Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки проєкту землеустрою по відведенню Комунальному підприємству по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва земельних ділянок розташованих за адресою: просп.Степана Бандери, 26-в - 28 в Оболонському районі м.Києва
Очікувана вартість
165 333,33 UAH
UA-2020-10-29-001913-c de357cdd945048e681882af55f1ea9c1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвин Анна Олександрівна

+380444186149 kp.uzn.obolon2018@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 05416745
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, Московський проспект, буд.26-А
Контактна особа: Литвин Анна Олександрівна
+380444186149
kp.uzn.obolon2018@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 10 листопада 2020 15:02
Очікувана вартість: 165 333,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 826,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з розробки проєкту землеустрою по відведенню Комунальному підприємству по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва земельних ділянок розташованих за адресою: просп.Степана Бандери, 26-в - 28 в Оболонському районі м.Києва (ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: викладено у Додатку 1 «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій є «Ціна без ПДВ», питома вага критерію – 100%. Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Під час заповнення форм учасник зазначає ціну пропозиції спрощеної закупівлі в гривнях без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Додатки до оголошення: Додаток 1 – ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Додаток 2 – ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ. Додаток 3 – ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ». Додаток 4 – ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ/НАДАННЯ ПОСЛУГ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки проєкту землеустрою по відведенню Комунальному підприємству по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва земельних ділянок розташованих за адресою: просп.Степана Бандери, 26-в - 28 в Оболонському районі м.Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандера (Московський), буд.26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Детально про умови оплати – Детально про умови оплати – згідно Додатку 4 – ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ/НАДАННЯ ПОСЛУГ. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з розробки проєкту землеустрою по відведенню Комунальному підприємству по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва земельних ділянок розташованих за адресою: просп.Степана Бандери, 26-в - 28 в Оболонському районі м.Києва (ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальність "Земпроект-груп" 119 000,00
UAH
119 000,00
UAH
Документи
ТОВ ГЕОЕКОСИСТЕМИ 165 000,00
UAH
165 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 12:16
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:12
Статут Земпроект-груп 2019.pdf
06 листопада 2020 12:12
Договори землеустрій 2018.pdf
06 листопада 2020 12:12
Сертифікат Крилов Микола.pdf
06 листопада 2020 12:12
Сертификат Дзьобань М.В..pdf
06 листопада 2020 12:12
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
06 листопада 2020 12:12
Посвідчення GPS.pdf
06 листопада 2020 12:12
Свідоцтво Тахіометр.pdf
06 листопада 2020 12:12
Свідоцтво gps Велікдан.pdf
06 листопада 2020 12:12
Свідоцтво GPS Земпроект-груп.PDF
06 листопада 2020 12:11
договір оренди обладнання.pdf
06 листопада 2020 12:11
Договір Печерська РДА.PDF
06 листопада 2020 12:11
Договори геодезія 2019.pdf
06 листопада 2020 12:11
Договір Котюк.pdf
06 листопада 2020 12:11
Договір GPS+тахеометр.pdf
06 листопада 2020 12:11
Договір Тернявський +акт.PDF
06 листопада 2020 12:11
договір оренди.PDF
06 листопада 2020 12:11
Договір Тернявський Відгук.PDF
06 листопада 2020 12:11
Договір Котюк Витяг ДЗК.pdf
06 листопада 2020 12:11
Договір Тернявський Витяг.PDF
06 листопада 2020 12:11
Договір Печерська РДА АКТ.PDF
06 листопада 2020 12:11
Договір Котюк Відгук.PDF
06 листопада 2020 12:11
ДОВІДКА працівники.PDF
06 листопада 2020 12:11
ДОВІДКА договори.PDF
06 листопада 2020 12:11
Договір Котюк Акт.PDF
06 листопада 2020 12:11
АНКЕТА УЧАСНИКА ТОРГІВ.PDF

Публічні документи

06 листопада 2020 20:46
Електронний підпис
06 листопада 2020 20:42
Довідка про працівників.pdf
06 листопада 2020 20:42
Довідка про обладнання.pdf
06 листопада 2020 20:42
Анкета учасника.pdf
06 листопада 2020 20:41
Лист-згода.pdf
06 листопада 2020 20:41
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальність "Земпроект-груп"

ТОВ ГЕОЕКОСИСТЕМИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальність "Земпроект-груп"
#38374734
Відхилено 119 000,00
UAH
12 листопада 2020 14:38
ТОВ ГЕОЕКОСИСТЕМИ
#39392749
Переможець 165 000,00
UAH
12 листопада 2020 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГЕОЕКОСИСТЕМИ
#39392749
165 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 12:45
Дод.угода2_Договір про закупівлю_надання послуг_2020_1913.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:44
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 19:37
Дод.угода1_Договір про закупівлю_надання послуг_2020_1913.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:36
Повідомлення про внесення змін1 до договору про закупівлю_2020_1913_30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:36
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 14:51
Договір про закупівлю_надання послуг_2020_1913.pdf укладений
23 листопада 2020 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились: Внести зміни до п.5.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Строк надання Послуг та передача їх результату встановлюється до 31.12.2021 року.». Внести зміни до п.7.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «7.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками (за наявності) та діє до 31.12.2021, а в частині здійснення розрахунків за надані Послуги – до повного виконання зобов’язань.». Внести зміни до Технічного завдання (Додаток №1 до Договору) та викласти його у редакції Додатку №1 до цієї додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 2020/1913
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п.12.2, п.12.5.3 Договору про закупівлю/надання послуг №2020/1913 від «23» листопада 2020 року за предметом: Послуги з розробки проєкту землеустрою по відведенню Комунальному підприємству по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва земельних ділянок розташованих за адресою: просп.Степана Бандери, 26-в - 28 в Оболонському районі м.Києва (ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) (далі – Договір), пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент укладення Договору), враховуючи лист Виконавця від 23.12.2021 №б/н, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, Сторони домовились продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг, і, у зв’язку із цим, вирішили: 1.1. Внести зміни до п.5.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Строк надання Послуг та передача їх результату встановлюється до 31.12.2022 року.». 1.2. Внести зміни до п.7.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «7.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками (за наявності) та діє до 31.12.2022, а в частині здійснення розрахунків за надані Послуги – до повного виконання зобов’язань.». 1.3. Внести зміни до Технічного завдання (Додаток №1 до Договору) та викласти його у редакції Додатку №1
Номер договору про закупівлю: 2020/1913
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML