Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво спортивного майданчика по вул. Бережанській в м. Чернівці (коригування)
Очікувана вартість
1 488 658,00 UAH
UA-2020-10-28-000784-a 7d6316c87e9f47eb817936a3a0acb9f3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Гулейчук

+380372527567 gul.vitaliy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 23245721
Місцезнаходження: 58006, Україна , Чернівецька обл., м.Чернівці, вул. Б.Хмельницького, 64А
Контактна особа: Віталій Гулейчук
+380372527567
gul.vitaliy@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 09:16
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 11:29
Очікувана вартість: 1 488 658,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 886,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво спортивного майданчика по вул. Бережанській в м. Чернівці (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Бережанська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 3 місяців. Попередня оплата здійснюється протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу 3-х місячного терміну (але в будь якому випадку не пізніше 25 грудня бюджетного року) з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням 20 % від суми наданої попередньої оплати, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожен день прострочення. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Рішення Замовника про виплату/невиплату попередньої оплати не впливає на хід виконання Підрядником своїх зобов’язань за Договором, зокрема на строки виконання робіт Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про їх вартість (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника, в межах ліміту асигнувань на поточний рік (у разі його встановлення). Акти приймання виконаних робіт з усіма необхідними підтверджуючими документами (загальний журнал робіт, акти на приховані роботи, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, підтверджуючі документи щодо вартості матеріалів та механізмів, інші документи згідно з вимогами проектно-кошторисної документації, договору, ДБН та ДСТУ) готує Підрядник і нарочно передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 09:17
ОГОЛОШЕННЯ ПРО СПРОЩЕНУ ЗАКУПІВЛЮ.doc
28 жовтня 2020 09:17
Проект договору.doc
28 жовтня 2020 09:16
Додаток 1 (вимоги до предмета закупівлі).doc
28 жовтня 2020 09:16
Додаток 2 (технічне завдання).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 29 жовтня 2020 13:11
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 13:24
Добрий день. Згідно п.10 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту спортивних майданчиків (стадіонів) (в переліку робіт по кожному з об’єктів обов’язково повинно бути улаштування штучного покриття). В розумінні "штучне покриття" повинно бути обов'язково штучна трава? Чи можливе подання договорів з улаштуванням штучного(поуліретанового) покриття?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Учасником може бути надано аналогічний договір, за яким виконувались роботи з улаштування поліуретанового покриття. Надання такого договору і всіх необхідних документів про його виконання не буде вважатись невідповідністю вимогам замовника до предмета закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд" 1 230 000,00
UAH з ПДВ
1 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА" 1 332 606,00
UAH з ПДВ
1 332 606,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП САВКОВ А.Л. 1 480 584,00
UAH з ПДВ
1 480 584,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 13:02
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:00
37.Лист-відгук 3.pdf
05 листопада 2020 13:00
36.Лист відгук2.PDF
05 листопада 2020 13:00
35.Лист відгук1.pdf
05 листопада 2020 13:00
34.Аналогічний договір 3.pdf
05 листопада 2020 13:00
33.Аналогічний договір 2.pdf
05 листопада 2020 13:00
32.Аналогічний договір 1.pdf
05 листопада 2020 13:00
28.Охорона праці - Директор.PDF
05 листопада 2020 13:00
46.Ліцензія з Додатком.PDF
05 листопада 2020 13:00
42.Висновок СЕС.PDF
05 листопада 2020 13:00
14.Довідка по ст.17.PDF
05 листопада 2020 13:00
40.Сертифікат ISO 9001-2015.PDF
05 листопада 2020 13:00
39.Технічна специфікація.PDF
05 листопада 2020 12:59
9.Паспорт-Манжара В.М..PDF
05 листопада 2020 12:59
5.Статут.PDF
05 листопада 2020 12:59
4.Витяг.PDF
05 листопада 2020 12:59
3.Виписка.PDF
05 листопада 2020 12:59
2.Проект договору.PDF
05 листопада 2020 12:59
43.Договірна ціна.PDF
05 листопада 2020 12:59
1.Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

04 листопада 2020 16:54
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:53
бережанська 1332606.rar
04 листопада 2020 16:53
927.imd
04 листопада 2020 16:53
927.bdcu
04 листопада 2020 16:53
19 Копія ліцензія.pdf
04 листопада 2020 16:53
18 Витяг ПДВ.pdf
04 листопада 2020 16:53
18 Витяг з ЄДР.pdf
04 листопада 2020 16:53
18 Виписка з єдр.pdf
04 листопада 2020 16:53
18 Видимості з єдр.pdf
04 листопада 2020 16:53
10 Форма пропозиція форма 1.pdf
04 листопада 2020 16:53
9 Статут.pdf
04 листопада 2020 16:53
9 Рішення Засновника.pdf
04 листопада 2020 16:53
9 Паспорт Зубаль М В.pdf
04 листопада 2020 16:53
9 Наказ на директора.pdf
04 листопада 2020 16:53
9 ІПН Зубаль М В.pdf
04 листопада 2020 16:53
7 Довідка - персональні дані.pdf
04 листопада 2020 16:53
6.1 Лист-відгук договір 1.pdf
04 листопада 2020 16:53
6.1 аналог договір жердя 1.pdf
04 листопада 2020 16:53
5 Довідка працівники форма 3.pdf
04 листопада 2020 16:53
4.2 акт передачі техніки.pdf
04 листопада 2020 16:53
4.1 договір аренда техніки.pdf
04 листопада 2020 16:53
4 Довідка МТБ форма 2.pdf
04 листопада 2020 16:53
3 Додаток 3 Проект договору.pdf
04 листопада 2020 16:53
00 Локальний кошторис.pdf
04 листопада 2020 16:53
00 Дефектний акт.pdf
04 листопада 2020 16:53
00 927_ДЦ_Т2.pdf
04 листопада 2020 16:53
00 927_ДЦ_ОС_2-1.pdf
04 листопада 2020 16:53
00 927_ДЦ_ЕНРСМЗ.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 22:05
Електронний підпис
04 листопада 2020 22:04
Уст.док. .pdf
04 листопада 2020 22:04
Техн.завд..pdf
04 листопада 2020 22:04
Тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2020 22:04
Серт. трава.pdf
04 листопада 2020 22:04
Серт. огоржа.pdf
04 листопада 2020 22:04
Серт. клей.pdf
04 листопада 2020 22:04
Серт. ворота.pdf
04 листопада 2020 22:04
Підс.від.рес..pdf
04 листопада 2020 22:04
Лок.кошт..pdf
04 листопада 2020 22:04
Лист аванс.pdf
04 листопада 2020 22:04
Договір.pdf
04 листопада 2020 22:04
Дог.ціна.pdf
04 листопада 2020 22:04
Довідка щодо підпису.pdf
04 листопада 2020 22:04
Довідка субпідр..pdf
04 листопада 2020 22:04
Довідка працівн..pdf
04 листопада 2020 22:04
Довідка Перс.дані.pdf
04 листопада 2020 22:04
Довідка захист довкілля.pdf
04 листопада 2020 22:04
Довідка аналог.дог..pdf
04 листопада 2020 22:04
Деф.акт.pdf
04 листопада 2020 22:04
Аналог договір.Відгук 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд"

ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА"

ФОП САВКОВ А.Л.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд"
#41428889
Відхилено 1 230 000,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 13:40
ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА"
#39957071
Відхилено 1 332 606,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 15:52
ФОП САВКОВ А.Л.
#2906621297
Переможець 1 480 584,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 17:00

Документи

09 листопада 2020 13:40
Електронний підпис
09 листопада 2020 13:39
Протокол відхилення.PDF

Документи

09 листопада 2020 15:52
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:51
Протокол відхилення.PDF

Документи

11 листопада 2020 17:00
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:56
Протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП САВКОВ А.Л.
#2906621297
1 480 584,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2020 17:00
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:56
Протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:05
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 10:35
ДД5 - Бережанська.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 10:33
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 14:38
ДД 4 - Бережанська.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 14:36
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2021 10:15
ДД 3 - Бережанська.PDF зміни до договору
10 листопада 2021 10:15
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 11:58
ДД 2 - майданчик Бережанська.PDF зміни до договору
27 жовтня 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 11:32
ДД 1 - Бережанська.PDF зміни до договору
01 липня 2021 11:31
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 13:45
Договір - Бережанська.PDF укладений
19 листопада 2020 13:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із ліквідацією з 01.07.2021 року Департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради згідно з пунктом 2.2. рішення Чернівецької міської ради VІІI скликання від 15.04.2021р. № 177 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради VІІI скликання від 25.03.2021 р. №132 «Про структуру виконавчих органів Чернівецької міської ради», на підставі пункту 1.4. Положення про департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, затвердженого рішенням Чернівецької міської ради VIII скликання від 31.05.2021 №253, беручи до уваги компетенційне правонаступництво, внаслідок якого передано владні повноваження та функції від департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради до департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, керуючись ст. 512 Цивільного кодексу України, уклали цей додатковий договір.
Номер договору про закупівлю: 71/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 71/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до договору в частині ліміту асигнувань на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 71/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 71/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 71/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 476 255,00
UAH