Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Рушники паперові)
Очікувана вартість
93 808,00 UAH
UA-2020-10-29-004245-c c5e9c9562a9940989687bcd046cbdd06
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моспанова Ольга

+380933968740
+380432536098
dnz_1vinnitsa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №1 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 35662213
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Миколи Амосова, 48А
Контактна особа: Моспанова Ольга
+380933968740,+380432536098
dnz_1vinnitsa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 10 листопада 2020 15:27
Очікувана вартість: 93 808,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 938,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Мова підготовки пропозиції: українська. Місце знаходження: 21036, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Миколи Амосова, будинок 48А. Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".Вид закупівлі: відповідно до абз.3 п.5 ч.2 ст.4 ЗУ "Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5863 упаковка
ДК 021:2015:33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Рушники паперові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Миколи Амосова, 48 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата після події: поставка товару. Тип оплати: післяоплата. Розмір оплати: 100%. Період (днів): 30 (календарні). Місцезнаходження замовника:21036, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Миколи Амосова, будинок 48А. Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1)Рушники паперові – код ДК 021:2015 – 33763000-6 - Паперові рушники для рук. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 12:41
5. Додаток 4 - Проект договору про закупівлю.docx
29 жовтня 2020 12:41
4. Додаток 3 - Лист-згода.docx
29 жовтня 2020 12:41
3. Додаток 2 - ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ».docx
29 жовтня 2020 12:41
2. Додаток 1 до Оголошення.docx
29 жовтня 2020 12:41
1. Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" 70 707,78
UAH з ПДВ
56 988,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 58 747,26
UAH з ПДВ
58 747,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 15:27
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:26
витяг (2).pdf
06 листопада 2020 15:26
Статут.pdf
06 листопада 2020 15:26
справка з банку.pdf
06 листопада 2020 15:26
сертифікат якості.pdf
06 листопада 2020 15:26
сертифікат відповідності.pdf
06 листопада 2020 15:26
протокол зборів.pdf
06 листопада 2020 15:26
паспорт Курчавов Д..С..pdf
06 листопада 2020 15:26
опис.pdf
06 листопада 2020 15:26
Договір оренди2020+ акт.pdf
06 листопада 2020 15:26
витяг.pdf
06 листопада 2020 15:26
Виписка.pdf
06 листопада 2020 15:26
9.Наказ про призначення.pdf
06 листопада 2020 15:26
технічна частина.pdf
06 листопада 2020 15:26
Довідка довкілля.pdf
06 листопада 2020 15:26
гарантійний лист.pdf
06 листопада 2020 15:26
Гарантійний лист що ціни.pdf
06 листопада 2020 15:26
цінова пропозиція.pdf
06 листопада 2020 15:26
Погоджений проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"
#40840299
Очікує рішення 56 988,36
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 15:48

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 листопада 2020 16:56
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: з підстави, що передбачена згідно з ч. 17 п.2 ст. 14 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
12 листопада 2020 16:56
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:52
протокол скасування.pdf