих Послуг.
Дані умови були прийняті з метою захисту інтересів державного підприємства, насамперед, забезпечення своєчасності платежів за отримані товари/послуги.
Дані умови є обґрунтованими та жодним чином не порушують вимоги чинного законодавства.
Відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Ваше запитання за своєю суттю не є зверненням роз'ясненнями щодо тендерної документації та умови оплати, зазначені в тендерній документації, не порушують вимог законодавства, також, неможливо вважати умови оплати, зазначені в тендерній документації, дискримінаційними з огляду на той факт, що запитання не містить в собі доказів неможливості Учасника їх дотриматись. За своєю суттю Ваше запитання є пропозицією про зміну.
Тому вважаємо за необхідне повідомити Вас, що з метою задоволення попиту учасників, які бажають прийняти участь в процедурі закупівлі, замовником вивчається можливість здійснення оплати на умовах попередньої оплати. Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів.
З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої пропозиції, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації стосовно здійснення оплати на умовах попередньої оплати з викладенням в проекті договору прийнятних для аеропорту умов. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом. Не оприлюднення змін до кінцевого строку подання тендерних пропозицій свідчитиме про неможливість прийняти пропозицію про зміну умов оплати.
Відповідно до ч. 7 ст. 179 Господарського кодексу України (далі – ГКУ): Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених ГКУ, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Так, згідно положень Цивільного кодексу України:
відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ч. 1 ст. 627);
покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару (ч. 1 ст. 692).
Так, відповідно до політики ДП МА «Бориспіль» в частині взаєморозрахунків з контрагентами та з метою забезпечення дотримання інтересів останнього при закупівлі товарів, робіт та послуг у ДП МА «Бориспіль» передбачено здійснення оплати за Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару, оплати за Послуги протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих Послуг.
Дані умови були прийняті з метою захисту інтересів державного підприємства, насамперед, забезпечення своєчасності платежів за отримані товари/послуги.
Дані умови є обґрунтованими та жодним чином не порушують вимоги чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" |
1 792 900,00
UAH
|
1 783 400,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТЕХ СІСТЕМ" |
1 885 916,67
UAH
|
1 783 470,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМТЕКС ЛТД" |
1 885 916,67
UAH
|
1 829 336,67
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" #37696239 |
Очікує рішення |
1 783 400,00
UAH
|
25 листопада 2020 13:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2020 12:27
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2020 16:19 |
Кінець періоду оскарження: | 13 грудня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 13 грудня 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити тендер «Склопакет та двері, код ДК 021:2015 - 44220000-8 - Столярні вироби» на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. |
Документи:
02 грудня 2020 16:19
|
Електронний підпис |
02 грудня 2020 16:16
|
Протокол розгляду (скасування).pdf |