Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-07-18 Нижні Ворота - Воловець - Міжгір'я км 0+000 - км 44+600 Закарпатської області (додаткові послуги)
Current average repair of the road of state importance T-07-18 Nyzhni Vorota - Volovets - Mizhhirya km 0 + 000 - km 44 + 600 of Transcarpathian region (Additional Services)
Очікувана вартість
111 856 000,00 UAH
UA-2020-10-28-009978-c 9b30c8abfd8b42899f299cd66bb437cc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 19:35
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 08 грудня 2020 15:13
Очікувана вартість: 111 856 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 559 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3300000 UAH
Publication date: 28 жовтня 2020 19:35
Enquiries until: 20 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 26 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 листопада 2020 10:00

Information

Estimated total value: 111 856 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 559 280 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824).
Розгорнути Згорнути
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the EDS / QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 100 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Motor Road Service of Zakarpatska region, IBAN UA898201720355199001000018420 in DKSU in the Kyiv, USREOU - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-07-18 Нижні Ворота - Воловець - Міжгір'я км 0+000 - км 44+600 Закарпатської області (додаткові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та Технічного завдання)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the road of state importance T-07-18 Nyzhni Vorota - Volovets - Mizhhirya km 0 + 000 - km 44 + 600 of Transcarpathian region (Additional Services)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - Державний бюджет України та інші бюджети. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 13:13
Перелік змін 2.doc
20 листопада 2020 13:12
ТД Н.Ворота-Воловець-Міжгіря 2.doc
20 листопада 2020 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 19:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 13:13
Перелік змін 2.doc
20 листопада 2020 13:12
ТД Н.Ворота-Воловець-Міжгіря 2.doc
28 жовтня 2020 19:42
ТД Н.Ворота-Воловець-Міжгіря.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-13-000011 ● 2657ff9c601642e19479b7f869488efa
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2021 13:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2021 № 361

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2020-10-28-009978-c 28.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-22 10:28:45

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-07-18 Нижні Ворота - Воловець - Міжгір'я км 0+000 - км 44+600 Закарпатської області (додаткові послуги), очікуваною вартістю 111 856 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-28-009978-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-10-26 13:10:22

Відповідь на запит

На Ваш запит надаємо запитувані документи.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 грудня 2020
UA-2020-10-28-009978-c9b30c8abfd8b42899f299cd66bb437cc
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

30 листопада 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 грудня 2020 15:24
Електронний підпис
12 грудня 2020 15:23
Електронний підпис
12 грудня 2020 15:20
Електронний підпис
12 грудня 2020 15:20
Електронний підпис
12 грудня 2020 15:19
145 mvs.pdf
12 грудня 2020 15:19
145 st17.pdf
30 листопада 2020 08:40
Електронний підпис
30 листопада 2020 08:39
Електронний підпис
30 листопада 2020 08:39
Електронний підпис
28 листопада 2020 15:18
iso.pdf
28 листопада 2020 15:18
копія Статуту.pdf
28 листопада 2020 15:18
145.77 Кайріманов Мухліс.pdf
28 листопада 2020 15:18
145.56.1 Луців Дмитро Іванович.pdf
28 листопада 2020 15:18
145.18 Таринч Хасан.pdf
28 листопада 2020 15:18
145.22 Календер Хасан.pdf
28 листопада 2020 15:18
145.30 Четін Ібрагім.pdf
28 листопада 2020 15:17
145_додаток 1.pdf
28 листопада 2020 15:17
30-04_16.pdf
28 листопада 2020 15:17
ПДВ.pdf
28 листопада 2020 15:17
145_додаток 3.pdf
28 листопада 2020 15:17
Виписка 3 300 000,00 грн.pdf
28 листопада 2020 15:17
145_додаток 5.pdf
28 листопада 2020 15:17
145_реєстр.pdf
28 листопада 2020 15:17
145_інші документи.pdf
28 листопада 2020 15:17
145_додаток 6.pdf
28 листопада 2020 15:17
145_додаток 2.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.19 Гюдай Омер.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.17 Демірер Айди.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.20 Мермер Ісмаїл.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.72 Чепа Руслан Романович.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.72 Чепа Руслан Романович.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.56.1 Луців Дмитро Іванович.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.64 Сало Роман Андрійович.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.56.2 Луців Дмитро Іванович.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.35 Арендач Ігор Петрович.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.64 Сало Роман Андрійович.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.56.2 Луців Дмитро Іванович.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.29 Гюндогду Керім.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.26 Іратчи Джеват.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.24 Сатилмиш Сердал.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.19 Гюдай Омер.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.18 Таринч Хасан.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.21 Деміркапу Ферхат.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.20 Мермер Ісмаїл.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.16 Сойоз Ісмаїл.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.17 Демірер Айди.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.15 Караджа Джеліл.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.13 Кая Ібрахім Халіл.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.27 Акбаш Хюсейн.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.6 Чиж Андрій Михайлович.PDF
28 листопада 2020 15:16
145.25 Екінджі Зекі.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.77 Кайріманов Мухліс.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.49 Джафаров Алі.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.1. Їлдиз Бірол.pdf
28 листопада 2020 15:16
145_технічні засоби.pdf
28 листопада 2020 15:16
Ліцензія.pdf
28 листопада 2020 15:16
145_додаток 4.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.49 Джафаров Алі.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.37 Арендач Роман Петрович.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.28 Гьочер Алі.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.23 Даян Абдуррахман.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.14 Фідан Хакан.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.9 Макар Остап Романович.PDF

Документи

30 листопада 2020 10:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 листопада 2020 09:44
Електронний підпис
30 листопада 2020 09:44
Електронний підпис
30 листопада 2020 09:43
9. Інші документи згідно ТД.pdf
30 листопада 2020 09:43
6. Банківська гарантія.rar
30 листопада 2020 09:43
5. Проект договору.pdf
30 листопада 2020 09:43
3. Технічна частина.pdf
30 листопада 2020 09:43
2. Інформація за ст. 17 Закону.pdf
30 листопада 2020 09:43
1. Реєстр.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.3.2. № 8-Пс-ДД2281 від 23.04.2018.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.3.1. № 405-19 від 15.05.2019.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.3. Досвід.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.13.3. Дорожні робітники.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.13.2. Дорожні робітники.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.13.1. Дорожні робітники.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.12. Машиністи ДТМ.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.11. Машиністи ММ та ДБМ.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.10. Машиністи крана.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.9. Машиністи котка.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.8. Машиністи екскаватора.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.7. Машиністи фрези.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.6. Машиністи бульдозера.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.4. Водії.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.2. Машиністи автогрейдера.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.1. ІТР.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2. Наявність працівників.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.1. Наявність МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 107 600 000,00
UAH з ПДВ
107 040 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 109 780 300,00
UAH з ПДВ
107 599 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2020 15:24
Електронний підпис
12 грудня 2020 15:23
Електронний підпис
12 грудня 2020 15:20
Електронний підпис
12 грудня 2020 15:20
Електронний підпис
12 грудня 2020 15:19
145 mvs.pdf
12 грудня 2020 15:19
145 st17.pdf
30 листопада 2020 08:40
Електронний підпис
30 листопада 2020 08:39
Електронний підпис
30 листопада 2020 08:39
Електронний підпис
28 листопада 2020 15:18
iso.pdf
28 листопада 2020 15:18
копія Статуту.pdf
28 листопада 2020 15:18
145.77 Кайріманов Мухліс.pdf
28 листопада 2020 15:18
145.56.1 Луців Дмитро Іванович.pdf
28 листопада 2020 15:18
145.18 Таринч Хасан.pdf
28 листопада 2020 15:18
145.22 Календер Хасан.pdf
28 листопада 2020 15:18
145.30 Четін Ібрагім.pdf
28 листопада 2020 15:17
145_додаток 1.pdf
28 листопада 2020 15:17
30-04_16.pdf
28 листопада 2020 15:17
ПДВ.pdf
28 листопада 2020 15:17
145_додаток 3.pdf
28 листопада 2020 15:17
Виписка 3 300 000,00 грн.pdf
28 листопада 2020 15:17
145_додаток 5.pdf
28 листопада 2020 15:17
145_реєстр.pdf
28 листопада 2020 15:17
145_інші документи.pdf
28 листопада 2020 15:17
145_додаток 6.pdf
28 листопада 2020 15:17
145_додаток 2.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.19 Гюдай Омер.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.17 Демірер Айди.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.20 Мермер Ісмаїл.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.72 Чепа Руслан Романович.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.72 Чепа Руслан Романович.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.56.1 Луців Дмитро Іванович.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.64 Сало Роман Андрійович.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.56.2 Луців Дмитро Іванович.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.35 Арендач Ігор Петрович.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.64 Сало Роман Андрійович.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.56.2 Луців Дмитро Іванович.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.29 Гюндогду Керім.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.26 Іратчи Джеват.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.24 Сатилмиш Сердал.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.19 Гюдай Омер.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.18 Таринч Хасан.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.21 Деміркапу Ферхат.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.20 Мермер Ісмаїл.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.16 Сойоз Ісмаїл.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.17 Демірер Айди.pdf
28 листопада 2020 15:17
145.15 Караджа Джеліл.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.13 Кая Ібрахім Халіл.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.27 Акбаш Хюсейн.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.6 Чиж Андрій Михайлович.PDF
28 листопада 2020 15:16
145.25 Екінджі Зекі.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.77 Кайріманов Мухліс.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.49 Джафаров Алі.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.1. Їлдиз Бірол.pdf
28 листопада 2020 15:16
145_технічні засоби.pdf
28 листопада 2020 15:16
Ліцензія.pdf
28 листопада 2020 15:16
145_додаток 4.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.49 Джафаров Алі.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.37 Арендач Роман Петрович.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.28 Гьочер Алі.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.23 Даян Абдуррахман.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.14 Фідан Хакан.pdf
28 листопада 2020 15:16
145.9 Макар Остап Романович.PDF

Публічні документи

30 листопада 2020 09:44
Електронний підпис
30 листопада 2020 09:44
Електронний підпис
30 листопада 2020 09:43
9. Інші документи згідно ТД.pdf
30 листопада 2020 09:43
6. Банківська гарантія.rar
30 листопада 2020 09:43
5. Проект договору.pdf
30 листопада 2020 09:43
3. Технічна частина.pdf
30 листопада 2020 09:43
2. Інформація за ст. 17 Закону.pdf
30 листопада 2020 09:43
1. Реєстр.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.3.2. № 8-Пс-ДД2281 від 23.04.2018.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.3.1. № 405-19 від 15.05.2019.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.3. Досвід.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.13.3. Дорожні робітники.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.13.2. Дорожні робітники.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.13.1. Дорожні робітники.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.12. Машиністи ДТМ.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.11. Машиністи ММ та ДБМ.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.10. Машиністи крана.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.9. Машиністи котка.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.8. Машиністи екскаватора.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.7. Машиністи фрези.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.6. Машиністи бульдозера.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.4. Водії.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.2. Машиністи автогрейдера.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2.1. ІТР.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.2. Наявність працівників.pdf
30 листопада 2020 09:43
1.1. Наявність МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 107 040 720,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
107 040 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2024 11:03
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2023 10:54
Додаткова угода №63-10.pdf зміни до договору
10 серпня 2023 10:53
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2023 11:14
д.у.№63.9 від 28.03.23.pdf зміни до договору
29 березня 2023 11:13
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2022 11:51
д.у.№63.8 від 05.08.22 до дог.№63 від 21.12.20.pdf зміни до договору
05 серпня 2022 11:50
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2022 15:58
Дод.угода №63-7.pdf зміни до договору
31 березня 2022 15:58
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 12:05
Дод. угода №63 6 від 24.12.21.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 12:05
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 10:51
Дод.угода №63-5.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 10:50
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 15:22
63-4.pdf зміни до договору
31 травня 2021 15:22
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 12:04
63-3.pdf зміни до договору
22 березня 2021 12:03
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:04
дод.угода №63-2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:03
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 09:40
Дод.угода №63-1.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 09:40
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 12:44
Договір №63.pdf укладений
21 грудня 2020 12:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, продовження строку дії договору до 30.06.2021 року, внесення змін у банківські реквізити
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання. Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання на 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 р., продовження строку дії договору по 31.03.23
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Зміна банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: №63/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2023 рік. Продовження строку дії договору до 31.03.2024 року.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 95 529 591,39
UAH (в тому числі ПДВ 15 921 598,56 UAH)