Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування проектної документації на будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) в обхід м. Валки, Харківська область (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
14 051 785,00 UAH
UA-2020-10-28-002793-b 16e8d6b322df4473a0254edd029d2812
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0573367555 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0573367555
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 17 листопада 2020 13:40
Очікувана вартість: 14 051 785,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


8.Мова - Усі документи, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою або іншими мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові (крім української мови та російської мови) Учасник надає переклад цього документу на українську мову.
9.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Коригування проектної документації на будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) в обхід м. Валки, Харківська область (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пункт 4.3 договору - Розрахунки за виконані роботи у розмірі до 70% від загальної вартості Договору здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Підрядником "Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт" (у редакції ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Додаток Н), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проєктної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, при наявності коштів передбачених на ці цілі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника по мірі надходження коштів. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Виконання робіт Пункт 4.6 договору - Остаточний розрахунок за виконані роботи з розробки проєктної документації (30% від загальної вартості Договору) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів по мірі надходження коштів після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних робіт у повному обсязі, а саме позитивного експертного звіту та документів визначених у п. 8.9 Договору, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі - приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 15:56
Тендерна документація.PDF
28 жовтня 2020 15:56
Проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА 13 489 000,00
UAH з ПДВ
13 489 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 13 950 000,00
UAH з ПДВ
13 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 10:52
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:50
ЗаП_12_Ст_17
25 листопада 2020 10:50
За_Ч_2Ст_17
25 листопада 2020 10:50
Відсутність боргу
25 листопада 2020 10:50
Довідка про не судимість
20 листопада 2020 16:34
Електронний підпис
20 листопада 2020 16:28
Програмне Забезпечення
20 листопада 2020 16:28
Програмне Забезпечення
20 листопада 2020 16:28
Програмне Забезпечення
20 листопада 2020 16:28
Програмне Забезпечення
20 листопада 2020 16:28
Програмне Забезпечення
20 листопада 2020 16:28
Програмне Забезпечення
20 листопада 2020 16:28
Програмне Забезпечення
20 листопада 2020 16:28
Програмне Забезпечення
20 листопада 2020 16:28
Обладнання
14 листопада 2020 11:28
Електронний підпис
14 листопада 2020 11:27
ТрудоваГриб.pdf
13 листопада 2020 16:22
Електронний підпис
13 листопада 2020 16:21
Довідка грошове покриття.pdf
13 листопада 2020 16:21
Виписка.pdf
13 листопада 2020 16:21
Трудова_Шуба.pdf
13 листопада 2020 16:21
Трудова_Федяй.pdf
13 листопада 2020 16:21
Трудова_Простун.pdf
13 листопада 2020 16:21
Трудова_Присяжнюк.pdf
13 листопада 2020 16:21
Трудова_Малинка.pdf
13 листопада 2020 16:21
Трудова_Добровольський.pdf
13 листопада 2020 16:21
Трудова_Гевчук.pdf
13 листопада 2020 16:21
Трудова_Барков.pdf
13 листопада 2020 16:21
Трудова Калачова.pdf
13 листопада 2020 16:21
Лист_Ліцензія.pdf
13 листопада 2020 16:21
Кваліф_Ст17.pdf
13 листопада 2020 16:21
Кваліф_Працівники.pdf
13 листопада 2020 16:21
Кваліф_Обладнання.pdf
13 листопада 2020 16:21
Кваліф_Аналог_договір.pdf
13 листопада 2020 16:21
Кваліф_АдмінПрим.pdf
13 листопада 2020 16:21
Додаток_6_ВідомостіУчасник.pdf
13 листопада 2020 16:21
ГарантЛист_ТЗ.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 13:44
Електронний підпис
13 листопада 2020 13:42
11.Трудові Працівників.7z
13 листопада 2020 13:42
7. Обладнання.7z
13 листопада 2020 13:42
Тендерна пропозиція.7z
13 листопада 2020 13:42
13. Аналогічний договір.7z
13 листопада 2020 13:42
Банківська гарантія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА
#34422841
Переможець 13 489 000,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 11:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2020 13:44

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів № UA-2020-10-28-002793-b виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей – Не надано документів, що підтверджують наявність ліцензійного програмного та інформаційного забезпечення процесу розроблення проектної документації, оперативного внесення змін та доповнень до проектної документації. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1 Додатку 2 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати документи, що підтверджують наявність ліцензійного програмного та інформаційного забезпечення процесу розроблення проектної документації, оперативного внесення змін та доповнень до проектної документації. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА
#34422841
13 489 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 09:07
Т135-ОВкпдБ-20 ДУ 8.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 09:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 17:16
Т135-ОВкпдБ-20 ДУ 7.PDF зміни до договору
28 грудня 2022 17:16
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2022 15:15
Додаткова угода 6 Т135-ОВкпдБ-20.PDF зміни до договору
27 травня 2022 15:15
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 09:40
Додаткова угода 5 Т135-ОВкпдБ-20.PDF зміни до договору
23 грудня 2021 09:39
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 16:45
Додаткова угода 4 Т135-ОВкпдБ-20.PDF зміни до договору
02 вересня 2021 16:45
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 09:49
Т135-ОВкпдБ-20.PDF укладений
09 грудня 2020 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2021 р. №891 "Про затвердження порядку використання коштів загального фонду державного бюджету, призначених для фінансування розвитку мережі і утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, у 2021 році" Сторони домовились Бюджетні зобов’язання Замовника за Договором у 2021 році збільшити на 3 000 000,00 грн. за рахунок коштів загального фонду державного бюджету. 2.Згідно п.2.6.3, абз.2 п.3.6 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт по 31 грудня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: Т135-ОВкпдБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно п.2.6.3, абз.3 п.3.6 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т135-ОВкпдБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із настанням обставин непереборної сили, що засвідчується листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022р. № 2024/02.0-7.1 та відповідно п.2.6.3, абз.1 п.3.6 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт та викласти п.3.1 Договору в наступній редакції: "3.1. Роботи виконуються по 31 грудня 2022 року, відповідно Календарного плану виконання робіт."
Номер договору про закупівлю: Т135-ОВкпдБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно п.2.6.3, абз.3 п.3.6, п.12.2. Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т135-ОВкпдБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно п.2.6.3, абз.3 п.3.6, п.12.2. Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т135-ОВкпдБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML