Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги по вул. Набережна, 3 в смт. Микулинці Теребовлянського району Тернопільської області»
Очікувана вартість
6 110 926,00 UAH
UA-2020-10-28-007011-c c9278411ef0a437d878410c722c18c89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Явний Володимир Михайлович

380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Явний Володимир Михайлович
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 грудня 2020 11:37
Очікувана вартість: 6 110 926,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 554,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) «Правила визначення вартості будівництва»

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Умови надання забезпечення: гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП особи, уповноваженої на підписання гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі р7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником КЕП/ЕЦП особи, уповноваженої на підписання гарантії на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги по вул. Набережна, 3 в смт. Микулинці Теребовлянського району Тернопільської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48120, Україна, Тернопільська область, Теребовлянський район, вул.Набережна, 3 смт.Микулинці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 16:39
Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії із змінами від 24.11.2020.docx
06 листопада 2020 15:01
Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії із змінами від 06.11.2020 .docx
28 жовтня 2020 16:21
Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії .docx
24 листопада 2020 16:39
Тендерна документація амбулаторія Микулинці із змінами від 24.11.2020.docx
06 листопада 2020 15:02
Тендерна документація амбулаторія Микулинці із змінами від 06.11.2020 .docx
28 жовтня 2020 16:21
Тендерна документація амбулаторія Микулинці .docx
24 листопада 2020 16:37
Зміни до Тендерної документації від 24.11.2020.pdf
06 листопада 2020 15:00
Зміни до Тендерної документації від 06.11.2020.pdf
28 жовтня 2020 16:20
Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання .rtf
28 жовтня 2020 16:20
Додаток 3 до тендерної документації Проект договору .docx
28 жовтня 2020 16:20
Титульна ТД.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-28-007011-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 06 листопада 2020 14:07
Скарга
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 листопада 2020 20:09
рішення від 10.11.2020 № 20796 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 20:09
рішення від 18.11.2020 № 21485 .pdf
Дата публікації: 23 листопада 2020 21:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: На засіданні тендерного комітету управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації (протокол б/н від 24.11.2020) прийнято рішення: внести зміни до тендерної документації а саме: у частину 17 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» та у частину 3 додатку 1 до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 24 листопада 2020 16:48

Документи подані скаржником

06 листопада 2020 12:01
Скарга до АМКУ

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

23 листопада 2020 21:29
рішення від 18.11.2020 № 21485 .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" 5 773 000,00
UAH з ПДВ
5 773 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК" 6 034 143,60
UAH з ПДВ
6 034 143,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 16:20
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:18
Довідка ГУ ДПС.pdf
18 грудня 2020 16:18
Довідка МВС.pdf
08 грудня 2020 16:32
Електронний підпис
01 грудня 2020 16:58
Електронний підпис
01 грудня 2020 16:54
14. Технічне завдання.pdf
01 грудня 2020 16:54
7. Копія статуту.pdf
01 грудня 2020 16:53
19. Проект договору.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 17:09
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:08
70. Банківська Гарантія.zip
27 листопада 2020 17:08
44. Копія Штатного розпису.pdf
27 листопада 2020 17:08
25. Проект договору Додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
#41422080
Переможець 5 773 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 17:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2020 17:20

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" по закупівлі робіт «Будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги по вул. Набережна, 3 в смт. Микулинці Теребовлянського району Тернопільської області»ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-28-007011-c., виявлено невідповідності в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. Учасник, не надав оригінал аналогічного договору №37 від 01.12.2017р., що не відповідає вимогам п.3.2, частини 3, додатку 1 до тендерної документації. 2. Учасник, надав копії «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) на підтвердження виконання аналогічних робіт, які не завірені відповідно до вимогам п 2, частини 8 Тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. Оригінал аналогічного договору №37 від 01.12.2017р., або надати інший наявний оригінал аналогічного договору на підтвердження аналогічного досвіду у відповідності до вимог частини 3, додатку 1 до тендерної документації, а саме: 3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору(ів) згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «г») . 3.2. На підтвердження надати не менше трьох оригіналів аналогічних договорів (що виконувалися протягом останніх 5 років), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором вважається договір предмет договору якого відповідає предмету закупівлі, а саме: капітальний ремонт об’єктів будівництва або реконструкція об’єктів будівництва або будівництво об’єктів будівництва. 3.3. Договір(ори) повинен(ні) бути укладений із замовником будівництва та виконаний (ні) повністю;(під терміном «Замовник будівництва» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка видає замовлення на будівництво, укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них, та здає об’єкт в експлуатацію). На підтвердження інформації щодо виконання поданого(их) договору(ів) надати: - оригінал позитивного листа-відгука(ів) про співпрацю по договору від Замовника будівництва, що вказані в інформаційній довідці про виконання аналогічного (их) договору(ів). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Також у відгуку повинно бути зазначено, що він надається управлінню капітального будівництва Тернопільської ОДА у складі тендерної пропозиції учасника для участі у закупівлі (вказати конкретну назву закупівлі). - оригінали/копії документів (встановленого взірця), що засвідчують готовність об’єктів до експлуатації, роботи по яких виконувались згідно договорів, наданих в якості аналогічних або лист роз’яснення від учасника з посиланням на сторінку сайту уповноваженого, видавати такі документи органу, де розміщено інформацію про введення об’єктів в експлуатацію. 2. Надати «Акти приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) на підтвердження виконання аналогічних робіт, завірені відповідно до вимог п 2, частини 8 Тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
#41422080
5 773 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 09:53
додаткова угода №3 до дог №209.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 09:48
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:26
Ддодаткова угода №2 до дог №209.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:25
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 23:14
додаткова угода №1 до дог №209.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 23:13
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:18
Договір №209.pdf укладений
29 грудня 2020 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року №1070 і від 22 липня 2020 р. № 641 домовились про наступне: Розділ 4 доповнити пунктом 4.1.1.
Номер договору про закупівлю: договір №209
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 13.1. розділу 13 "Строк дії договору" викласти в новій редакції:
Номер договору про закупівлю: договір №209
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу 3. "Ціна договору" викласти в новій редакції: 4. Розділ "Юридичні адреси сторін" доповнити розрахунковими рахунками. 5 Пункт 15 "Додатки до договору" доповнити календарним планом додаток 3.
Номер договору про закупівлю: договір №209
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 773 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 962 166,67 UAH)