Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стілець офісний, крісло офісне
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2020-10-28-009873-c f3199bde1c394468bbd4b7d1e6db4c08
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Бугайко

+380362269648 buh@rv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 21084076
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 7
Контактна особа: Олена Бугайко
+380362269648
buh@rv.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 19:14
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 19:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 19:12
Початок аукціону: 12 листопада 2020 12:44
Очікувана вартість: 175 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Категорія замовника.
Орган соціального страхування.

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції.
Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).
Не вимагається.

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Згідно Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Невід’ємними частинами оголошення є додатки:
Додаток № 1. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі).
Додаток № 2. Проєкт договору про закупівлю.
Додаток № 3. Вимоги до учасників та інші вимоги.
Додаток № 4. Цінова пропозиція.
Питання, що не висвітленні у цьому оголошенні та його додатках, регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», а також іншими чинними нормативно-правовими актами України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175 штуки
Стілець офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Короленка,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
25 штуки
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Короленка,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39113000-7 — Сидіння та стільці різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Кошти Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 19:14
Стільці_Додаток_4.pdf
28 жовтня 2020 19:14
Стільці_Додаток_3.pdf
28 жовтня 2020 19:14
Стільці_Додаток_2.pdf
28 жовтня 2020 19:14
Стільці_Додаток_1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Якість матеріалів
Дата подання: 30 жовтня 2020 09:49
Дата відповіді: 02 листопада 2020 17:02
Учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат якості або сертифікат відповідності, або паспорт якості на матеріал, який використовуватиметься при виробництві предмета закупівлі (порошкова фарба, труба, пластикові заглушки). Учасник, який є виробником меблів не може бути виробником матеріалів. Він може надати тільки Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікат відповідності на відповідний матеріал певного виробника матеріалів. Просимо внести зміни і вказати, що учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікат відповідності на підтвердження матеріалів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що якість матеріалу (порошкова фарба, труба, пластикові заглушки) повинна відповідати санітарним, технічним нормам, стандартам та вимогам, встановленим чинним законодавством України.
Учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат якості або сертифікат відповідності, або паспорт якості на матеріал, який використовуватиметься при виробництві предмета закупівлі та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Документація не містить вимоги, що виробник меблів має бути виробником матеріалів. Відсутні підстави для внесення змін до документації.

Крім того, при підготовці пропозиції учасникам рекомендується керуватися вимогами Постанови Кабінету Міністрів України 04.04.2001 № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп’ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету», зокрема, крісло офісне — 2500 грн., стілець — 1 500,00 грн.
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 02 листопада 2020 13:09
Дата відповіді: 02 листопада 2020 17:03
Шановний Замовнику! В складі ТД є вимога надання довідки щодо наявності працівників відповідної кваліфікації та надання документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують працевлаштування чи виконання робіт на інших законних засадах. Чи вважає Замовник штатний розпис документом, що в повній мірі підтверджує працевлаштування? Дякую!
Відповідь: Додатком № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що учасники у складі пропозиції надають довідку, складену у довільній формі, із зазначенням переліку працівників, їх кваліфікації та досвіду, необхідних для виконання договору за предметом закупівлі, що знаходяться у штаті Учасника або надають послуги на інших законних засадах, із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують працевлаштування чи виконання робіт на інших законних засадах.
Штатний розпис – це організаційний документ, у якому визначається перелік посад (професій), кількість штатних одиниць, розмір посадових окладів, надбавок і доплат, а не працевлаштування. Зокрема, Кодекс законів про працю України регулює документальний порядок оформлення трудових відносин.
Якість
Дата подання: 02 листопада 2020 15:36
Дата відповіді: 02 листопада 2020 17:04
Добрий день! В ТД Замовника вказано: Виготовлення Товару здійснюється з використанням матеріалів та устаткування Учасника. Тобто, це мається на увазі, що учасник повинен бути виробником матеріалів і мати власне устаткування. Дана вимога є дискримінаційною для учасників, які не є виробниками матеріалів, а тільки виробником меблів. А також є дискримінаційною вимогою для дилерів, оскільки вони не є виробниками, а тільки постачальниками меблів. Просимо роз'яснити даний пункт або внести зміни в ТД. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 1.1. Проєкту договору про закупівлю “Учасник зобов’язується виготовити у визначені строки Замовникові товар за переліком, кількістю та за ціною, визначеними Додатком № 1 «Специфікація Товару» до цього Договору, передати готовий Товар у власність Замовнику та встановити на місці його розташування, а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити Товар в порядку та на умовах, визначених цим Договором”.
П. 2. Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що виготовлення Товару здійснюється з використанням матеріалів та устаткування Учасника.
Додатком № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що обладнання та матеріально-технічна база, що використовуватиметься для виконання договору може належати учаснику на праві власності, користування тощо.
Водночас, матеріал, що використовуватиметься при виробництві предмета закупівлі, повинен бути новим, не перебувати під забороною відчуження, арештом, не бути предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не бути предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством.
Проєктом договору про закупівлю передбачено, що ціна договору включає витрати на виготовлення, монтаж, доставку та встановлення Товару до місця розташування Товару, вартість матеріалів, пакування, транспортування та всі інші витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням Договору.
Тобто, до виконання договору учасник задіює устаткування, що належить йому на правах, визначених Цивільним кодексом України, та власний матеріал (а не матеріал замовника), вартість чого включається при формуванні цінової пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Арт-пром 93 030,00
UAH з ПДВ
93 030,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Спільне підприємство "Сігма" 125 550,00
UAH з ПДВ
125 550,00
UAH з ПДВ
Документи
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ 168 000,00
UAH з ПДВ
168 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 13:15
Електронний підпис
10 листопада 2020 13:04
ПРОТОКОЛ на Єпішева В.В..pdf
10 листопада 2020 13:04
Лист-погодження.pdf
10 листопада 2020 13:04
Лист-згода на обробку даних.pdf
10 листопада 2020 13:04
Лист про лицензування.pdf
10 листопада 2020 13:04
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 листопада 2020 13:04
Досвід постачання МТР.pdf
10 листопада 2020 13:04
Технічні вимоги..pdf
10 листопада 2020 13:04
Сертифікат 14001 ВЕС.pdf
10 листопада 2020 13:04
Сертифікат 9001 ВЕС.pdf
10 листопада 2020 13:04
Витяг .pdf
10 листопада 2020 13:04
S0100113 Ф1. Баланс_9мес_2020.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 19:03
Електронний підпис
11 листопада 2020 19:02
Сертифікат відповідності.pdf
11 листопада 2020 19:02
Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 19:02
Сертифікат.pdf
11 листопада 2020 19:02
Лист згода.pdf
11 листопада 2020 19:02
Лист гарантія.pdf
11 листопада 2020 19:02
Баланс ТзОВ СП Сігма.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 15:19
Електронний підпис
11 листопада 2020 15:17
Сертифікат м які меблі.pdf
11 листопада 2020 15:17
Довідка ст.17.pdf
11 листопада 2020 15:17
Відомості з ЄДРПОУ 20.05.pdf
11 листопада 2020 15:17
18 Довідка ліцензування.pdf
11 листопада 2020 15:17
17 Лист достовірна інформ.pdf
11 листопада 2020 15:17
16 кв.баланс_9_мiс.pdf
11 листопада 2020 15:17
16 кв._форма_2_9_мiс.pdf
11 листопада 2020 15:17
16 Звіт про фін. резул. за рік.pdf
11 листопада 2020 15:17
16 Баланс.pdf
11 листопада 2020 15:17
16 Баланс за рік.pdf
11 листопада 2020 15:17
16 Баланс 3 квартал 2020.pdf
11 листопада 2020 15:17
15.3 Договір Червона калина.pdf
11 листопада 2020 15:17
15.2 лист-відгук Дубровиця.pdf
11 листопада 2020 15:17
15 Довідка аналог. договора.pdf
11 листопада 2020 15:17
14 Накази на призначення .pdf
11 листопада 2020 15:17
13.1 3 Облік основних засобів.pdf
11 листопада 2020 15:17
13 Довідка наявн. обладнання.pdf
11 листопада 2020 15:17
12 Проект договору.pdf
11 листопада 2020 15:17
12 Лист погодж. з договором..pdf
11 листопада 2020 15:17
11 Лист ПДВ.pdf
11 листопада 2020 15:17
9 Статут.pdf
11 листопада 2020 15:17
9 ПостПрез_№92__22_04_2015.pdf
11 листопада 2020 15:17
9 паспорт Матков.pdf
11 листопада 2020 15:17
9 КОНТРАКТ 2020.pdf
11 листопада 2020 15:17
9 Витяг 01.07.2020.pdf
11 листопада 2020 15:17
8 Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 15:17
8 Розпорядження ПДВ.pdf
11 листопада 2020 15:17
7 Сертифікат ІСО 14001.pdf
11 листопада 2020 15:17
6 Довідка захист довкілля.pdf
11 листопада 2020 15:17
5 Довідка гарант. термін.pdf
11 листопада 2020 15:17
4 Сертифікат ISO 9001.pdf
11 листопада 2020 15:17
1 Технічні вимоги.pdf
11 листопада 2020 15:17
1 Відповідність товару.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Арт-пром

Товариство з обмеженою відповідальністю Спільне підприємство "Сігма"

РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Арт-пром
#36989671
Відхилено 93 030,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 16:38
Товариство з обмеженою відповідальністю Спільне підприємство "Сігма"
#23951152
Відхилено 125 550,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 16:44
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
#03972749
Переможець 168 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 16:46

Документи

17 листопада 2020 16:38
Електронний підпис
17 листопада 2020 16:36
Стільці_відхилення_Арт_50.pdf

Документи

17 листопада 2020 16:44
Електронний підпис

Документи

17 листопада 2020 16:46
Електронний підпис
17 листопада 2020 16:45
Стільці_переможець_52.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
#03972749
168 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2020 16:46
Електронний підпис
17 листопада 2020 16:45
Стільці_переможець_52.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 17:45
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 17:42
Договір 381 стільці.pdf укладений
01 грудня 2020 17:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 168 000,00
UAH