Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням Мілуватської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Сватівської районної ради Луганської області» за адресою: Луганська обл., Сватівський р-н, с. Мілуватка, вул. Радянська, 45)
Очікувана вартість
344 706,00 UAH
UA-2020-10-28-005944-c d4d030ef15b6482db8cffb87e0302b86
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Володимирівна Адаменко

+380668304055 osvita_svt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ СВАТІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02142106
Місцезнаходження: 92603, Україна , Луганська обл., Сватівський р-н, м. Сватове, Майдан Злагоди, буд. 25
Контактна особа: Любов Володимирівна Адаменко
+380668304055
osvita_svt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 12:35
Очікувана вартість: 344 706,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 447,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Оголошення про проведення відкритих торгів*

1. Найменування Замовника: Відділ освіти Сватівської районної державної адміністрації.
2. Місцезнаходження Замовника: 92603, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове майдан Злагоди, буд. 25.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 02142106.
4. Категорія Замовника Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Адаменко Любов Володимирівна, провідний спеціаліст відділу освіти Сватівської районної державної адміністрації, заступник голови тендерного комітету, 92603, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове майдан Злагоди, буд. 25, телефон +380668304055, e-mail: osvita_svt@ukr.net
6. Вид предмета закупівлі: Послуги.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням Мілуватської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Сватівської районної ради Луганської області» за адресою: Луганська обл., Сватівський р-н, с. Мілуватка, вул. Радянська, 45).
8. Код послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код — 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації.
9. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
10. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: Мілуватська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Сватівської районної ради Луганської області» за адресою: Луганська обл., Сватівський р-н, с. Мілуватка, вул. Радянська, 45, 92633.
11. Очікувана вартість предмета закупівлі: 344 706.00 грн. (Триста сорок чотири тисячі сімсот шість грн. 00 коп.) з ПДВ.
12. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
13. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 15.12.2020 року.
14. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.11.2020 року.
15. Умови оплати: 100% післяоплата. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі акту наданих послуг, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту надання послуг Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
16. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких інших документів, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
17. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
18. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
19. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
20. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
21. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
22. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%
23. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Не застосовується. Питома вага критерію оцінки – «Ціна» 100%.
24. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
25. Примітки:
_________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням Мілуватської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Сватівської районної ради Луганської області» за адресою: Луганська обл., Сватівський р-н, с. Мілуватка, вул. Радянська, 45
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92633, Україна, Луганська область, Сватівський р-н, с. Мілуватка, вул. Радянська, 45 (Мілуватська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Сватівської районної ради Луганської області)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі акту наданих послуг, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту надання послуг Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 15:12
Тендерна_документацiя_(3).doc
28 жовтня 2020 15:12
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв_(3).doc
28 жовтня 2020 15:12
Додаток_6.doc
28 жовтня 2020 15:12
Додаток_3.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" 225 000,00
UAH з ПДВ
149 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 249 444,18
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 21:21
Електронний підпис
24 листопада 2020 21:20
Кошторис після аукціону.pdf
24 листопада 2020 21:20
К Договору.rar
24 листопада 2020 21:20
Довідка ч.2 ст.17 Закону..pdf
24 листопада 2020 21:20
Довідка п.12 ч. 1 ст.17 Закону..pdf
24 листопада 2020 21:20
Довідка ст.17..pdf
24 листопада 2020 21:20
Dovidka_20322018820940166477.pdf.p7s
24 листопада 2020 21:20
Dovidka_20322018820940166477.pdf
12 листопада 2020 22:04
Електронний підпис
12 листопада 2020 22:03
Сертифікати якості ч2.zip
12 листопада 2020 22:03
Сертифікати якості ч1.zip
12 листопада 2020 22:03
8. Статут (оригінал).pdf
12 листопада 2020 22:03
7.2. Протокол_Всесвiт.pdf
12 листопада 2020 22:03
7.1. Наказ_Директор_Всесвiт.pdf
12 листопада 2020 22:03
5.3. Довідка захист довкілля.pdf
12 листопада 2020 22:03
5.1.Наказ видачі ліцензії.pdf
12 листопада 2020 22:03
4.Лист-гарантія ст.17.pdf.p7s
12 листопада 2020 22:03
4.Лист-гарантія ст.17.pdf
12 листопада 2020 22:03
3.2.3.Налагоджувальник.pdf
12 листопада 2020 22:03
3.2.2. Диплом Керівник робіт.pdf
12 листопада 2020 22:03
2. Кошторис.pdf.p7s
12 листопада 2020 22:03
2. Кошторис.pdf
12 листопада 2020 22:03
2. 1167.bdcu
12 листопада 2020 22:03
1. Тендерна пропозиція.pdf.p7s
12 листопада 2020 22:03
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 21:50
Електронний підпис
12 листопада 2020 21:48
13. Кошторис.zip
12 листопада 2020 21:48
Паспорт Бойков.pdf
12 листопада 2020 21:48
ІПН Бойков.pdf
12 листопада 2020 21:48
Витяг Бойков.pdf
12 листопада 2020 21:48
Виписка Бойков.pdf
12 листопада 2020 21:48
12.6 Розрахунки.pdf
12 листопада 2020 21:48
12.2 Відомість обсягів робіт.pdf
12 листопада 2020 21:48
12.1 Локальний кошторис.pdf
12 листопада 2020 21:48
12. Договірна ціна.pdf
12 листопада 2020 21:48
11. Кваліфікаційні.pdf
12 листопада 2020 21:48
10. Довідка захист довкілля.pdf
12 листопада 2020 21:48
9. Істотні умови.pdf
12 листопада 2020 21:48
8. Проект договору.pdf
12 листопада 2020 21:48
7. Підписант.pdf
12 листопада 2020 21:48
6. Тех завдання.pdf
12 листопада 2020 21:48
5. Пропозиція.pdf
12 листопада 2020 21:48
3. Ст. 17.pdf
12 листопада 2020 21:48
2.1 Наказ видачі ліцензії.PDF
12 листопада 2020 21:48
1. Лист згода обробка даних.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"

ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"
#43103326
Переможець 149 999,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"
#43103326
149 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:51
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:44
Дод.угода.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 12:52
Договір.pdf укладений
30 листопада 2020 12:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 12.1 розділу 12 Договору та у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, Сторони домовились внести зміни до п, 3,1. розділу 3 «Загальна вартість за договором» та викласти його в наступній редакції: «Загальна вартість послуг за договором становить 126897.46 грн. (сто двадцять шість тисяч вісімсот дев'яносто сім грн. 46 коп.), у т. ч. ПДВ (20%) - 21149,58 грн. (двадцять одна тисяча сто сорок дев'ять гри. 58 коп.) відповідно до Договірної ціни (Додаток № 1 до цього договору) та обсягів, передбачених локальним кошторисом (Додаток № 3 до цього договору), сплату усіх податків і зборів, обов'язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені та інші витрати, пов'язані з виконанням послуг за цим договором.»
Номер договору про закупівлю: 615
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 126 897,46
UAH (в тому числі ПДВ 21 149,57 UAH)