Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коагулометр 4-канальний (56690 Напівавтоматичний лабораторний коагулометр IVD) - 1 од.
Очікувана вартість
148 000,00 UAH
UA-2020-10-28-009919-c 5e5d46d9f1de4cb3937d2f4720bd5325
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 19:23
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 15:09
Очікувана вартість: 148 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Коагулометр 4-канальний (56690 Напівавтоматичний лабораторний коагулометр IVD) - 1 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 56690 — Напівавтоматичний лабораторний коагулометр IVD

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 19:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 17:10
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
28 жовтня 2020 19:23
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
03 листопада 2020 17:10
Внесення змін 1.pdf
03 листопада 2020 17:10
ТД обл. коагулометр 218 зміни 1.pdf
28 жовтня 2020 19:23
ТД обл. коагулометр 218.pdf
28 жовтня 2020 19:23
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf
28 жовтня 2020 19:23
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
28 жовтня 2020 19:23
Додаток 4 (Проект договору).pdf
28 жовтня 2020 19:23
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
28 жовтня 2020 19:23
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення умов технічного завдання
Дата подання: 29 жовтня 2020 17:48
Дата відповіді: 03 листопада 2020 17:11
Доброго дня! Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю: 38430000-8 Детектори та аналізатори (Коагулометр 4-канальний (56690 Напівавтоматичний лабораторний коагулометр IVD) - 1 од.), "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", замовником розміщена таблиця з вимогами до технічних характиристик предмету закупівлі, а саме: п. 15 "Наявність вбудованого інтерфейсу Bluetooth". Просимо надати роз'яснення, чому саме замовником вимагається наявність вбудованого інтерфейсу Bluetooth, оскільки Bluetooth можливо підключати через порт USB. Чи можливе надання учасником еквіваленту без вбудованого інтерфейсу Bluetooth? п. 17. "Можливість проведення подвійних вимірювань". Просимо надати роз'яснення, що мається на увазі під "можливістю проведення подвійних вимірювань"? Проведення двох тестів одночасно чи щось інше?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи Ваше питання, робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, прийнято рішення внести зміни до технічних вимог тендерної документації на закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" 147 000,01
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інтегрі-Лаб 146 590,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Фірма Фармікс" 147 950,00
UAH з ПДВ
147 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБІО" 147 981,00
UAH з ПДВ
147 981,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 17:14
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:11
Сертифікати.PDF
11 листопада 2020 17:11
Лист НБУ по ліцензії.pdf
11 листопада 2020 17:11
Інструкція ЕСL 412.pdf
11 листопада 2020 17:11
Інструкція ECL 412 (завірена).PDF
11 листопада 2020 17:11
Cертифікат перевірки.pdf
11 листопада 2020 17:11
30.Проєкт договору.PDF
11 листопада 2020 17:11
8.Опис реєстрації.PDF
11 листопада 2020 17:11
7.Копія статуту.pdf
11 листопада 2020 17:11
6.Копія рішення засновників.PDF
11 листопада 2020 17:11
4.Копія витягу ПДВ.PDF
11 листопада 2020 17:11
3.Копія витягу ЄДР.PDF

Публічні документи

12 листопада 2020 14:28
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:27
Протокол НР.7Z
12 листопада 2020 14:27
Наказ Фролова Ю.1.7Z
12 листопада 2020 14:27
Лист для клієнті1.7z
12 листопада 2020 14:27
Гарантія 9969-20.7z
12 листопада 2020 14:27
Витяг із Статут1.7z
12 листопада 2020 14:27
Банківська ліцензі1.7z
12 листопада 2020 14:27
Тех частина Coatron.pdf
12 листопада 2020 14:27
Повноваження щодо підпису.PDF
12 листопада 2020 14:27
МТВ (Додаток2)_ТП_Листи МТВ.pdf
12 листопада 2020 14:27
Лист-гарантія (Додаток 3).PDF

Публічні документи

05 листопада 2020 13:50
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:14
PoA TECO ЛУ.pdf
05 листопада 2020 13:14
D082- TEKO.pdf
05 листопада 2020 13:14
CoatronX_Брошура_УКР.pdf
05 листопада 2020 13:14
Coatron X Посібник Укр Ред.7.pdf
05 листопада 2020 13:14
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2020 13:14
Проект договору.pdf
05 листопада 2020 13:14
Довідка щодо санкцій.pdf
05 листопада 2020 13:14
Довідка щодо небанкрутства.pdf
05 листопада 2020 13:14
Довідка про обладнання.pdf
05 листопада 2020 13:14
Диплом Николаев.pdf
05 листопада 2020 13:14
Гарантійний лист ЛУ Укрбіо.pdf
05 листопада 2020 13:14
Відповідність МТВ.pdf
05 листопада 2020 13:14
Відомості про учасника.pdf
05 листопада 2020 13:14
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"

ТОВ Інтегрі-Лаб

ПП "Фірма Фармікс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБІО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
Відхилено 90 000,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 14:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Інтегрі-Лаб
#38237397
Відхилено 105 000,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 12:10
ПП "Фірма Фармікс"
#30398035
Відхилено 147 950,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 18:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 грудня 2020 18:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБІО"
#38998824
Відхилено 147 981,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 13:22

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" #40939820

№ рішення у справі

54/31-р/к

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

395-р

Дата рішення у справі

26.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

23 листопада 2020 14:36
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 листопада 2020 12:10
Електронний підпис
23 листопада 2020 14:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей (відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі») Закупівля: 38430000-8 Детектори та аналізатори (Коагулометр 4-канальний (56690 Напівавтоматичний лабораторний коагулометр IVD) - 1 од.). Ідентифікатор: UA-2020-10-28-009919-c. 1. Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям закупівлі приватне підприємство «Фірма Фармікс» у складі тендерної пропозиції не надало довідку у довільній довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний договір (договори) на поставку товару за предметом закупівлі із зазначенням предметів договорів та замовників. Предметом закупівлі є товари згідно коду ДК 021:2015 «38430000-8 Детектори та аналізатори». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимогами пункту 3 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю визначено, що учасник повинен надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний договір (договори) на поставку товару за предметом закупівлі із зазначенням предметів договорів та замовників. Копії виконаних договорів на поставку товару за 2018−2020 роки (у разі наявності). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення виявлених невідповідностей приватне підприємство «Фірма Фармікс» повинно надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний договір (договори) на поставку товару за предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015 «38430000-8 Детектори та аналізатори» із зазначенням предметів договорів та замовників, та, у разі наявності, копії виконаних договорів на поставку товару за 2018−2020 роки.

Документи

04 грудня 2020 18:56
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
08 грудня 2020 13:22
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі