Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аналізатор електролітів крові
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-10-28-004258-a fffd29183aad45fb95b1ca4239ecc331
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Олександрівна Наумова

+380566560604
+380500209277
mcml_capital@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Марганецька центральна міська лікарня" Марганецької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01987327
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Паркова, 15
Контактна особа: Ольга Олександрівна Наумова
+380566560604,+380500209277
mcml_capital@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 14:52
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Аналізатор електролітів крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганец, вул.Паркова,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 30847 — Аналізатор крові / рН / електролітів / метаболітів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЗОВ "ПРОМО-МЕД" 240 001,00
UAH з ПДВ
240 001,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "УГЛЕВАТИЙ В’ЯЧЕСЛАВ ЮРІЙОВИЧ" 249 800,00
UAH з ПДВ
245 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" 250 000,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 09:45
Електронний підпис
13 листопада 2020 09:42
Сертифікат інженера.pdf
13 листопада 2020 09:42
Інструкція E-Lyte Plus.pdf
13 листопада 2020 09:42
Декларація НТІ E-Lyte Plus.pdf
13 листопада 2020 09:42
Certificate HTI.pdf
13 листопада 2020 09:42
един податок.jpg
13 листопада 2020 09:42
витяг.jpg
13 листопада 2020 09:42
витяг 4.jpg
13 листопада 2020 09:42
витяг 3.jpg
13 листопада 2020 09:42
витяг 2.jpg
13 листопада 2020 09:42
Виписка_2.jpg
13 листопада 2020 09:42
Виписка_1.jpg
13 листопада 2020 09:42
Тендерна пропозиція.pdf
13 листопада 2020 09:42
Проект договору.pdf
13 листопада 2020 09:42
ІПН та Паспорт.pdf
13 листопада 2020 09:42
Довідка Статут.pdf
13 листопада 2020 09:42
Довідка про Санкції.pdf
13 листопада 2020 09:42
Довідка про право підпису.pdf
13 листопада 2020 09:42
Довідка про ЄП.pdf
13 листопада 2020 09:42
Відомості про учасника.pdf
13 листопада 2020 09:42
Аналогічний договір.pdf
13 листопада 2020 09:42
Реєстр наданих документів.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 13:01
Гарантійний лист Виробника.pdf
09 листопада 2020 13:01
Витяг ПДВ_копія.pdf
09 листопада 2020 13:01
Наказ на директора_копія.pdf
09 листопада 2020 13:01
Витяг ЄДР від 28.01.2020 копія.pdf
09 листопада 2020 13:01
повноваження.7z
09 листопада 2020 13:01
Цінова пропозиція.pdf
09 листопада 2020 13:01
Декларація 3 КОПІЯ.pdf
09 листопада 2020 13:01
Сертифікат якості _ КОПІЯ.pdf
09 листопада 2020 13:01
гар лист про зразки товарів.pdf
09 листопада 2020 13:01
Технічна пропозиція.pdf
09 листопада 2020 13:01
Декларація 4 КОПІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЗОВ "ПРОМО-МЕД"

ФОП "УГЛЕВАТИЙ В’ЯЧЕСЛАВ ЮРІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЗОВ "ПРОМО-МЕД"
#38008192
Переможець 240 001,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 11:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2020 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТЗОВ "ПРОМО-МЕД"
#38008192
240 001,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 10:06
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2021 13:04
Дод угода 2.pdf зміни до договору
10 вересня 2021 12:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:11
ДУ 1 від 29.12.20.jpg зміни до договору
30 грудня 2020 10:10
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 12:13
Специфікація.jpg укладений
11 грудня 2020 12:12
Договір 335_стор.3.jpg укладений
11 грудня 2020 12:12
Договір 335_стор.4.jpg укладений
11 грудня 2020 12:12
Договір 335_стор.1.jpg укладений
11 грудня 2020 12:12
Договір 335_стор.2.jpg укладений
11 грудня 2020 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи п.п. 4 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 року) та п.п.4. п. 11, п. 5.1. Договору та після проведення Сторонами переговорів про здійснення взаєморозрахунків та внесення змін щодо строків поставки товару за Договором та строків дії Договору Сторони дійшли згоди: 1. Подовжити строк поставки товару на 1 календарний рік та внести зміни до п. 3.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.1. Строк поставки товару – до 31.12.2021 року Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника». 2. Подовжити термін дії Договору на 1 календарний рік та внести зміни до п. 10.1., виклавши його у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору та діє до 31.12.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами всіх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 335
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою фінансування та враховуючи п.п. 4 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 року) та п.п.4. п. 11, п. 5.1. Договору та після проведення Сторонами переговорів про здійснення взаєморозрахунків та внесення змін щодо строків поставки товару за Договором та строків дії Договору Сторони дійшли згоди: 1. Подовжити строк поставки товару на 1 календарний рік 2. Сума договору на 2021рік становить 240 001,00 гривень(Двісті сорок тисяч одна гривня 00 копійок) в т.ч. ПДВ 15 701,00гривень: - За рахунок місцевого бюджету 165 364,00гривень; - За рахунок власних коштів 74 637,00гривень.
Номер договору про закупівлю: 335
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 240 001,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 701,00 UAH)