Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Знаряддя для потреб Сторожинецької міської ради
Очікувана вартість
187,00 UAH
UA-2020-10-29-000564-b e91ac18bd82f4f07a2cc952d7cdad869
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хорюк Руслана Валеріївна

+380990233609 stor-misk-r@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062179
Місцезнаходження: 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, Чернівецька обл., Сторожинецький район, місто Сторожинець, ВУЛ.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 6
Контактна особа: Хорюк Руслана Валеріївна
+380990233609
stor-misk-r@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
Знаряддя для потреб Сторожинецької міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
1 шт.
Шпатель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
1 шт.
ванночкка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
1 шт.
Валік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 шт.
Ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару знаряддя-5 шт. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

29 жовтня 2020 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 09:35
Договір № 870.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Трусов О.В.
#2535513932
Переможець 187,00
UAH
29 жовтня 2020 09:37

Документи

29 жовтня 2020 09:37
Електронний підпис
29 жовтня 2020 09:36
Договір № 870.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 09:38
Договір № 870.pdf укладений
29 жовтня 2020 09:37