Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-49 Васьковичі – Шепетівка на ділянці км 92+437 – км 98+577, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Overhaul of the public road of state importance R-49 Vaskovychi - Shepetivka on the section km 92 + 437 - km 98 + 577, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
261 972 422,80 UAH
UA-2020-10-29-002975-b 40d5bc2fc31c413783fa9d157b1fb908
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
National ID: 03451526
Contact point: Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 13:01
Очікувана вартість: 261 972 422,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 309 862,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1309862.11 UAH
Publication date: 29 жовтня 2020 13:53
Enquiries until: 20 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 26 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 листопада 2020 09:00

Information

Estimated total value: 261 972 423 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 309 862 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029. Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-49 Васьковичі – Шепетівка на ділянці км 92+437 – км 98+577, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Overhaul of the public road of state importance R-49 Vaskovychi - Shepetivka on the section km 92 + 437 - km 98 + 577, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 3 місяців. Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 16:32
Додаток 1- 5.doc
17 листопада 2020 15:18
ТД кап.ремонт Р-49 км 92+437 - км 98+577 зі змінами.pdf
17 листопада 2020 15:18
Додатки до ТД зі змінами.pdf
17 листопада 2020 15:18
Проект договору Р-49 км 92+437- км 98+577 зі змінами.doc
17 листопада 2020 15:17
перелік змін до ТД.pdf
29 жовтня 2020 14:06
Підсумкова відомість ресурсів Р-49 км 92+437 - км 98+577.rtf
29 жовтня 2020 14:05
Проект договору Р-49 км 92+437- км 98+577.doc
29 жовтня 2020 13:59
Додатки до ТД.pdf
29 жовтня 2020 13:56
ТД кап.ремонт Р-49 км 92+437 - км 98+577.pdf
19 листопада 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 16:32
Додаток 1- 5.doc
17 листопада 2020 15:18
ТД кап.ремонт Р-49 км 92+437 - км 98+577 зі змінами.pdf
17 листопада 2020 15:18
Додатки до ТД зі змінами.pdf
17 листопада 2020 15:18
Проект договору Р-49 км 92+437- км 98+577 зі змінами.doc
17 листопада 2020 15:17
перелік змін до ТД.pdf
29 жовтня 2020 14:06
Підсумкова відомість ресурсів Р-49 км 92+437 - км 98+577.rtf
29 жовтня 2020 14:05
Проект договору Р-49 км 92+437- км 98+577.doc
29 жовтня 2020 14:00
Проект договору Р-49 км 92+437- км 98+577.doc
29 жовтня 2020 13:59
Додатки до ТД.pdf
29 жовтня 2020 13:56
ТД кап.ремонт Р-49 км 92+437 - км 98+577.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 18 листопада 2020 16:14
Дата відповіді: 19 листопада 2020 16:33
Прохання надати додатки в форматі doc
Відповідь: Замовником розміщено додатково додатки до ТД в форматі doc.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-29-002975-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 13 листопада 2020 10:07
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Наше Товариство планує прийняти участь у процедурі закупівлі робіт: «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-49 Васьковичі – Шепетівка на ділянці км 92+437 – км 98+577, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (UA-2020-10-29-002975-b) проте під час підготовки тендерної пропозиції нами було виявлено дискримінаційні вимоги у тендерній документації, які штучно звужують коло потенційних Учасників та порушують наші права та законні інтереси.
Відповідно до умов тендерної документації вимагається документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Учасником з дискримінаційними умовами. Так п. 5 Додатку 3 до тендерної документації передбачає: «Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах. До одних з основних видів робіт відносяться:
нанесення горизонтальної розмітки: - холодним пластиком - 11 500 м; - з полімерної стрічки - 8 580 м;
Зауважимо, що існує багато різних методів виконання розмітки автомобільних доріг, а саме: фарбами та емалями, пластиками, спрей-пластиками холодного та гарячого нанесення, полімерними стрічками, готовими елементами тощо.
Звертаємо Вашу увагу, що вартість горизонтальної дорожньої розмітки саме з полімерних стрічок є дуже високою і перевищує вартість розмітки виконаною пластиками чи фарбою. Виконання розмітки «полімерною стрічкою» до сьогодні вимагалося вузьким колом Замовників та в основному, як експеримент, тобто досвід з виконання таких робіт може мати лише вузьке коло потенційних Учасників.
Замовником встановлюються дискримінаційні умови у тендерній документації, що може свідчити про зловживання становищем з метою подальшого обрання конкретного переможця, що грубо суперечить діючому законодавству України та порушує наші права, як потенційного Учасника.
Зважаючи на вище вказане Вимагаємо:
- У зв’язку з тим, що ДСТУ не передбачено обов’язкове використання полімерних стрічок при виконанні горизонтальної розмітки, замінити цю вимогу на інший метод виконання горизонтальної дорожньої розмітки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 листопада 2020 15:33
Замовником внесено відповідні зміни до ТД

Документи

17 листопада 2020 15:31
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 грудня 2020
UA-2020-10-29-002975-b40d5bc2fc31c413783fa9d157b1fb908
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2020 11:56
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2020 12:00

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт: - в гр. 4 п. 1 та з п. 4 по п. 6 не вказано спеціальність працівників; - в гр. 4 п. 5 – не вказана освіта працівника. 2) В довідці про лабораторію учасника не вказано перелік спроможностей виконати за предметом закупівлі роботи. 3) Аналогічний договір № 51-06/18 від 26.06.2018 р. надано не в повному обсязі (відсутня дод. угода №5). ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Згідно пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням: Таблиця 3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/спе-ціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємстві, (роки)* Штатний/ цивільно-правова угода Примітка Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв) 2) Згідно вимог п. 3 додатку 3 до ТД, Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні)/вимірювальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності випробувальної(-их)/вимірювальної (-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі щодо наявності власної або залученої випробувальної (-их)/вимірювальної(-их) дорожньої(-их) лабораторії(-й) для проведення вхідного та операційного контролю із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг. 3) Згідно вимог п. 5 додатку 3 до ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за наведеною формою (Таблиця 4 - Інформація про виконання аналогічного(их) договору(ів)). Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці 4. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - копію(ї) акта(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копію(ї) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачених аналогічним(-и) договором(-ами); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - на виконання вимог пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати оновлену довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт; - на виконання вимог п. 3 додатку 3 до ТД, необхідно надати довідку в довільній формі щодо наявності власної або залученої випробувальної(-их)/вимірювальної(-их) дорожньої(-их) лабораторії(-й) для проведення вхідного та операційного контролю із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - на виконання вимог п. 5 додатку 3 до ТД, необхідно надати копiю аналогічного договору № 51-06/18 від 26.06.2018 р. з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору.

Документи

30 листопада 2020 09:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 грудня 2020 17:54
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:54
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:50
3. Договір 51-06_18_ch2.pdf
03 грудня 2020 17:50
3.1 Договір 51-06_18_ch1.pdf
29 листопада 2020 17:22
Електронний підпис
29 листопада 2020 17:22
Електронний підпис
29 листопада 2020 17:21
Реєстр.pdf
29 листопада 2020 17:14
Електронний підпис
29 листопада 2020 17:14
Електронний підпис
29 листопада 2020 16:50
9.1 Договір надання послуг.pdf
29 листопада 2020 16:50
18 Фінансова звітність.pdf
29 листопада 2020 16:49
16. Проект договору.pdf
29 листопада 2020 16:49
9.2 Свідоцтва на техніку.7z
29 листопада 2020 16:49
12.1 ISO.pdf
29 листопада 2020 16:49
7.3 Дорожні робітники.pdf
29 листопада 2020 16:49
10.1 Антикорупційна програма.pdf
29 листопада 2020 16:49
7.2 Машиністи.pdf
29 листопада 2020 16:49
6.4 Ліцензія.pdf
29 листопада 2020 16:49
4. Інформація АБЗ.pdf
29 листопада 2020 16:49
2.1.2. Договір 51-06_18_ch2.pdf
29 листопада 2020 16:49
2.1.1. Договір 51-06_18_ch1.pdf
29 листопада 2020 16:49
Реєстр.pdf
29 листопада 2020 16:49
Виписка 1 309 862,11 грн.pdf
29 листопада 2020 16:49
14. Довідки щодо лабораторії.pdf
29 листопада 2020 16:49
15. Лист-згода.pdf
29 листопада 2020 16:49
12. Лист із кодом.pdf
29 листопада 2020 16:49
10. Стаття 17 Закону.pdf
29 листопада 2020 16:49
8. Заходи довкілля.pdf
29 листопада 2020 16:49
6.2 ВИТЯГ ЄДР.pdf
29 листопада 2020 16:49
6. Інформація про учасника.pdf
29 листопада 2020 16:49
5 Транспортна схема.pdf
29 листопада 2020 16:49
1. Тендерна пропозиція.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) учасника, в гр. 3 п. 49 не вказано рік випуску ще однієї установки (2020р.). 2) В довідці про кваліфікацію і досвід працівників субпідрядника в гр. 4 п. 1, п. 2 не вказано спеціальність. 3) Довідка про кваліфікацію і досвід працівників субпідрядника не засвідчена згідно вимог ТД. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Згідно пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва Марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. 2) Згідно вимог розділу III част. 8 ТД, у разі залучення до виконання робіт субпідрядника, до змісту тендерної пропозиції Учасника додаються: - документально підтверджена інформація про: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (п.1.1 Додатку 3 ТД на техніку, залучену субпідрядником згідно форми табл. 1); наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (п. 4.1 Додатку 3 ТД на працівників, залучених субпідрядником згідно форми табл. 3). Згідно вимог п. 4 додатку 3 до ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням: Таблиця 3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/спе-ціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємстві, (роки)* Штатний/ цивільно-правова угода Примітка Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв) 3) Згідно вимог розділу III част. 1 п. 1.3. ТД, всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - на виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати оновлену інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо); - на виконання вимог розділу III част. 8 ТД, п. 4 додатку 3 до ТД, вимог розділу III част. 1 п 1.3. ТД, необхідно надати оновлену довідку про кваліфікацію і досвід працівників субпідрядника, посвідчену відповідно до вимог тендерної документації.

Документи

30 листопада 2020 09:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 грудня 2020 21:55
Електронний підпис
17 грудня 2020 14:42
Електронний підпис
17 грудня 2020 14:17
Копія ліцензії.pdf
14 грудня 2020 10:23
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:21
МВС.pdf
14 грудня 2020 10:21
public_doc (6).pdf
14 грудня 2020 10:21
public_doc (1).p7s
03 грудня 2020 14:13
Електронний підпис
29 листопада 2020 19:53
Електронний підпис
29 листопада 2020 19:53
Електронний підпис
29 листопада 2020 19:52
2. Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2020 19:52
22.Виписка з банку 27.11.20.pdf
29 листопада 2020 19:52
19.Забезпечення ТП-Р-49.7z
29 листопада 2020 19:52
17. Гарантiйний лист санкцii.pdf
29 листопада 2020 19:52
16.1. Статут.pdf
29 листопада 2020 19:52
14. Лист-гарантiя довкiлля.pdf
29 листопада 2020 19:52
13. Копiя_сертифiкату_ISO_9001.pdf
29 листопада 2020 19:52
12. Проект договору.pdf
29 листопада 2020 19:52
10. Гарантійний лист ДОД 5,6.pdf
29 листопада 2020 19:52
8. Інформація АБЗ Р-49.pdf
29 листопада 2020 19:52
7.10.Договір №107_Ч3.pdf
29 листопада 2020 19:52
7.9. Договір №107_Ч2.pdf
29 листопада 2020 19:52
7.8. Договір №107_Ч1.pdf
29 листопада 2020 19:52
7.7. Договiр_№95_М-21_км_11_-_км_19.pdf
29 листопада 2020 19:52
7.6 Договір 80 та Кб2-в.pdf
29 листопада 2020 19:52
7.5 Договір 43 та Кб2-в.pdf
29 листопада 2020 19:52
6.13._Копii_дипломiв_на_IТР-06.08.20.pdf
29 листопада 2020 19:52
6.12._Оригiнал_дипломiв.pdf
29 листопада 2020 19:52
6. Довідка про працівників.pdf
29 листопада 2020 19:52
1. Iнформацiя про Учасника.pdf
29 листопада 2020 19:52
0_Реєстр документів 11.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 248 873 000,00
UAH з ПДВ
248 873 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 254 113 200,00
UAH з ПДВ
254 113 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 21:55
Електронний підпис
17 грудня 2020 14:42
Електронний підпис
17 грудня 2020 14:17
Копія ліцензії.pdf
14 грудня 2020 10:23
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:21
МВС.pdf
14 грудня 2020 10:21
public_doc (6).pdf
14 грудня 2020 10:21
public_doc (1).p7s
03 грудня 2020 14:13
Електронний підпис
29 листопада 2020 19:53
Електронний підпис
29 листопада 2020 19:53
Електронний підпис
29 листопада 2020 19:52
2. Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2020 19:52
22.Виписка з банку 27.11.20.pdf
29 листопада 2020 19:52
19.Забезпечення ТП-Р-49.7z
29 листопада 2020 19:52
17. Гарантiйний лист санкцii.pdf
29 листопада 2020 19:52
16.1. Статут.pdf
29 листопада 2020 19:52
14. Лист-гарантiя довкiлля.pdf
29 листопада 2020 19:52
13. Копiя_сертифiкату_ISO_9001.pdf
29 листопада 2020 19:52
12. Проект договору.pdf
29 листопада 2020 19:52
10. Гарантійний лист ДОД 5,6.pdf
29 листопада 2020 19:52
8. Інформація АБЗ Р-49.pdf
29 листопада 2020 19:52
7.10.Договір №107_Ч3.pdf
29 листопада 2020 19:52
7.9. Договір №107_Ч2.pdf
29 листопада 2020 19:52
7.8. Договір №107_Ч1.pdf
29 листопада 2020 19:52
7.7. Договiр_№95_М-21_км_11_-_км_19.pdf
29 листопада 2020 19:52
7.6 Договір 80 та Кб2-в.pdf
29 листопада 2020 19:52
7.5 Договір 43 та Кб2-в.pdf
29 листопада 2020 19:52
6.13._Копii_дипломiв_на_IТР-06.08.20.pdf
29 листопада 2020 19:52
6.12._Оригiнал_дипломiв.pdf
29 листопада 2020 19:52
6. Довідка про працівників.pdf
29 листопада 2020 19:52
1. Iнформацiя про Учасника.pdf
29 листопада 2020 19:52
0_Реєстр документів 11.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 17:54
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:54
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:50
3. Договір 51-06_18_ch2.pdf
03 грудня 2020 17:50
3.1 Договір 51-06_18_ch1.pdf
29 листопада 2020 17:22
Електронний підпис
29 листопада 2020 17:22
Електронний підпис
29 листопада 2020 17:21
Реєстр.pdf
29 листопада 2020 17:14
Електронний підпис
29 листопада 2020 17:14
Електронний підпис
29 листопада 2020 16:50
9.1 Договір надання послуг.pdf
29 листопада 2020 16:50
18 Фінансова звітність.pdf
29 листопада 2020 16:49
16. Проект договору.pdf
29 листопада 2020 16:49
9.2 Свідоцтва на техніку.7z
29 листопада 2020 16:49
12.1 ISO.pdf
29 листопада 2020 16:49
7.3 Дорожні робітники.pdf
29 листопада 2020 16:49
10.1 Антикорупційна програма.pdf
29 листопада 2020 16:49
7.2 Машиністи.pdf
29 листопада 2020 16:49
6.4 Ліцензія.pdf
29 листопада 2020 16:49
4. Інформація АБЗ.pdf
29 листопада 2020 16:49
2.1.2. Договір 51-06_18_ch2.pdf
29 листопада 2020 16:49
2.1.1. Договір 51-06_18_ch1.pdf
29 листопада 2020 16:49
Реєстр.pdf
29 листопада 2020 16:49
Виписка 1 309 862,11 грн.pdf
29 листопада 2020 16:49
14. Довідки щодо лабораторії.pdf
29 листопада 2020 16:49
15. Лист-згода.pdf
29 листопада 2020 16:49
12. Лист із кодом.pdf
29 листопада 2020 16:49
10. Стаття 17 Закону.pdf
29 листопада 2020 16:49
8. Заходи довкілля.pdf
29 листопада 2020 16:49
6.2 ВИТЯГ ЄДР.pdf
29 листопада 2020 16:49
6. Інформація про учасника.pdf
29 листопада 2020 16:49
5 Транспортна схема.pdf
29 листопада 2020 16:49
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 248 873 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 09:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 09:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
248 873 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 15:50
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2022 09:34
224_6_250 від 11.11.22 Р-49 км 92+437 - км 98+577.pdf зміни до договору
15 листопада 2022 09:33
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2022 14:54
224_5_21 від 04.02.21 Р-49.pdf зміни до договору
07 лютого 2022 14:53
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 12:52
224_4_372 від 24.12.21 Р-49.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 15:55
224_3_266 від 18.11.21 Р-49.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 15:54
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 13:25
224_2_46 від 17.03.21.pdf зміни до договору
17 березня 2021 13:24
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:42
224_1_234 від 23.12.20 Р-49.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:41
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:38
224_1_234 від 23.12.20 Р-49.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:35
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 09:23
договір №224 від 23.12.20 Р-49 км 92+437 - км 98+577.pdf укладений
24 грудня 2020 09:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 50 000,00 грн. (п'ятдесят тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 8 333,33 грн. (вісім тисяч триста тридцять три гривні 33 коп.). Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) і викласти його в новій редакції. Сума договору після внесення змін: 248 873 000,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 224/1/234
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 93 000,00 грн. (дев’яносто три тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 15 500,00 грн. (п’ятнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.13. Договору. Сума договору після внесення змін: 248 873 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 224/2/46
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 7 000,00 грн. (сім тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 166,67 грн. (одна тисяча сто шістдесят шість гривень 67 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 16 666,67 грн. (шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Сума договору після внесення змін: 248 873 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 224/3/266
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору по 31.12.2022 року. Сума договору після внесення змін: 248 873 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 224/4/372
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 грудня 2022 року. Сума договору після внесення змін: 248 873 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 224/5/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803) Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2022 рік у розмірі 8 204 839,66 грн. (вісім мільйонів двісті чотири тисячі вісімсот тридцять дев'ять гривень 66 копійок), у тому числі ПДВ 1 367 473,28 грн. (один мільйон триста шістдесят сім тисяч чотириста сімдесят три гривні 28 копійок). Пункт 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ доповнити абзацами другим та третім наступного змісту: «Оплата виконаних робіт (послуг) здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX). При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абзацом другим пункту 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, в обсязі фінансування, що визначений згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 Липня 2022 року № 803), 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються.». Розділ V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ доповнити пунктом 5.17. такого змісту: «5.17. «Акти приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма №КБ-2в) підписані Сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг згідно з примірними формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Заморника віл будь-якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами.». Сума договору після внесення змін: 248 873 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 224/6/250
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 8 298 540,16
UAH (в тому числі ПДВ 1 383 090,03 UAH)