Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4,стрічка паперова в роликах для друкуючих та реєструючих приладів 80 t 80
Очікувана вартість
62 000,00 UAH
UA-2020-10-28-002024-a dbe4c7a5ac0d406a97f49f4ebe7c0239
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Редько

+380963731753 right.uszn@dmr.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРАВОБЕРЕЖНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42788513
Місцезнаходження: 49068, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Трудова, буд. 1 А
Контактна особа: Валентина Редько
+380963731753
right.uszn@dmr.dp.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 08:00
Очікувана вартість: 62 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
620 штуки
Папір А4,стрічка паперова в роликах для друкуючих та реєструючих приладів 80 t 80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49068, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Трудова, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 10:27
оголошення.docx
28 жовтня 2020 10:27
Проект-договір .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 28 жовтня 2020 14:17
Діаметр стрічки паперової в роликах для друкуючих та реєструючих приладів має бути лише 80, чи можна пропонувати інші параметри?
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 жовтня 2020 15:19
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість внести зміни до річного плану закупівель "Назва предмета закупівлі"
Документи:
29 жовтня 2020 15:19
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:18
Протокол 55.docx