Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Стілець для вчителя
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2020-10-29-003443-b de655fa9356f48178e2dc6cc7bd4bc53
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зух Наталія Юріївна

+380414120605 kravchuk.yana@nvrda.zht.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти,культури та спорту Новоград-Волинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143117
Місцезнаходження: 11704, Україна , Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, Вулиця Гетьмана Сагайдачного, 47
Контактна особа: Зух Наталія Юріївна
+380414120605
kravchuk.yana@nvrda.zht.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2020 14:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 12:51
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Стілець для вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11706, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Гетьмана Сагайдачного, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Мова: українська. Критерія оцінки: ціна, питома вага критерію - 100%. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 14:53
Електронний цифровий підпис
29 жовтня 2020 14:40
ТД стілець.docx
29 жовтня 2020 14:40
додаток 8.doc
29 жовтня 2020 14:40
додаток 7.doc
29 жовтня 2020 14:40
додаток 6.doc
29 жовтня 2020 14:40
додаток 5.doc
29 жовтня 2020 14:40
додаток 4.docx
29 жовтня 2020 14:40
додаток 3.docx
29 жовтня 2020 14:40
додаток 2.doc
29 жовтня 2020 14:40
додаток 1.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 13:30
Кінець періоду оскарження: 14 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 14 листопада 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з ч.2 п. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме: виведення працівників із складу тендерного комітету та призначення уповноваженої особи.
Документи:
03 листопада 2020 13:30
Електронний цифровий підпис
03 листопада 2020 13:29
001.jpg

Актуальні тендери

До пошуку