Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління – послуги з проведення онлайн-семінару на тему: «Публічні закупівлі – 2020. Практика застосування нових інструментів Закону України «Про публічні закупівлі» при закупівлі офісного та шкільного устаткування, медичного, мультимедійного та промислового обладнання, медикаментів, витратних матеріалів, робіт та послуг з поточного ремонту тощо»
Очікувана вартість
6 764,00 UAH
UA-2020-10-28-005039-c b46a4d78002c40c593b8e57e7cad21ff
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0573367555 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0573367555
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 посл.
ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління – послуги з проведення онлайн-семінару на тему: «Публічні закупівлі – 2020. Практика застосування нових інструментів Закону України «Про публічні закупівлі» при закупівлі офісного та шкільного устаткування, медичного, мультимедійного та промислового обладнання, медикаментів, витратних матеріалів, робіт та послуг з поточного ремонту тощо»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору П. 4.3 Договору - Платежі по цьому Договору виконуються шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця у строк не більш ніж 5 робочих днів з моменту підписання даного Договору. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

28 жовтня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ “Український Центр перепідготовки та навчання”
#34981052
Переможець 6 764,00
UAH
28 жовтня 2020 14:43

Документи

28 жовтня 2020 14:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 14:45
201029Т_28.PDF укладений
28 жовтня 2020 14:45