Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стільці конвеєра 1Л-800Д для потреб ВП "Шахта"Лісова" ДП "Львіввугілля".
Chairs of the 1L-800D conveyor for the needs of SE "Lisova Mine" of SE "Lvivugol".
Chairs of the 1L-800D conveyor for the needs of SE "Lisova Mine" of SE "Lvivugol".
Очікувана вартість
5 548 800,00 UAH
UA-2020-10-29-003697-b ● 27dabc17108e4668b44ee0ba6e69b4c0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Львіввугілля" |
Код ЄДРПОУ: | 32323256 |
Місцезнаходження: | 80000, Україна , Львівська область обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
Контактна особа: |
Моденко Андрій 380672150077 Modenko.A@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Моденко Андрій Анатолійович 380672150077 modenko.a@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State enterprise Lvivvughiliya |
National ID: | 32323256 |
Contact point: |
Modenko Andrew 380672150077 Modenko.A@ukr.net |
Additional contacts: |
Modenko Andrey Anatolyevich 380672150077 modenko.a@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2020 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 05 січня 2021 11:28 |
Очікувана вартість: | 5 548 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 744,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 29 жовтня 2020 15:04 |
Enquiries until: | 20 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 листопада 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 5 548 800 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 27 744 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Scope of the procurement
Усі документи тендерної пропозиції, що складаються безпосередньо учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям які в оригіналі викладені російською мовою не потребують перекладу на українську мову.
У разі надання інших документів (документи, що не складені безпосередньо учасником) складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Розгорнути
Згорнути
У разі надання інших документів (документи, що не складені безпосередньо учасником) складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
All documents of the tender offer, drawn up directly by the participants-residents of Ukraine, are presented in Ukrainian. At the same time, design, technical documentation, as well as documents confirming the compliance of the participant of the procurement procedure with the qualification criteria which are originally stated in Russian do not require translation into Ukrainian.
In case of providing other documents (documents not drawn up directly by the participant) drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in accordance with Ukrainian legislation. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Tender proposals prepared by non-resident Participants of Ukraine may be presented in another language, and must have a certified translation into Ukrainian. In case of any divergence with the original text, the Ukrainian text shall prevail.
Розгорнути
Згорнути
In case of providing other documents (documents not drawn up directly by the participant) drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in accordance with Ukrainian legislation. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Tender proposals prepared by non-resident Participants of Ukraine may be presented in another language, and must have a certified translation into Ukrainian. In case of any divergence with the original text, the Ukrainian text shall prevail.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
578 штуки
Стільці конвеєра 1Л-800Д для потреб ВП "Шахта"Лісова" ДП "Львіввугілля".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80086, Україна, Львівська область, с. Сілець, присілок Паранька, 210а, ВП «Шахта «Лісова», ДП «Львіввугілля»
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Chairs of the 1L-800D conveyor for the needs of SE "Lisova Mine" of SE "Lvivugol".
CPV: 42410000-3
Період постачання:
з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Стільці конвеєра 1Л-800Д для потреб ВП "Шахта"Лісова" ДП "Львіввугілля". Умови оплати – оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту отримання замовленої Замовником партії товару. Джерело фінансування - Кошти підприємства. Усі документи тендерної пропозиції, що складаються безпосередньо учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям які в оригіналі викладені російською мовою не потребують перекладу на українську мову. У разі надання інших документів (документи, що не складені безпосередньо учасником) складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-29-003697-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Завод"Рукав-ГСТ", Код ЄДРПОУ:36307933
Дата подання: 30 грудня 2020 09:19
Питання до замовнка
відхилення здійснено з порушенням вимог чинного Законодавства і умов Тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 грудня 2020 18:26
Відхилення здійснено з порушенням вимог чинного Законодавства і умов Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-10-29-003697-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Завод"Рукав-ГСТ", Код ЄДРПОУ:36307933
Дата подання: 30 грудня 2020 09:24
Питання до замовника
відхилення здійснено з порушенням вимог чинного Законодавства і умов Тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 грудня 2020 18:29
відхилення здійснено з дотриманням вимог чинного Законодавства і умов Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-10-29-003697-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "АЗОВКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:31600918
Дата подання: 30 грудня 2020 09:34
Вимога
Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону "Про публічні закупівлі" Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Надання аналогічного договору належить до кваліфікаційних документів, одже Замовник повинен був виставити вимогу Учаснику на виправлення помилок.
Вимагаємо Замовника надати можливість виправлення кваліфікаційних помилок. У випадку відмови нами буде подана скарга до АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Надання аналогічного договору належить до кваліфікаційних документів, одже Замовник повинен був виставити вимогу Учаснику на виправлення помилок.
Вимагаємо Замовника надати можливість виправлення кваліфікаційних помилок. У випадку відмови нами буде подана скарга до АМКУ
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 грудня 2020 18:28
відхилення здійснено з дотриманням вимог чинного Законодавства і умов Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-10-29-003697-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "АЗОВКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:31600918
Дата подання: 30 грудня 2020 19:32
Вимога № 2
Учасник ПрАТ "Азовкабель" зазначає, що у протоколі -відповіді Замовника № 461 від 30.12.2020 на раніше подану нами вимогу не отримано пояснення щодо причин не надання нам можливості виправити помилки у аналогічному договорі наданому до тендерної пропозиції. Зазначаємо, що помилка вказана Замовником є не суттєвою, та жодним чином не спотворює зміст виконання аналогічного договору. Проте якщо замовника не влаштовує данний договір ми в змозі надати інший. Для цього просимо задовільнити нашу вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 січня 2021 08:52
Так це не невідповідність, а надання замовнику недостовірної інформації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 грудня 2020
Найменування: | Державне підприємство "Львіввугілля" |
Код ЄДРПОУ: | 32323256 |
Місцезнаходження: | 80000, Україна, Львівська область обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПП фірма "Спецреммаш" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Завод"Рукав-ГСТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПрАТ "АЗОВКАБЕЛЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ПРЕС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2021 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" |
4 919 358,00
UAH з ПДВ
|
3 696 886,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП фірма "Спецреммаш" |
4 300 320,00
UAH з ПДВ
|
3 696 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ПРЕС" |
4 598 568,00
UAH з ПДВ
|
4 598 568,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" #41803243 |
Переможець |
3 696 886,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2021 11:10
|
Довідка про об'єктивні обставини затримки фінансування витрит по ДП Львіввугілля.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2021 11:09
|
Додаткова угода 1 до договору 19 від 17.12.2021 року.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2021 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 15:59
|
Договір 19 від 25 01 2021.pdf | укладений |
25 січня 2021 15:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На адресу уповноваженої особи Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору у відповідності до п. 4, ч. 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. зі змінами від 19.09.2019р. № 114-IX по причині затримки фінансування витрат замовника, без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Більш детальна інформація щодо доцільності укладання договору про закупівлю знаходиться у прикріпленому файлі. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 1 до договору № 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |