Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2020-10-29-001499-b 7364cdffc9e74d1cb29f06d9a85b6ceb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Конопат Світлана Петрівна

380979896263 buhknp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38236676
Місцезнаходження: 26000, Україна , Кіровоградська обл., Новомиргород, ВУЛИЦЯ СОБОРНОСТІ, будинок 92
Контактна особа: Конопат Світлана Петрівна
380979896263
buhknp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Респіратор з рівнем фільтрації FFP3 з клапаном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26000, Україна, Кіровоградська область, Новомиргород, Соборності,92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 12:13
ТД _ МЕДИЧНІ МАТЕРІАЛИ.doc
29 жовтня 2020 12:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (додаток 2).doc
29 жовтня 2020 12:12
Медико-технічні ЗАВДАННЯ Додаток 1.docx
29 жовтня 2020 12:12
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БРАСС ТРЕЙД" 900,00
UAH з ПДВ
900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2020 17:33
Електронний підпис
14 листопада 2020 17:30
Технічне завдання.pdf
14 листопада 2020 17:30
Тендерна пропозиція.pdf
14 листопада 2020 17:30
Строки доставки.pdf
14 листопада 2020 17:30
Статут ПП БРАСС ТРЕЙД.pdf
14 листопада 2020 17:30
Респіратори Ніон.pdf
14 листопада 2020 17:30
Реквізити ПП БРАСС ТРЕЙД.pdf
14 листопада 2020 17:30
Проект договору.pdf
14 листопада 2020 17:30
Порядок здійснення оплати.pdf
14 листопада 2020 17:30
Паспорт та код скановані.pdf
14 листопада 2020 17:30
Медико-технічна база.pdf
14 листопада 2020 17:30
Лист про санкції.pdf
14 листопада 2020 17:30
Лист про лікарські засоби.pdf
14 листопада 2020 17:30
Лист про захист довкілля.pdf
14 листопада 2020 17:30
Інформація про учасника.pdf
14 листопада 2020 17:30
Гарантійний лист.pdf
14 листопада 2020 17:30
Виписка ПП БРАСС ТРЕЙД.pdf
14 листопада 2020 17:30
13 10 20 КНПСновська ЦРЛ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БРАСС ТРЕЙД"

Інформація про відміну

Дата відміни
16 листопада 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій