Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги в с. Кудринці Борщівського району Тернопільської області»
Очікувана вартість
6 439 785,00 UAH
UA-2020-10-28-001406-c 471261104006422e8744833d286f4fdd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Явний Володимир Михайлович

380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Явний Володимир Михайлович
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 грудня 2020 11:25
Очікувана вартість: 6 439 785,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 198,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) «Правила визначення вартості будівництва»

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Умови надання забезпечення: гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП особи, уповноваженої на підписання гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі р7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником КЕП/ЕЦП особи, уповноваженої на підписання гарантії на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги в с. Кудринці Борщівського району Тернопільської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48750, Україна, Тернопільська область, Борщівський район, с. Кудринці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-28-001406-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 06 листопада 2020 14:07
Скарга
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 листопада 2020 19:28
рішення від 10.11.2020 № 20801 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 19:28
рішення від 18.11.2020 № 21484.pdf
Дата публікації: 23 листопада 2020 19:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: На засіданні тендерного комітету управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації (протокол б/н від 24.11.2020) прийнято рішення: внести зміни до тендерної документації а саме: у частину 17 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» та у частину 3 додатку 1 до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 24 листопада 2020 16:50

Документи подані скаржником

06 листопада 2020 11:56
Скарга до АМКУ

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

23 листопада 2020 19:49
рішення від 18.11.2020 № 21484.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" 6 084 000,00
UAH з ПДВ
5 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК" 6 344 695,20
UAH з ПДВ
5 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 16:49
Електронний підпис
01 грудня 2020 16:46
14. Технічне завдання.pdf
01 грудня 2020 16:45
19. Проект договору.pdf
01 грудня 2020 16:45
7. Копія статуту.pdf

Публічні документи

18 грудня 2020 21:14
Електронний підпис
18 грудня 2020 21:13
Довідка ДФСУ.p7s
18 грудня 2020 21:13
Довідка ДФСУ.pdf
14 грудня 2020 15:58
Електронний підпис
14 грудня 2020 15:57
Довідка МВС України.p7s
14 грудня 2020 15:57
Довідка МВС України.pdf
14 грудня 2020 15:57
Довідка ч.2 ст.17.pdf
11 грудня 2020 12:06
Електронний підпис
27 листопада 2020 18:29
Електронний підпис
27 листопада 2020 18:28
71. Банківська гарантія.zip
27 листопада 2020 18:28
44. Копія Штатного розпису.pdf
27 листопада 2020 18:28
25. Проект договору Додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
#41422080
Відхилено 5 998 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 12:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2020 17:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК"
#40682650
Переможець 5 999 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 16:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2020 16:13

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" по закупівлі робіт «Будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги в с. Кудринці Борщівського району Тернопільської області» ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-28-001406-c. виявлено невідповідності в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. Учасник, надав копію аналогічного договору №37 від 01.12.2017р., що не відповідає вимогам п.3.2, частини 3, додатку 1 до тендерної документації. 2. Учасник, надав копії «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) на підтвердження виконання аналогічних робіт, які не завірені відповідно до вимогам п 2, частини 8 Тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. Оригінал аналогічного договору №37 від 01.12.2017р., або надати інший наявний оригінал аналогічного договору на підтвердження аналогічного досвіду у відповідності до вимог частини 3, додатку 1 до тендерної документації, а саме: 3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору(ів) згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «г») . 3.2. На підтвердження надати не менше трьох оригіналів аналогічних договорів (що виконувалися протягом останніх 5 років), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором вважається договір предмет договору якого відповідає предмету закупівлі, а саме: капітальний ремонт об’єктів будівництва або реконструкція об’єктів будівництва або будівництво об’єктів будівництва. 3.3. Договір(ори) повинен(ні) бути укладений із замовником будівництва та виконаний (ні) повністю;(під терміном «Замовник будівництва» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка видає замовлення на будівництво, укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них, та здає об’єкт в експлуатацію). На підтвердження інформації щодо виконання поданого(их) договору(ів) надати: - оригінал позитивного листа-відгука(ів) про співпрацю по договору від Замовника будівництва, що вказані в інформаційній довідці про виконання аналогічного (их) договору(ів). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Також у відгуку повинно бути зазначено, що він надається управлінню капітального будівництва Тернопільської ОДА у складі тендерної пропозиції учасника для участі у закупівлі (вказати конкретну назву закупівлі). - оригінали/копії документів (встановленого взірця), що засвідчують готовність об’єктів до експлуатації, роботи по яких виконувались згідно договорів, наданих в якості аналогічних або лист роз’яснення від учасника з посиланням на сторінку сайту уповноваженого, видавати такі документи органу, де розміщено інформацію про введення об’єктів в експлуатацію. 2. Надати «Акти приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) на підтвердження виконання аналогічних робіт, завірені відповідно до вимог п 2, частини 8 Тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "БК ВАЛК"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "БК ВАЛК " по закупівлі робіт «Будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги в с. Кудринці Борщівського району Тернопільської області» ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-28-001406-c., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. Учасник надав копії трудових книжок на підтвердження наявності у субпідрядника Тернопільського МШР-БП «Тернопільшляхрембуд» робітників, а саме: водії автотранспортних засобів, машиніст крана, машиніст бульдозера, машиніст автогрейдера, машиніст асфальтоукладальника, машиністів котка, що не відповідає вимогам п.2.3.-2.4 частини 2 додатку 1 тендерної документації. 2. Учасник надав «Довідку про наявність машин, механізмів та техніки, які будуть використовуватись в процесі виконання робіт», в якій зазначає наявність «Автомобіля вантажного Daimler-Benz 816D реєстраційний номер ВО 6493 АІ» який орендується в Ліщишина С.І., а також лист підтвердження від Ліщишина С.І. в якому зазначено «Автомобіль вантажний Daimler-Benz 816D реєстраційний номер ВО 6493 АІ», але технічний паспорт наданий на підтвердження наявності даного автомобіля та договір оренди містить іншу модель вантажного автомобіля Daimler-Benz 814D що є невідповідністю та не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. Оригінали трудових книжок робітників субпідрядника Тернопільського МШР-БП «Тернопільшляхрембуд», а саме: водії автотранспортних засобів, машиніст крана, машиніст бульдозера, машиніст автогрейдера, машиніст асфальтоукладальника, машиністів котка, або надати інші оригінали документів на підтвердження наявності робітників у відповідності до вимог частини 2 Додатку 1 тендерної документації, в якій зазначено, що: 2.3. «Наявність в учасника працівників згідно підпунктів 2.1. та 2.2. підтверджується оригіналом/копією штатного розпису (за наявності), якщо ж учасник не складає штатного розпису то наявність працівників може бути підтверджена оригіналами інших документів, передбаченими чинним законодавством України, на кожну особу зазначену у довідці. 2.4. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пунктів 2.1-2.3. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням ПІБ та посад працівників субпідрядника/співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг). 2. Надати підтвердження наявності вантажного автомобіля Daimler-Benz 816D реєстраційний номер ВО 6493 АІ, або усунути невідповідності у довідці та листі підтвердженні від Ліщишина С.І. щодо наявності даного автомобіля у відповідності до вимог частини 1 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК"
#40682650
5 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 14:05
Додаткова угода № 7 до Договору № 212.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 13:53
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 14:58
Додаткова угода №6 до дог №212.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 14:56
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2022 13:30
додаткова угода № 5 до договору №212.pdf зміни до договору
04 квітня 2022 13:27
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 14:58
Додаткова угода №4 до дог №212.pdf зміни до договору
05 січня 2022 14:58
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 09:09
додаткова угода №3 до дог №212.pdf зміни до договору
18 травня 2021 09:08
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:48
додаткова угода №2 до дог №212.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:46
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:36
додаткова угода №1 до дог №212.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:16
договір №212.pdf укладений
30 грудня 2020 09:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2020 р. № 1198 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. №1070 і від 22 липня 2020 р. №641" та домовились про наступне: Розділ 4. доповнити Пунктом 4.1.1.
Номер договору про закупівлю: договір №212
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 13.1. розділу 13 "Строк дії договору" викласти в новій редакції: "13.1. Договір набирає законної сили з моменту його підписання і діє до 31.12.2021 року, а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами зобов'язань за даним договором."
Номер договору про закупівлю: договір №212
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. розділу 3. "Ціна договору" викласти в новій редакції: Розділ "Юридичні адреси сторін" доповнити розрахунковими рахунками. Пункт 15 "Додатки до договору" доповнити календарним планом додаток 3.
Номер договору про закупівлю: договір №212
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; сторони домовились: Пункт 13.1. Розділу 13 "Строк дії договору" викласти в новій редакції: "12.1. Договір набирає законної сили з моменту його підписання і діє до 31.03.2022 р., а в частині розрахунків-до повного його виконання сторонами зобов'язань за даним Договором" Календарний план фінансування (Додаток 3) та Календарний графік виконання робіт (Додаток 2) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: договір №212
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розпорядження голови Тернопільської обласної державної адміністрації від 18.02.2022 № 81/01.02-01 управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації перейменовано в департамент капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації, який є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків управління, сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. В преамбулі та в тексті Договору управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації, а також в додатках до нього змінити на департамент капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації. 2. Розділ 16 „Юридичні адреси сторін” Замовника викласти в новій редакції 3. Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а також у зв’язку із військовою агресією Російської Федерації проти України та прийняття указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 року „Про ведення воєнного стану в Україні»” сторони домовились: Пункт 13.1. розділу 13 „Строк дії договору” викласти в новій редакції 4. Календарний графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору) викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: договір №212
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ 16 "Юридичні адреси сторін" Договору викласти в новій редакції Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовились: Пункт 13.1. Розділу 13"Строк дії договору" викласти в новій редакції: "13.1. Договір набирає законної сили з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2023 р., а в частині розрахунків до повного його виконання сторонами зобов'язань за даним договором." Розділ 15 "Додатки до договору" Календарний план (Додаток 3 до договору) та Календарний графік виконання робіт (Додаток 2) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: договір №212
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із військовою агресією російської федерації проти України та прийняттям указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 року „Про введення воєнного стану в Україні” зі змінами і доповненнями, та з врахуванням листа Торгово-Промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, який підтверджує об’єктивні обставини непереборної сили, що виникли поза волею Сторін, враховуючи вище зазначене, та керуючись Розділом 10 Договору № 212 від 29 грудня 2020 року „Форс-мажор”, сторони домовились про наступне: 1. Пункт 13.1. розділу 13 „Строк дії договору” викласти в новій редакції: „13.1. Договір набирає законної сили з моменту його підписання і діє до 31.12.2024 року, а в частині розрахунків – до повного виконання сторонами зобов’язань за даним договором”.
Номер договору про закупівлю: договір №212
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML