Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво поля для міні-футболу за адресою: смт. Губиниха, Новомосковського району Дніпропетровської обл., по вул. Центральна, 125 А» (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 Будівництво будівель)
Очікувана вартість
2 750 400,00 UAH
UA-2020-10-28-004100-c 02cb332579c544bf8da329688e1231af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Зуєв

+380997601259 gub23067627@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА № 2 НОВОМОСКОВСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 23067627
Місцезнаходження: 51250, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, селище міського типу Губиниха, ВУЛИЦЯ ЛЕНІНА, будинок 125А
Контактна особа: Віктор Зуєв
+380997601259
gub23067627@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 13:51
Очікувана вартість: 2 750 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 752,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво поля для міні-футболу за адресою: смт. Губиниха, Новомосковського району Дніпропетровської обл., по вул. Центральна, 125 А» (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51250, Україна, Дніпропетровська область, смт. Губиниха, вул. Центральна, буд. 125 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 14:05
Тендерна документація 1.pdf
28 жовтня 2020 14:05
Додаток1.pdf
28 жовтня 2020 14:05
Додаток 7.pdf
28 жовтня 2020 14:05
Додаток 6.pdf
28 жовтня 2020 14:05
Додаток 5.pdf
28 жовтня 2020 14:05
Додаток 4.pdf
28 жовтня 2020 14:05
Додаток 3 (Технічне завдання).pdf
28 жовтня 2020 14:05
Додаток 2 (договір).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 02 листопада 2020 15:46
Дата відповіді: 05 листопада 2020 16:16
Просимо надати інформацію до якого класу наслідків відноситься будівництво об’єкта за предметом закупівлі?
Відповідь: Доброго дня. Клас наслідків СС1
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 02 листопада 2020 21:29
Дата відповіді: 05 листопада 2020 16:31
Шановний Замовнику ст. 23 Закону "Про публічні закупівлі" визначено : Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності 1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі. 2. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. 3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. 6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Ураховуючи вищезазначене просимо надати пояснення щодо Додатку 5 до тендерної документації, а саме, яке відношення мають документи - маркування, серmифiкаmu, проmоколu випробувань mа інші засобu до наявності у Учасників механiзмів, обладнання та транспортного засобу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник, передусім, зацікавлений у якісному виконанні переможцем закупівлі робіт, передбачених технічним завданням. Через це логіка замовника, зокрема і у зазначених вами вимогах, викладених у Додатку 5 до тендерної документації, полягає у обов’язковості використання підрядником якісних матеріалів, обладнання чи комплектуючих, які повністю відповідають нормам чинного законодавства (за їх наявності). Тобто учасник закупівлі зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції маркування, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності, у разі якщо наявність таких для конкретних матеріалів, обладнання чи комплектуючих передбачена нормами чинного законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-28-004100-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ", Код ЄДРПОУ:37095763
Дата подання: 18 листопада 2020 09:58
Вимога про усунення порушення
Вважаємо неправомірним рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дитячі та спортивні майданчики» (далі - Скаржник), оформлене протоколом №8 від 17.11.2020 року у закупівлі №UA-2020-10-28-004100-c, що проводиться КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ "ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА № 2 НОВОМОСКОВСЬКОГО РАЙОНУ".
Так, у вказаному рішенні зазначено наступні підстави відхилення:
1) відсутність свідоцтва платника єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку або листа-пояснення щодо ненадання вказаного документа;
2) не відповідність строку дії тендерної пропозиції Скаржника умовам тендерної документації;
3) не відповідність кваліфікаційним критеріям.
Не погоджуємось із правомірністю та аргументацією зазначених підстав відхилення тендерної пропозиції враховуючи наступне.
1) В пункті 3 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації міститься вимога щодо надання «Свідоцтва платника ПДВ, витягу з реєстру платників ПДВ, свідоцтва платника єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку». При цьому, в даному пункті міститься застереження: «у разі ненадання хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів». Таким чином, вказаним застереженням визначено необхідність надання пояснення у разі ненадання хоча б одного з вказаних у пункті документів. Натомість, Скаржник у складі документів тендерної пропозиції надав свідоцтво платника ПДВ 200039232 від 17.04.2012 р. Отже, враховуючи подання «хоча б одного з вказаних документів», застереження в даному випадку не застосовується.
Враховуючи зазначене, відхилення тендерної пропозиції Скаржника в цій частині є неправомірним.
2) Так, в пункті 4 тендерної документації вказано умову: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». В той же час, Скаржником надано документ під назвою «ТЕНДЕРНА (ЦІНОВА) ПРОПОЗИЦІЯ» за формою згідно Додатку 1 до тендерної документації, зміст якого жодним чином не суперечить умовам тендерної документації. В пункті 9 тендерної пропозиції вказано строк 90 днів, протягом якого діє дана тендерна пропозиція, що не суперечить вимогам тендерної документації, оскільки не зазначено що мова йде про календарні дні. Відповідно до ч.7 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено імперативну норму: «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку».
Таким чином, враховуючи погодження Скаржника із умовами тендерної документації без якихось виключень, строк дії тендерної пропозиції визначається згідно умов пункту 4 тендерної документації на підставі ч.7 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
До того ж, виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника вказані в статті 31 Закону України «про публічні закупівлі». Замовник у своєму рішенні не зазначив та не довів правомірність відхилення тендерної пропозиції Скаржника у відповідності до якоїсь з підстав, визначеним вказаними нормами закону.
Враховуючи зазначене, відхилення тендерної пропозиції Скаржника в цій частині є неправомірним.
3) Так, тендерною документацією передбачено умову щодо надання документально підтвердженої інформації про відповідність учасників кваліфікаційному критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У додатку 7 до тендерної документації визначено форму довідки, яка має подаватись учасниками на підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію. У даній довідці міститься примітка: «загальна вартість актів виконаних послуг, наданих у складі пропозиції повинна дорівнювати не менш ніж 90% від суми договору».
Скаржником у складі тендерної пропозиції подано копії двох аналогічних договорів та акти приймання виконаних будівельних робіт до цих договорів. При цьому кожен з вказаних договорів виконано на 100% відсотків, що і відображено у відповідних актах. Відтак, Скаржником повністю підтверджено його відповідність встановленому в тендерній документації кваліфікаційному критерію.
До того ж, відповідно до ч.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі виявлення замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції, замовник ЗОБОВЯЗАНИЙ надати такому учаснику вимогу про усунення невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин. Замовником не надано Скаржнику вимоги про усунення виявлених невідповідностей інформації та/або документах, чим порушено процедуру закупівлі, визначену Законом України «Про публічні закупівлі» . Відтак, замовник немає права посилатись на такі невідповідності, про які не повідомлено учаснику із наданням вимоги про їх усунення.
Враховуючи зазначене, відхилення тендерної пропозиції Скаржника в цій частині є неправомірним.
Вимагаємо розглянути дану вимогу та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Дитячі та спортивні майданчики». У разі незадоволення даної вимоги будемо звертатись із скаргою до органу оскарження.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» розглянути дану вимогу та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Дитячі та спортивні майданчики».
Повідомляємо, що у разі незадоволення даної вимоги ТОВ «Дитячі та спортивні майданчики» буде звертатись із скаргою до органу оскарження, та у разі необхідності здійснювати оскарження неправомірного рішення Замовника в судовому порядку. Проект скарги та позовної заяви, заяви про забезпечення позову вже готуються. У разі оскарження неправомірності рішення замовника (подання до суду позовної заяви із забезпеченням позову) виконання договору за підсумками закупівлі буде зупинено та Замовник не досягне визначеної у предметі закупівлі мети до моменту вирішення спору (розгляду справи у суді). Також, у разі подання позову на винну сторону судом покладатимуться обов’язок відшкодування завданих неправомірними діями (рішеннями) збитків і судові витрати протягом всього розгляду справи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2020 11:33
На вимогу учасника закупівлі ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" по предмету «Будівництво поля для міні-футболу за адресою: смт. Губиниха, Новомосковського району Дніпропетровської обл., по вул. Центральна, 125 А» (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 Будівництво будівель) повідомляємо наступне.
По першому пункту вимоги учасника:
Пункт 3 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації містить вимогу щодо наявності у тендерній пропозиції учасника «Свідоцтва платника ПДВ, витягу з реєстру платників ПДВ, свідоцтва платника єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку». Крім того цей пункт містить наступну умову: «у разі ненадання хоча б одного з документів, визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів». Відповідна вимога тендерної документації передбачає надання у складі тендерної пропозиції учасника усіх перелічених документів або пояснення щодо ненадання будь-якого з них. Виходячи з аргументації, викладеної учасником у вимозі, умову щодо «ненадання хоча б одного з документів» було протрактовано, як необхідність подачі у складі тендерної пропозиції хоча б одного документу з визначеного переліку. Звертаємо увагу, що загальна логіка застереження, на переконання Замовника, є очевидною, адже перелік документів оформлено в тексті як вичерпний, без застосування «або» чи інших додаткових слів чи символів. Крім того, звертаємо увагу, що згідно ч.1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник закупівлі має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
По другому пункту вимоги учасника:
Частина 4 розділу ІІІ тендерної документації містить наступну умову «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», таким чином Замовником зазначено конкретний термін дії тендерних пропозицій, та визначено чіткий критерій «робочих». Натомість, форма «ТЕНДЕРНА (ЦІНОВА) ПРОПОЗИЦІЯ» (Додаток 1), що міститься у тендерній пропозиції учасника не відповідає вказаній умові. Відповідно п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
По третьому пункту вимоги учасника:
Звертаємо увагу, що в протоколі прийняття рішення уповноваженою особою №8 від 17.11.2020 у переліку підстав для відхилення тендерної пропозиції чітко зазначено, що один з наданих у складі тендерної пропозиції учасника договорів «не відповідає вимогам тендерної документації» з поясненням про недотримання вимог Додатку 7 до тендерної документації. Тож підставою для відхилення у даному випадку є невідповідність пропозиції учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.

Документи подані скаржником

18 листопада 2020 09:58
Вимога UA-2020-10-28-004100-c.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" 2 410 457,61
UAH з ПДВ
2 410 457,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ 2 609 832,90
UAH з ПДВ
2 609 832,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БОГАРТ БУД" 2 673 237,36
UAH з ПДВ
2 673 237,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СК ДП БУД 2 720 998,02
UAH з ПДВ
2 720 998,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДНІПРОБУД ІНВЕСТ 2 729 279,55
UAH з ПДВ
2 729 279,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 16:44
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:40
Фин отчетность 4 кв 2019 (Ф1,2).pdf
12 листопада 2020 16:40
Фин отчетность 4 кв 2018 (ф1, ф2).pdf
12 листопада 2020 16:40
Фин отчетность 4 кв 2017 (ф1, ф2).pdf
12 листопада 2020 16:40
Фин отчетность 4 кв 2016 (ф1, ф2).pdf
12 листопада 2020 16:40
Фин отчетность 3 кв 2020 (Ф1,2).pdf
12 листопада 2020 16:40
Фин отчетность 2 кв 2020 (Ф1,2).pdf
12 листопада 2020 16:40
Фин отчетность 1 кв 2020 (Ф1,2).pdf
12 листопада 2020 16:40
статут новий кольоровий.pdf
12 листопада 2020 16:40
СЕС на штучне покриття.pdf
12 листопада 2020 16:40
СЕС клей.pdf
12 листопада 2020 16:40
Сертифікати та паспорти.pdf
12 листопада 2020 16:40
свид ПДВ ДСМ.pdf
12 листопада 2020 16:40
Радичи исо.pdf
12 листопада 2020 16:40
Охорона праці Цюпяк ТОВ ДСМ.pdf
12 листопада 2020 16:40
Накази та дипломи.pdf
12 листопада 2020 16:40
Ліцензія Інтера.pdf
12 листопада 2020 16:40
Ліцензія Інтера види робіт.pdf
12 листопада 2020 16:40
Копія Паспорт Нарижного.pdf
12 листопада 2020 16:40
Копія Код Нарижного.pdf
12 листопада 2020 16:40
инв. карточки (1).pdf
12 листопада 2020 16:40
Договір субпідряду.pdf
12 листопада 2020 16:40
договір оренди обладнання.pdf
12 листопада 2020 16:40
Договір з інженером.pdf
12 листопада 2020 16:40
Відгук Ірпінь.pdf
12 листопада 2020 16:40
Відгук Балта.pdf
12 листопада 2020 16:40
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 листопада 2020 16:40
Аналогічний договір Балта.pdf
12 листопада 2020 16:40
PAT S-CORE 40 Lisport XL 60005.pdf
12 листопада 2020 16:40
GuaranteeKredobankNo.201112_140.7z

Публічні документи

12 листопада 2020 17:24
Електронний підпис
12 листопада 2020 17:22
СК СТРОЙІНВЕСТ_21643_p7s.zip
12 листопада 2020 17:22
17. Календарний графік.pdf
12 листопада 2020 17:22
16. Кошторис.pdf
12 листопада 2020 17:22
12.1. Технічне завдання.pdf
12 листопада 2020 17:22
15.1. Копія Дозволів.pdf
12 листопада 2020 17:22
7.5. Довідка_ щодо досвіду.pdf
12 листопада 2020 17:22
11.1. Проект договору.pdf
12 листопада 2020 17:22
13. Лист щодо субпідрядників.pdf
12 листопада 2020 17:22
7.3. Лист-відгук.pdf
12 листопада 2020 17:22
10. Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2020 17:21
9.1. Антикорупційна програма.pdf
12 листопада 2020 17:21
9. ст 17.pdf
12 листопада 2020 17:21
6.2. Копія дипломів.pdf
12 листопада 2020 17:21
5.4. Копія договору 2610 ПП.pdf
12 листопада 2020 17:21
6.1. Копії наказів.pdf
12 листопада 2020 17:21
5.3. Копія договору 26 СТ-20.pdf
12 листопада 2020 17:21
5.2. Копія договору 11-03.pdf
12 листопада 2020 17:21
5.6. Копія договору 021120 Т-3.pdf
12 листопада 2020 17:21
5.1. Балансова належність.pdf
12 листопада 2020 17:21
5.5. Копія договору 2610-ОБ.pdf
12 листопада 2020 17:21
4. Витяг ПДВ.pdf
12 листопада 2020 17:21
3. Статут.pdf
12 листопада 2020 17:21
2.1. Рішення.pdf
12 листопада 2020 17:21
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 12:33
Електронний підпис
20 листопада 2020 15:23
Електронний підпис
20 листопада 2020 15:22
Dovidka_20293563260570340175.pdf.p7s
20 листопада 2020 15:20
Довідка1.zip
20 листопада 2020 15:20
Довідка.zip
20 листопада 2020 15:17
Довідка1.pdf
20 листопада 2020 15:17
Довідка.pdf
20 листопада 2020 15:17
Dovidka_20293563260570340175.pdf
12 листопада 2020 15:57
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:39
61.Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2020 15:13
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:11
63.Довідки банка про обіги.zip
12 листопада 2020 15:11
62.Фінансова звітність.pdf
12 листопада 2020 15:11
61.Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2020 15:11
60.Копія Дозвіл.pdf
12 листопада 2020 15:11
51.Пояснювальна записка.pdf
12 листопада 2020 15:11
50.Договірна ціна.pdf
12 листопада 2020 15:11
49.Дефектний акт.pdf
12 листопада 2020 15:11
42.Лист гарантія Про санкції.PDF
12 листопада 2020 15:11
38.Довідки банка.pdf
12 листопада 2020 15:11
37.Копія відомостей з ЄДРПОУ.pdf
12 листопада 2020 15:11
34.Копія Статуту.pdf
12 листопада 2020 15:11
28.Освіта виконроб.PDF
12 листопада 2020 15:11
27.Освіта головний інженер.PDF
12 листопада 2020 15:11
25.Довідка про працівників.PDF
12 листопада 2020 15:11
21.Листи-відгуки.pdf
12 листопада 2020 15:11
19.Акти КР школи №20+1.part3.rar
12 листопада 2020 15:11
18.Акти КР школи №20+1.part2.rar
12 листопада 2020 15:11
17.Акти КР школи №20+1.part1.rar
12 листопада 2020 15:11
12.Антикорупц программа.pdf
12 листопада 2020 15:11
10.Додаток - Договірна ціна.pdf
12 листопада 2020 15:11
5.Договір оренди офісу.pdf
12 листопада 2020 15:11
3.Рішення власника.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 13:52
Технічне завдання.pdf
12 листопада 2020 13:52
Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2020 13:52
Рішення засновника.pdf
12 листопада 2020 13:52
Про безстрок ліценз.pdf
12 листопада 2020 13:52
Наказ 1.pdf
12 листопада 2020 13:52
Ліцензія з додатком.pdf
12 листопада 2020 13:52
Лист гарантія.pdf
12 листопада 2020 13:52
Кошторис.7z
12 листопада 2020 13:52
Копія Статуту.pdf
12 листопада 2020 13:52
Копія Витягу ПДВ.pdf
12 листопада 2020 13:52
Дозвіл.pdf
12 листопада 2020 13:52
Договірна ціна.pdf
12 листопада 2020 13:52
Довідка.pdf
12 листопада 2020 13:52
Довідка ст17.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 18:05
Електронний підпис
11 листопада 2020 18:02
КОШТОРИС.pdf
11 листопада 2020 18:02
довідки (2).pdf
11 листопада 2020 18:02
РЕГИСТРАЦИОННІЕ ДОКИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"

ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ

ТОВ "БОГАРТ БУД"

ТОВ СК ДП БУД

ТОВ ДНІПРОБУД ІНВЕСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"
#37095763
Відхилено 2 410 457,61
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 16:08
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
Відхилено 2 609 832,90
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 16:46
ТОВ "БОГАРТ БУД"
#35987296
Переможець 2 673 237,36
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 13:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БОГАРТ БУД"
#35987296
2 673 237,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 14:56
протокол про відміну.docx укладений
24 грудня 2020 14:51
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 10:20
Календарний графік.pdf укладений
01 грудня 2020 10:18
Протокол розбіжностей.pdf укладений
01 грудня 2020 10:18
Договірна ціна.pdf укладений
01 грудня 2020 10:18
Додаткова угода 1.pdf укладений
01 грудня 2020 10:18
Протокол погодження договірної ціни.pdf укладений
01 грудня 2020 10:18
Договір.pdf укладений
01 грудня 2020 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 673 237,36
UAH (в тому числі ПДВ 445 539,56 UAH)
Причини розірвання договору: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель