Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху та фасадів Якушинецької середньої загальноосвітньої школи 1-3 ступенів - гімназії по вул. Богдана Хмельницького, 60 в с. Якушинці Вінницького району Вінницької області
Очікувана вартість
273 089,50 UAH
UA-2020-10-29-004284-b 7a123c4be66743e095a0c16c9f9292b5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Людмила Петрівна

380964328592
ludmila.moroz2702@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Якушинецька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04330021
Місцезнаходження: 23222, Україна , Вінницька обл., с.Якушинці, вул.Новоселів, 1
Контактна особа: Мороз Людмила Петрівна
380964328592,
ludmila.moroz2702@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху та фасадів Якушинецької середньої загальноосвітньої школи 1-3 ступенів - гімназії по вул. Богдана Хмельницького, 60 в с. Якушинці Вінницького району Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно п5ч7ст3 ЗУ "Про публічні закупівлі" Закон не застосовується у випадку, якщо замовники, визначені у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, здійснюють закупівлю після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника . Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна кількість робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

29 жовтня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Енергоагроімпекс"
#13326341
Переможець 273 089,50
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 16:26

Документи

29 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 16:29
371.pdf укладений
29 жовтня 2020 16:29