Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багато функціональний пристрій , принтер ДК 021:2015 30230000-0 (30232100-5 Принтери та плотери)
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2020-10-28-002941-a 071fdf732f514394a4fcc19e45d15e0f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Прокудіна

+380679890234 jcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №5"
Код ЄДРПОУ: 01998489
Місцезнаходження: 54051, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, просп. Богоявленський, 336
Контактна особа: Лілія Прокудіна
+380679890234
jcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 16:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 14:48
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Багато функціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський,336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
11 штуки
принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський,336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснює оплату за кожну партію товару не пізніше 20 календарних днів після виставлених рахунків та отримання товару по накладним. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 11:12
повідомлення про внесення змін.pdf
30 жовтня 2020 11:12
оголошення із змінами.doc
28 жовтня 2020 11:11
оголошення.doc
28 жовтня 2020 11:11
Проект договору.doc
30 жовтня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 11:12
повідомлення про внесення змін.pdf
30 жовтня 2020 11:12
оголошення із змінами.doc
28 жовтня 2020 11:11
оголошення.doc
28 жовтня 2020 11:11
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 28 жовтня 2020 17:03
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 10:56
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! По першому запитанню від учасника повідомляю , що в оголошення про закупівлю містить вираз «або еквівалент» подання аналогів не передбачається. Посилання на конкретні торгові марки/моделі (таблиці 1,2 оголошення) наведені для спрощення розуміння учасниками технічного рівня обладнання, що планує закупити замовник. Перелік технічних характеристик, де визначено гранично допустимі межі технічних параметрів для вказаних моделей для забезпечення сумісності з обладнанням, наявним у замовника. Товар, що пропонується як еквівалент, повинен мати технічні характеристики, що відповідають або не гірші ніж ті, які наведено в таблицях 1,2 оголошення про закупівлю. Вимога до учасників: вказувати моделі та технічні характеристики обладнання, що планується поставити.
По другому питанню від учасника повідомляю, що замовник потребує лише поставку товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-28-002941-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:30436824
Дата подання: 30 жовтня 2020 09:48
Вимога щодо характеристик в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Таблиця 1
Шановний Замовнику ! Вимоги тендерної документації порушують норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію та виписані виключно під одного виробника. Що робить неможливим участь нашого підприємства у вказаній процедурі закупівлі. В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Таблиця 1 до тендерної документації містяться технічні вимоги до БФП, яким за сукупністю відповідає лише одна модель Canon i-SENSYS MF3010. Відповідно до аналогічного рішення АМКУ №10106-р/пк-пз від 02.10.2018р., якщо за сукупністю технічних параметрів товару, визначеному Документацією, відповідає продукція лише одного виробника, є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, порушення статті 5 та 22 Закону «Про публічні закупівлі». АМКУ зобов’язав Замовника внести зміни до тендерної документації. Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, шляхом виключення або внесення змін, в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Таблиця 1 тендерної документації, а саме :

інтерпольований дозвіл здатність, dpi, не менше 9600х9600 - видалити, цей показник не є істотною або значимою харакетристикою. Використовується більшою мірою конкретним виробником в рекламних цілях.
Сумісність з картриджами Картридж Canon 725 - видалити або залишити лише мінімальний ресурс. Виробник картриджа чітко зазначає сумісніть 725-го картриджу лише з пристроями Canon. Посилання на офіційні ресурси виробника: https://store.canon.co.uk/canon-725-toner-cartridge/3484B002/ та https://www.canon.ua/sds/700-series-cartridges/
середня споживана потужність в режимі енергозбереження, не більше 0,6 Вт - видалити. Теж неістотня характеристика. І дуже індивідуальна. Залежить від типу вімірювань, стандартів проведенних типів тестувань, навколишнього середовища та робочої зони та багато іншого. Зазначена Вами величина чітко вказує на Canon. Без будь-яких переваг.

Звертаємо Вашу увагу, що дані параметри ніяким чином не впливають на працездатність техніки, не погіршують технічних х-к! Але надають можливість розширити конкуренцію. Що в свою чергу призведе до економії бюджетних коштів. В разі незадоволення даної вимоги змушені будемо звертатись до АМКУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2020 11:07
До оголошення про проведення спрощеної закупівлі в таблицю 1. будуть внесені наступні зміни:
-видалити вимогу: інтерпольований дозвіл здатність, dpi, не менше 9600х9600;
-змінити вимогу на: сумісний оригінальний картридж – наявність;
-видалити вимогу - середня споживана потужність в режимі енергозбереження, не більше 0,6 Вт.
Номер вимоги: UA-2020-10-28-002941-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:30436824
Дата подання: 30 жовтня 2020 10:01
Вимога щодо характеристик в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Таблиця 2
Шановний Замовнику ! Вимоги тендерної документації порушують норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію та виписані виключно під одного виробника. Що робить неможливим участь нашого підприємства у вказаній процедурі закупівлі. В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Таблиця 2 до тендерної документації містяться технічні вимоги до БФП, яким за сукупністю відповідає лише одна модель Canon I-SENSYS LBP162dw. Відповідно до аналогічного рішення АМКУ №10106-р/пк-пз від 02.10.2018р., якщо за сукупністю технічних параметрів товару, визначеному Документацією, відповідає продукція лише одного виробника, є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, порушення статті 5 та 22 Закону «Про публічні закупівлі». АМКУ зобов’язав Замовника внести зміни до тендерної документації. Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, шляхом виключення або внесення змін, в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Таблиця 2 тендерної документації, а саме :

час виходу першої сторінки, не більше 5.2 сек - видалити або змінити до 8.5 с (більшість виробників)
частота процесора 400 мГц - видалити, неістотня характеристика
сумісний оригінальний картридж Canon 051H, Canon 051 - видалити у зв'язку з обмеженням лише до продукції одного виробника
середня споживана потужність в режимі очікування, не більше 3.4 Вт - видалити. Теж неістотня характеристика. І дуже індивідуальна. Залежить від типу вімірювань, стандартів проведенних типів тестувань, навколишнього середовища та робочої зони та багато іншого.

Звертаємо Вашу увагу, що дані параметри ніяким чином не впливають на працездатність техніки, не погіршують технічних х-к! Але надають можливість розширити конкуренцію. Що в свою чергу призведе до економії бюджетних коштів. В разі незадоволення даної вимоги змушені будемо звертатись до АМКУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2020 10:47
До оголошення про проведення спрощеної закупівлі в таблицю 2. будуть внесені наступні зміни:
-змінити вимогу: час виходу першої сторінки, не більше - 8.5 с;
-видалити вимогу: частота процесора 400 мГц;
-змінити вимогу на: сумісний оригінальний картридж – наявність;
-видалити вимогу - середня споживана потужність в режимі очікування, не більше 3.4 Вт.

Документи

30 жовтня 2020 11:07
протокол розгляду.pdf

Документи

30 жовтня 2020 10:47
протокол розгляду.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" 136 712,40
UAH з ПДВ
112 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 126 500,00
UAH з ПДВ
118 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА 146 850,00
UAH з ПДВ
136 712,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХРАПКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 152 691,00
UAH з ПДВ
152 691,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 12:31
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:31
Pantum_гарантійний талон (1).pdf.p7s
06 листопада 2020 12:31
Pantum_гарантійний талон (1).pdf
06 листопада 2020 12:31
LBP112, 113, 162, MF112, 113 - LVD+EMC+RoHS.pdf.p7s
06 листопада 2020 12:31
LBP112, 113, 162, MF112, 113 - LVD+EMC+RoHS.pdf
06 листопада 2020 12:31
LBP 113w, 162dw, MF113w, 264dw, 267dw, 269dw - RED.pdf
06 листопада 2020 12:31
СанГиг peripherals_new.pdf.p7s
06 листопада 2020 12:31
СанГиг peripherals_new.pdf
06 листопада 2020 12:31
Протоколи на директора.pdf.p7s
06 листопада 2020 12:31
Протоколи на директора.pdf
06 листопада 2020 12:31
Пропозиція.pdf.p7s
06 листопада 2020 12:31
Пропозиція.pdf
06 листопада 2020 12:31
Копії декларацій.pdf.p7s
06 листопада 2020 12:31
Копії декларацій.pdf
06 листопада 2020 12:31
Довідка щодо товару.pdf.p7s
06 листопада 2020 12:31
Довідка щодо товару.pdf
06 листопада 2020 12:31
Довідка про довкілля.pdf.p7s
06 листопада 2020 12:31
Довідка про довкілля.pdf
06 листопада 2020 12:31
Витяг з ПДВ.pdf.p7s
06 листопада 2020 12:31
Витяг з ПДВ.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 13:12
Електронний підпис
06 листопада 2020 13:11
Порівняльна таблиця.pdf
06 листопада 2020 13:11
HP висновок.pdf
06 листопада 2020 13:11
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 листопада 2020 13:11
СЭС_Ксерокс_техника_2017_2022.pdf
06 листопада 2020 13:11
Довідка уповноваження.pdf
06 листопада 2020 13:11
Установчі док.підпис.pdf
06 листопада 2020 13:11
Відомості ФОП Виничук.pdf
06 листопада 2020 13:11
довідка про несертифікацію.pdf
06 листопада 2020 13:11
Довідка без печатки.pdf
06 листопада 2020 13:11
Довідки для кваліфікації.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 15:37
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:37
Установчі документи.pdf
06 листопада 2020 15:37
СЄС Canon.pdf
06 листопада 2020 15:37
Пропозиція.pdf
06 листопада 2020 15:37
Кваліфікаційні документи.pdf
06 листопада 2020 15:37
Документи з Довідками.pdf
06 листопада 2020 15:37
3010.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 15:21
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:19
Пропозиція_ФОП Храпко_20542305.pdf
06 листопада 2020 15:19
витяг єд податок копія.pdf
06 листопада 2020 15:19
паспорт + код копія.pdf
06 листопада 2020 15:19
Витяг Храпко 22.10.20_копія.pdf
06 листопада 2020 15:19
Виписка Храпко копія.pdf
06 листопада 2020 15:19
статистика храпко копія.pdf
06 листопада 2020 15:19
довідка щодо повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"

ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА

ФОП "ХРАПКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"
#30436824
Переможець 112 500,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 14:00

Документи

10 листопада 2020 14:00
Електронний підпис
10 листопада 2020 13:58
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"
#30436824
112 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2020 14:00
Електронний підпис
10 листопада 2020 13:58
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 11:35
договор 9-о.pdf укладений
20 листопада 2020 11:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 112 499,64
UAH (в тому числі ПДВ 18 749,94 UAH)